~58~

327 22 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandığımda gözümü açmadan alarmı kapattım.Gerilip yataktan kalktım.Aynanın karşısına geçtiğimde akmış rimellerime baktım.Dün olanlar aklıma geldiğinde gülümsedim.Öksürük sesi gelinceye kapıya baktım."Okula geç kalıyorsun" dedi annem imalı bir gülümsemeyle gözlerimi devirdim ve "Sanki yoklama alıyorlar" diye söylendim."Ne?" dediğinde şirince gülümseyip "Hemen çıkıyorum" dedim ve gardırobumdan beyaz sweatimi ve pantolumu aldım ve cama döndüm.Hava yağmurluydu.Yağmurlu ve kapalı havaları hiç sevmezdim.İçime bir negatiflik veriyorlardı sanki kendimi mutsuz hissediyordum.Derin bir nefes aldım ve tuvalete gittim.Dünden kalan makyajımı temizleyip dişlerimi fırçaladım ve üzerimi değiştirip tuvaletten çıktım.

Montumu giyip sweatimin kapşonunu kafama geçirdim ve apartmanın kapısını açtım.Yağmur damlaları saçlarımın açıkta kalan kısımlarını ıslatmaya başlamıştı bile.Sanırım beyaz sweat giymek için doğru bir gün değildi.Etrafa bakındığımda Arda'nın arabası yoktu ama Emre'nin arabasına benzer bir araba gördüm.Kaşlarımı çatıp arabaya baktığımda korna çaldı ve Emre kafasını camdan uzatıp "Lan gelsene beynine ketçap bandığım" dediğinde güldüm ve arabaya doğru hızlı adımlarla gittim.Kapıyı açıp kendimi attım ve "Arda nerde?" diye sordum Bahar "Sanada günaydıın" dediğinde "Günaydın" diye homurdandım.Ön koltuklarının arasına gelip meraklı gözlerle Emre'ye baktığımda güldü ve "Abisinin yanına gitti.İşlerle alakalı bir şeyler varmış" dediğinde kaşlarımı çattım.Niye bana haber vermiyordu bu ayı?Kafamı onaylayıp geriye yaslandım.Cam kenarına geçip kafamı cama yaslandım ama her tümsekte kafamı cama vurduğum için bu fikirden vazgeçip geriye yaslandım ve cama vurup süzülen yağmur damlalarını izledim.

Okula geldiğimizde derse hiç giresim yoktu.Bahar ve Emreyle merdivenleri çıkarken durdum ve "Siz gidin ben kantine gideceğim" dediğimde başlarıyla onayladılar.Çıktığım merdivenleri geri inip kantinin olduğu kata geldim.Tam kantine yönelicektim ki kolumdan tuttan elle durdum.Kim olduğuna bakmadan "Bırak!" diye bağırıp ona döndüm.Bir çift mavi göz görmemle durdum."Batu?" dedim.Sinirli gibi gözüküyordu."Doğru mu?" diye tısladığında kolumu daha çok sıkmaya başlamıştı."Batu bırak!Kolum acıyor" dediğimde umursamadan suratıma bakmaya devam etti "Ne doğru mu?" dediğimde alayla gülüp "Salağa yatma!" diye bağırdığında bir kaç yüz bize dönmüştü.Kolumu ondan kurtarmaya çalıştım ama pek bir işe yaramadı.Gözlerini yumup sinirle derin bir nefes aldı sonra mavi,öfke akan gözlerini tekrar gözlerime dikti."Çıkıyor musun o yavşakla" dediğinde kaşlarımı çattım ve sert bir hamleyle kolumu ondan kurtardım.Kolumdaki acıyı dindirmek için diğer elimle kolumu ovuşturdum.Bir adım ondan uzaklaşıp "Seni ilgilendirmez Batu" dediğimde sinirle üst dudağını ısırdı ve bir yaklaşıp aramızdaki mesafeyi kapattı.Hatta o kadar yakınlaşmıştı ki rahatsız olup hemen bir adım geri gittim."Çıkıyor musun?Çıkmıyor musun?" dedi dişlerinin arasından tıslayarak.Cevap verirsem rahat bırakırdı belki."Çıkıyoruz" dediğimde başını onaylamazca iki yana salladı."Salaklık yapıyorsun İrem.Gözünü aç biraz!" dediğinde kaşlarımı dahada çattım."Görüşürüz Batu" dedim ve arkamı dönüp yürümeye başlıycaktım ki arkamdan "Hata yapıyorsun!" diye seslendi.Durup "Yaptığımı düşünmüyorum" dedim be kafamı ona çevirip "Öyleysede yaptığım en güzel hata bu" dedim ve önüme dönüp yürümeye devam ettim.

Sıkıcı ve benim için çok boş bir okul gününden sonra okulun kapısında durmuş Emre'nin pizzacıya gitmek için yalvarmalarını dinliyorduk."Abi bakın ne olur gidelim.Hayatımın pizzası orda aşkla beni bekliyor" dediğinde Akın "Siktir lan kız artık sana resmen 'siktir git' dememek için kendini zor tutuyor" dediğinde Emre onaylamazca başını salladı "Hayır abi bak o patronu anlamasın diye öyle davranıyor yani sonuçta müşterisine aşık olması hoş karşılanmaz" dediğinde Bahar "Emre senin için kahvaltıda bile pizza yedik.Artık midem bulanıyor" diye söylendiğinde güldüm."Harbi amına koyıyım!Pizza sıçıyorum artık" diye iğrençleştiğinde Emre yüzünü buruşturdu."Pizzayı çirkin kelimelerine alet etme" diye söylendi."Ben gelirim" diye atıldığımda Emre heycanla bana döndü ve sarıldı.Giray "Heh!Kendine gidicek biri bulduğuna göre biz gelmek zorunda değiliz" dediğinde Emre gözlerini kısıp ona baktı ve "İyi be!" diye cırladı.Kulağımın kanadığını hissetmiştim resmen.Emre geri çekilip "Harbi gelir misin?" dediğinde güldüm ve başımla onayladım.Akın bana doğru eğilip "Geçmiş olsun" diye fısıldadı.Gülüp "Durum o kadar mı kötü?" diye fısıldadığımda başını iki yana salladı ve "Gidince 'ben gelirim' kelimesini bulan kişinin ne anası kalıcan ne dayısı" dediğinde güldüm.Emre kollarını göğüsünde bağlamış bize 'gerizekalı' bakışları atıyordu.Derin bir nefes alıp "Tamam.Hadi gidelim" dediğimde gülümsedi ve Akın'a el hareketi çekti.

Dükkana girdiğimizde kız bizi gördüğünde sinirle baktı ve gözlerini devirdi.Emre adımlarını hızlandırıp kolunu tezgaha dayadı ve "Bugün nasılsın Derinciğim" dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Demek adı Derindi.Derin gözlerini devirip "Ne istiyorsun?" dedi tersçe ve ekledi "Gerizekalı zaten sabahta geldin" dediğinde kendimi tutamayıp güldüm."Pizza seviyorum belki" dediğinde Derin tekrar gözlerini devirdi ve daha fazla muhabbete girmek istemediğini belli ederek "Ne istiyorsun" dedi.Emre düşünür gibi yaptığında kız "Yine 'seni' espirisini yaparsan.Yemin ederim seni pizzayla kovalarım" dediğinde Emre'nin gözlerinden küçük bir korku geçti ve "Yapmayayım o zaman" dedi."Ben gelicem" dedim ve onları yalnız bırakmak için dükkanın köşesindeki masalardan birine oturdum.Telefonumu çıkartıp Arda'yı aradım.3. çalışta açtığı ve "Ne?" dedi.Her zaman ki gibi kibar.Gülümsedim ve "Hala ayısın bakıyorum" dediğimde "Eh huylu huyundan vazgeçmez" dediğinde güldüm.Tam bir ayıydı."Nerdesin?" dediğimde "İşlerim vardı halletmeye gittim" dediğinde gözlerimi devirdim."Bana haber vermeyi hiç düşündün mü?Yani hani sevgilinim falan" dediğimde bir süre sessizlik oldu sonra "Haber ver demedin" diye kendini savundu.Hem ayı hem gerizekalı."Gerizekalı bilmiyordum ki nasıl haber ver diyebilirim.Ayrıca deseydimde vermiyceğini ikimizde biliyoruz" dediğimde güldü ve "Tamam kapat çok konuşuyorsun." dedi."Ayı" diye tıslayıp telefonu kapattım.

Emre koşarak yanıma geldiğinde ona kaşlarımı çatarak baktım.Elini sandalyeye dayayıp derin derin nefes alıyordu.Arkadan gelen sesle kafasını arkaya çevirdi ve telaşla bana bakıp "Koş!" dediğinde arkaya baktım.Derin sinirli bir şekilde buraya doğru geliyordu.Emre beni bırakıp koşarak dükkandan çıkınca güldüm.Derin arkasından "Bir daha gelirsen yüzünü kızgın yağa batırırım!" diye bağırdı.Kasiyer diğer kızlarda gülüyordu.Zaten şu an dükkanda bizden başka biri yoktu.Yerimden kalkıp Derin'in yanına gittim ve "Sen onun kusuruna bakma.Biraz delidir o" dediğimde bana döndü ve "Deli mi?Zır deli zır!" diyip sinirli adımlarla tezgaha döndü.

Emre arabada oturmuş beni bekliyordu.Arabaya yaklaşıp bindiğimde "Bak dedim ben sana aşık,aşık" dediğinde gülüp "Çook" dedim alayla.

Bizim sokağa girdiğimizde gördüğüm Arda'nın arabasyla kaşlarımı çattım ve Emre'ye "Görüşürüz" diyip indim.Arabaya yaklaşıp ön camın içine bakmaya çalıştım ama camlar filmli olduğu için bu çok zordu.İçerdeyse şu an büyük ihtimal benimle ölene kadar dalga geçicekti.Kapıyı açmaya çalıştığımda kitliydi.Bir ihtimal içerdeyse diye cama el hareketi çekip apartmana yöneldim.Yağmur durmuştu ama tekrar yağıcak gibiydi.

Asansöre binip aynada ıslandığı için hafif dalgalanmış saçlarıma baktım.Yanaklarımda hafif kızarmıştı ve bu gözlerimi biraz daha ortaya çıkartmıştı.Asansör durduğunda çıkıp kapıyı çaldım.İçerden Efe'nin bağış seslerini duyduğumda güldüm.Hızlı adım sesleri duyduğumda kapı açıldı.Efe kapıyı açıp içeri bana bakmadan içeri koştu.Bu da başka bir ayı.Ayakkabılarımı çıkartıp içeri geçtim.Çantamı yere atıp içeri girdim ve kapıyı kapattı "Siktir!" diye bağıran sesi duyduğumda heycanla içeri gittim.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin