~55~

350 28 3
                                    

Sanırım bütün hayatım boyunca bu anın zevkini tatmak için yaşamıştım.Suratının düşüşünü büyük bir zevkle seyrettim sonra suratına bir yumruk daha attım ve "Bir daha kollarına sahip çıkamazsan kollarını kesip tek tek götüne sokarım" dedim ve ekledim "Beni merak etmediği sürece sana sarılmıyor bile değil mi?" dedim ve yapmacık bir şekilde dudağımı aşağı sarkıttım "Kaybettin Kıran.Yine" dedim üstüne basarak ve kahkaha attım.Yediğim yumrukla sinirle dudaklarımı yaladım ve yakalarından tutup onu ayağı kaldırdım ve kafa atıp suratına sert bir yumruk geçirdim.Ağzında ki kanı tükürüp bana doğru bir adım attı ve yumruk atıcakken yumruğunu tuttum ve kolunu çevirip onu kendime doğru yaklaştırıp bir kafa daha attım.

Yumruğumu tekrar havaya kaldırmıştım ki "Arda?" diyen o güzel ses yumruğumun havada kalmasını sağladı.Ona döndüğümde ağlamaktan kızarmış gözleriyle bana bakıyordu.Ona bakarken ki boşluğumdan faydalanıp bana bir yumruk daha atma şansı yakalayan Ata'ya döndüm ve tekrar bir yumruk geçirip yere düşmesini sağladım ve üstüne çıkıp onu yumruklamaya başladım.

İrem'in ağzından:

Arda'nın yediği yumrukla küçük bir çığlık attım.Arda'nın bu sefer resmen gözü dönmüştü Ata'ya döndü ve yüzüne bir yumruk geçirdi.Ata'nın yüzü zaten kan içindeydi.Yere düşmesiyle resmen üzerine atladı ve Ata'yı yumruklamaya başladı.Ona doğru ilerledim ve onları ayırmaya çalıştım.Bahçeye şöyle bir baktığımda herkes oturduğu banktan kalkmış kimisi elleri ağzında olayı izliyordu."Bir şey yapsanıza" diye bağırdım güçsüz sesimle.Bize doğru bir kaç erkek geldi ve ayırmaya çalıştılar.Bu sırada okulun girişinden bize doğru koşan bir kaç hoca daha Arda'yı Ata'nın üzerinden kaldırmaya çalıştı.

En son 5 kişi Arda'yı zar zor Ata'dan ayırdığında koşup Arda'ya sarıldım.Sinirle derin derin nefesler aldığı göğüsüne kafamı yasladım ve gözlerimi kapattım.Bir süre sonra kollarını belime sardığında "Özür dilerim" diye fısıldadığımda saçlarıma küçük bir öpücük kondurdu.Sinirli olduğunu biliyordum belki banada kızgındı.Ona sarılmamam ve onun oyununa gelmemem gerektiğini biliyordum.Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda kaşının kanadığını fark ettim.Kaşlarımı çatıp "Kaşın kanıyor" dediğimde "Bir şey olmaz" dedi."Nasıl olmaz?" diye sordum ve elinden tutup onu çekiştirmeye başladım.Arkama baktığımda herkes Ata'nın etrafına toplanmıştı ve Ata'nın yüzü ciddi anlamda kan içindeydi.Arda'ya döndüğümde tuttuğum eli kanıyordu ve kaşı.Onun dışında hiçbir şeyi yoktu.

Revire geldiğimizde sanırım revir Ata'ya bakmaya gittiği için burda değildi.Arda'yı sedyenin üstüne oturttuğumda belli belirsiz sırttıve "Seksi hemşire kıyafetlerinden de giyecek misin?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim ve "Sapık" diye söylendim.İlaçların olduğu dolabı açtım ve batikonu alıp bir pamuğa sıktım ve Arda'ya döndüm."Şimdi biraz acıyabilir" dedim ve pamuğu kaşına bastırdım.Yüzünde küçücük bile bir acı belirtisi olmamıştı.Sadece bana bakıyordu.Gözlerimi ona çevirdim ve gülümsedim.Gülümsediğimde gözleri dudaklarıma kaydı ve beklemediğim bir anda beni öpmeye başladı.

Arkamızdan gelen öksürük sesiyle hemen Arda'dan ayrıldım.Yanaklarımın alev aldığını hissediyordum.Arda'ya baktığımda dudaklarını birbirine bastırmış gülmemek için kendini zor tutuyordu.Odaya giren reviri gördüğümde kaşlarımı havaya kaldırdım.Hadi be!Revir ne zamandan beri bu kadar güzeldi."Sanırım birilerinin daha pansumana ihtiyacı var" dedi ve Arda'ya doğru ilerledi.Batikonu tekrar bir pamuğa sıkıp Arda'nın kaşına bastırıp "Bu kaçıncı kavgan Arda?" dediğinde kaşlarımı çattım."Sana ne?" diye mırıldandığımda Arda güldü.Duyulmuş muydu?Revir bana dönüp "Efendim canım?" diye sordu imayla yapmacık bir şekilde gülüp "Bir şey demedim" dediğimde başıyla onaylayıp tekrar Arda'ya döndü "Başını hep böyle belaya sokuyorsun" dediğinde Arda'nın gözleri bana kaydı çatılmış kaşlarımı gördüğünde sırtıp."Biraz öyle oluyor" dedi ve "Gizemciğim" diye eklediğinde "Gizemciğim mi?" diye cırladım.Sonra çok bağırdığımı fark edip öksürdüm ve "Tanışıyor musunuz?" diye sorduğumda revir Arda'nın kaşından pamuğu çekti ve başka bir pamuğada aynı işlemleri yapıp Arda'nın elinden tutup pamuğu elindeki yaraya bastırdı.Ardanın elinden mi tutup?"Evet bu okula alınmamıda Arda sağladı" dediğinde sinirle dudağımı büzdüm.Seni yaktım Arda.Onlara doğru ilerleyip tuttuğu eli elinden kurtarıp."Hadi gidelim Arda.Pansumanın bitti sanırım" diyip Arda'yı çekiştirmeye başladığımda Arda gülüp "Sanırım bitmedi" dediğinde şaşkınlıkla ona döndüm."İstersen sen git gelirim ben" dediğinde şaşkınlıkla ağzımı araladım ve "Arda.Pansuman.Bitti" dedim bastırarak.Adının Gizem olduğunu öğrendiğim revir güldü ve fısıldadığını sanarak "Kıskandı sanırım" dediğinde alayla güldüm ve Arda'ya dönüp "Geliyor musun Arda?" diye sordum sinirle.Gizem gülüp "Pansuman bitti gidebilirsin" dediğinde elimi Arda'nın elinden sinirle çektim ve kollarımı göğüsümde bağlayıp odadan çıktım.Arda'nın peşimden geldiğini hissettiğimde derin bir nefes aldım.Orda kalsaydı pek hoş şeyler yaşanmazdı.

"İrem?" diye gülerek seslendiğinde ona dönmedim.Bir kere daha seslendiğinde yine dönmedim.Adımlarının sesinden anladığım kadarıyla biraz hızlanmıştı.Kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde onu göğüsünden itip "Ne?" diye sesimi yükselttim.Ona baktığımda dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdığında kaşlarımı çattım."Bide gülüyorsun!Hadi Arda git biraz daha flört et" dedim ve tam ilerliycekken kolumdan tutup geri çevirdiğinde kolumu çekmeye çalışıp "Bırak" dedim ama izin vermedi.Yüzüme doğru yaklaşıp "Kıskanmana gerek yok İrem" dediğinde alayla güldüm ve kolumu sertçe ondan kurtarıp "Doğru kıskanıcağım ne var ki?Topu topu sevgilim karşımda bir kızla flört ediyor?Yani ne var canım bunda.Çok normal!" diye bağırdığımds güldü ve "İrem gerçekten kıskanmanı gerektiren bir şey yok" dedi.Gerçekten şu an sinirden Arda'nın saçlarını yolmak istiyordum."Hatta benim seni kıskanmam gerek" dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım ve "Ne?" dedim gülmeye devam edip "Gizem..." dedive "Kızlardan hoşlanıyor" dediğinde kaşlarımı yumuşattım ve "Harbi mi?" diye sorduğumda başıyla onayladı.Omuzuna bir yumruk atıp "Çok kötü birisin.Bilerek yaptın!" dediğimde gülmeye devam etti.Kolumdan tutup kendine yaklaştırdı ve burnunu burnuma sürtüp "Biraz" dedi ve ekledi "Yarım kalmış bir işimiz vardı" dedi ve dudağını dudağıma bastırdı.Dudağını ısırıp geri çekildiğimde güldü "Bunu hakettin" dediğimde elini ensesine götürdü ve tatlı bir şekilde dudağını büzüp "Biraz" dedi."Seni bir yere götüreceğim" dediğinde gözümü devirip "Bu sefer nereye gideceğiz kahveye okey oynamaya mı?" dediğimde güldü ve "Okey ne lan 101 varken" dediğinde 'cidden mi' bakışı attığımda bana yaklaşıp önüme düşen saçımı kulağımın arkasına attı ve "Hayır bu sefer daha güzel bir yere" dediğinde tek kaşımı kaldırıp "Ayılık yok?" diye sorduğumda güldü ve kafasıyla onaylayıp "Yok" dedi.Gülümsediğimde kolunu attı ve beni kendine çekip yanağımdan öptü.Yanağımdan öpmesi hep çok hoşuma gidiyordu.Ona baktıp gülümsediğimde o da tebessüm etti.

Arabaya bindiğimizde "İçimden bir ses yine maymun kafesine kapatılacağımı söylüyor" dediğimde sırttı ve "Belki" dediğinde şaşkınlıkla ona döndüm ve "Arda valla orası çok kötü kokuyordu okulda kalmayı tercih ederim.Hem bir maymun bana yetiyor" dediğimde gözlerini devirdi ve "Kaşınıyorsun" diye homurdandı.Arabayı çalıştırdığında "Kemerini tak" diye emretti.Bunu demesi ne kadar ayıca olsada hoşuma gidiyordu.Birde kibar olsa.Kemerimi takmadan önce ona doğru eğildim ve kemerini taktım sonra kendi kemerimi takıp arkama yaslandım."Bugün prova varmış.Atayla birlikte yaparlar artık" dedi ve sırtarak "Tabi Ata'nın şarkı söyleyecek hali varsa" dediğinde "Tam bir mağara adamısın" diye homurdandım."Yakışıklı bir mağara adamı" dediğinde gülümsedim.



Merhabalarr
Gördüğüm kadarıyla okuyucu sayımız artmış.Hepinize çok teşekkür ederim.Bu sıkıcı günlerde umarım beğeniyorsunuzdur ve keyifle okuyorsunuzdur.Tekrardan hepinize teşekkür ederim.Lütfen votelamayı ve yorum atmayıda unutmayın...

İyi okumalarr 😘

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin