~52~

363 25 4
                                    

Arkaya baktığımda Bahar'ın olmadığını gördüm.Kaşlarımı çatıp Arda'ya döndüm ve "Bahar nerde?" diye sorduğumda omuz silkti ve "Emre onu bir pizzacıya götürüceğini mi ne söylemiş oraya gidiyorlarmış" dediğinde büyük bir kahkaha attığımda kaşlarını çattı ve "Ne var lan?" diye sordu.Arabayı çalıştırıp sürmeye başladığında ona döndüm ve heycanla olayları anlattım."Hayatımın pizzası mı?" diyip güldüğünde başımla onayldım sonra "O bile senden daha romantik" dediğimde "Başlıyoruz yine" dedi.Güldüm ve "Tamam be başlamıyorum" dediğimde sırttı.

Bir süre sessizlikten sonra aklıma gelen şeyle yüzüm düştü ve gülümsedim.Arda'ya döndüm ve "Arda" dediğimde sesimde bir şey olduğunu anlamış olucak ki kaşlarını çatıp bana döndü devam etmemi istediğini belirten bakışlar attığında "Sana bir şey söylemem gerek" dedim.Bunu söylediğimde aramızın bozulucağını yani en azından tartışıcağımızı biliyordum ama eğer söylemezsem ve bir yerden öğrenirse o zaman her şeyi bir uçuruma sürüklerdi.Kaşlarını dahada çatıp "Söyle" dedi sesinde hafif bir sinir vardı daha söylemeden sinirlenmeye başlamıştı.Yutkundum ve "Ama sinirlenme yani ben sadece-" diye açıklama yapıcakken sert ve net sesiyle "Söyle" dediğinde gözlerimi ona çevirdim."Arda ben..." dedim dudaklarımı yalayıp vitesteki elinin üzerine elimi koydum."Ata'ya sarılmak zorunda kaldım bunu sana söylüyorum çünkü söylemezsem ve ondan öğrenirsen her şey daha kötü ola-" dediğimde Arda hızla arabayı kenara çekti ve ani bir şekilde durdu.Elini vitesten hızla çekip arabadan indi ve kapıyı sertçe kapattı.Gözlerimi yumup derin bir nefes aldım.Bir süre arabada bekledikten sonra arabadan indim.Ona baktığımda sigarasını içiyordu kaşlarıda olabildiğinde çatılmıştı.Alt dudağımı ısırdım ve yanına gittim.Yanına yaslandığımda bir sürelik sessizlikten sonra "Neden?" diye bağırdı ve yaslandığı yerden doğrulup sigarasını yere attı.Göğüsü sinirle inip kalkıyordu."Bana senin zarar görmüş olabileceğini söyledi" dediğimde sinirle güldü ve "Sende gidip ona sarıldın öyle mi?Yani bana bir şey olsa teselliyi onun kollarında mı bulucaksın?" dedi ve sinirle ellerini saçlarına geçirdi.Sinirle yaslandığım yerden doğruldum ve "Saçmalama Arda!" diye sesimi yükselttim.Gözlerim dolmaya başlamıştı."Sana zarar vermiş olabileceğiyle ilgili bir şeyler saçmaladı.Seni aradım ama ne yaparsam yapayım sana ulaşamadım.O da eğer sarılırsam iyi olup olmadığını söyleyeceğini söyledi" dedim ve gözlerimi gözlerine çevirdim."Başka seçeneğim yoktu" dediğimde sinirle alt dudağını dişledi ve yerdeki teneke kutuya bir tekme savurdu ve "Fırsatçı piç!" diye söyledi.Ellerini saçlarına geçirdi ve benim yanıma gelip "Ölsem bile o pezevenki bu şekilde mutlu etme" diye tısladı ve tam arabaya binicekti ki."O zaman o salak telefonunu açsaydın!" diye bağırdım.Olduğu yerde durdu sonra bana döndü ve "Şarjı yoktu" dediğinde "İsteseydin bana ulaşırdın Arda bahane bulma.Beni bu şekilde cezalandırmak istedin.Seni merak etmemi istedin" diye sesimi yükselttiğimde sinirle güldü ve "Evet istedim ama merak ettiğin için Ata'ya sarılıcağını hesaba katamamışım" dedi ve gözlerime sinirle bakıp "Kusura bakma" dedi iğneleyeci bir ses tonuyla ve arabaya binip kapıyı sertçe kapattı.Arabayı çalıştırıp benim binmemi beklediğinde arkamı dönüp gözümdeki düşmeye çalışan yaşı sildim ve arabanın etrafından dolaşıp arabay bindim.Kapıyı bende sertçe kapattığımda kaşlarını çatarak bana baktı.Zayıf noktasından biri arabasıydı.Sinirle derin bir nefes alıp gaza bastı.

Her zamanki gibi hızlı gidiyorduk.Kafamı cama koyduğumda yollar biraz kötü olduğu için kafamı cama çarpmıştım.Kaşımı çatıp ona döndüğümde gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.Gözlerimi kısıp "Gülme" dediğimde "Niye Ata'ya mı sarılırsın yoksa?" dediğinde sinirle "Saçmalamayı kes!" diye bağırdım "Nerdeyse bir başkasından çocuğun olucaktı bu kadar trip atmadım" dediğinde sinirle bana döndü bağırmadan "Aynı şey değil.O zamanlar senle aramızda bir şey yoktu" dediğinde alayla gülüp "Şimdi var mı sanki?" dedim.Cevap bekledim ama cevap vermedi.Gözlerim yine dolmaya başlamıştı gerçekten bu duygusallık neyin nesiydi?Yoksa Arda sarhoşluğumdan mı faydalanmıştı.Gözlerimi kısıp ona baktım.Aklıma hiç sarhoş olmadığım gelince saçma düşüncelerimi uçan tekme atarak yolladım kafamdan yolladım.

Arabayı bir yerde durdurduğunda burasının çok güzel bir manzarası olan küçük bir kafe olduğunu gördüm.Oturduğumuzda ikimizde konuşmuyorduk.İkimizde birbirimize kızgın ve kırgındık.Garson yanımıza geldiğinde "İki çay" dediğinde sadece gıcıklık olsun diye "Ben türk kahvesi alayım" dediğimde bana 'ciddi misin' der gibi baktı ve derin bir nefes aldı.Garson Arda'ya bakıp Arda'dan onay aldıktan sonra gitti.Gözlerimi devirdim.

İçiceklerimiz gelene kadar konuşmamıştık hatta içicekler geldikten sonrada bir süre sessiz kalmıştık."İçsene" dediğinde bu sefer ben ona 'ciddi misin' bakışlarımı attım."Bunu mu söyleyeceksin yani?" dediğimde derin bir nefes aldı ve "Sana istediğin şeyi söyleyemem İrem.Belli prensiplerim var ve senin için bir çoğundan vazgeçtim zaten.Ama sen hep daha fazlasını istiyorsun.Ben istediğin beyaz atlı prens olamam" dedi ve gözlerimin içine baktı "Ama arabası olan bir ayı olabilirim" dediğinde gülümsedim."Sana istediğini söyleyemem ama hissettirebilirim ama benden söylememi bekleme" dediğinde yutkundum.Belki de haklıydı.Söylemesine gerek yoktu hissettirmediğinide söyleyemezdim."Özür dilerim" dediğimde güldü ve "Niye?" dediğinde dudağımı yaladım ve gülümseyip "Sana bir daha bu konuyu açmayacağıma dair söz vermiştim" dediğimde güldü "Pek tutmadın" dediğinde başımı salladım.Etrafa baktım ve "Beni hep güzel manzaraları yerlere getiriyorsun" dedim "Şikayetin mi var?İstersen sana buraları özletebilirim" dediğinde gözlerimi devirdim."Tam bir ayıyıla bu kadar romantik yerlerde olmak zor oluyor tabi" dedim ve gözlerinin içine baktım "Ama bir şikayetim yok" dediğimde "Afferim olmasında" dediğinde gözlerimi devirdim.Tam bir ayıydı.Gözlerimi ondan çektim ve parmaklarımla fincanda ritim tuttum boğazımı temizleyip "O gün...Yanında kız yoktu değil mi?" dediğimde "Hangi gün?" diye sorduğunda gözlerimi kısıp ona baktım ve "Hangi gün vardı?" diye sorduğumda güldü."Sen hangi günü soruyorsun?" diye sorduğunda kaşlarımj çattım ve alttan bacağına tekme attığımda güldü ve "İyice hırçınlaşmaya başladın.Hoşt lan!" dediğinde gözlerimi devirdim."Var mıydı yok muydu Arda?" dedim ciddileşip.Sırttı ve masada bana doğru eğilip "Niye kıskandın mı?" diye sordu.Beni kışkırtıyordu resmen."Hayır yeni bir hamilelik vakası yaşamak istemem sadece" dediğimde rahatça yerine yaslandı ve "Merak etme önlemlerimi aldım" dediğinde sinirle masadan kalktım.Tam gidicektim ki kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çekti.Dudakları çok yakınımdaydı bir anlık gözlerim dudaklarına kaysada hemen toparladım."Ne oldu?Sorunun hamilelik olduğunu sanıyordum" dedi kışkırtıcı bir ses tonuyla.Derin bir nefes aldım ve dudaklasına bakmamak için kendimi tuttum."Sorunumun ne olduğunu gayet iyi biliyorsun.Benimle oynama Arda" dediğimde ciddileşti ve bir adım geri gidip yerine oturdu.Ayakta cevabını beklediğimi fark ettiğinde sabırla bir nefes aldı ve "Saçmalama kızım yoktu" dediğinde gülüp yerime geri oturdum.Çayından bir yudum alıp yüzünü buruşturdu ve "Çayım soğudu senin yüzünden" diye söylendi.

Arda'nın ağzından:

Dediğim şeye güldü ve etrafa bakınmaya başladı.Güneş yüzüne vuruyordu ve bu onun gözlerinin daha güzel gözükmesini sağlıyordu.Her şekilde güzeldide bu şekilde ayrı bir güzel oluyordu.Bana baktığında ona baktığımı gördüğü için gülümsedi.Sadece bana gülümsesin istiyordum.Çünkü bu gülümsesi insanı kendine bağlamaya yetiyordu.Aynı beni bağladığı gibi.Birde sürekli gülümsediği için siktiğimin Atasının bile hoşuna gitmeye başlamıştı.Hem başım belaya girmesin istiyordu hemde gülümseyip insanları kendine çekiyordu."Neye bakıyorsun?" dediğinde sırttım ve "Alnında sivilce çıkmış ona bakıyorum" dediğimde hızla elini alnına götürüp kaşlarını çattı.Şu salak haliyle bile güzel gözüküyordu."Nerde?" dedi ve aynasının ön gözünden küçük bir ayna çıkartıp bakmaya başladı.Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığımda bana dönüp gözlerini kıstı ve "Yemin ederim tam bir ayısın" dediğinde sırttım.

İremlerin sokağına girdiğimizde arabayı durdurdum ve derin bir nefes aldım.Bana döndüğünde boğazımı temizledim gözlerine baktığımda biraz daha zaman kazanmak amaçlı boğazımı tekrar temizledim ve elimi enseme götürüp kaşıdım.Yutkundum ve "İrem" dedim.Gülümseyip bana baktı ve "Efedim".Lan gülümseme işte.Bir süre beklediğimde elini önümde salladı ve "Arda?" diye sordu yutkundum ve "Şey diycektim ben sana ya" dediğimde güldü ve "Ne diycektin?" diye sordu.Sandığımdan daha zordu derin bir nefes aldım mavi gözleri heycanla diyeceğim şeyi bekliyordu.Kaşlarımı hafifçe çattım ve kafamıda hafifçe eğip "Çıksak mı ya?" diye sordum.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin