~35~

411 21 1
                                    

Koltuklardan birine oturmuş öylece duvarı izliyordum.Okuldan bir kaç kişi daha gelmişti bunlara Yiğitte dahildi.Ona baktığımda dudağı kabuk bağlamıştı.Güzel benzetmiştim pezevengi.Bide bu piçle konuştuğunu düşündüğüm için ondan şüphelenmiştim.O benim yüzümden ölürse nasıl yaşayabilirdim ki?Yaptığı seçim ikimizide öldürücekti.Hatta onu 3 yapalım.İrem'e bir şey olduğu an Ata ölü biri olucaktı.Sinirle yüzümü sıvazladım ve kafamı ellerimin arasına aldım.Bu arada olan hareketlilikle kafamı kaldırdım.Aylin Teyzeyi görünce ayağı kalktım."Kızım nerde?" diye sordu ağlayarak.Gele hocalardan biri "Sakin olun şu anlık yoğun bakımda doktorun çıkmasını bekliyoruz" dediğinde ağlaması dahada arttı.Hoca Aylin Teyzeyi koltuklardan birine oturttu.Arkasındaki Efe'de beni görünce bu tarafa doğru geldi ve "Durumu nasıl?" diye sorduğunda başımı iki yana sallayıp "Bilmiyoruz" dedim.Eğer İrem'e bir şey olursa bu Ata'nın benden aldığı ikinci can olurdu.Efe "Yangın nasıl çıkmış?" diye sorduğunda gözlerine baktım.Kendini ağlamamak için zor tutuyor gibiydi."Onuda daha bilmiyoruz" dediğimde başını aşağı yukarı salladı.Bu sırada içerden çıkan doktorla doktora doğru gittik."Kızım nasıl?" dedi Aylin Teyze ağlayarak.Doktor gözlüğünü düzeltti ve "Kızınız iyi yani hayati bir tehlikesi yok.Önlem olarak bugün uyutmayı düşünüyoruz.Yarın odaya çıkartırız" dedi ve Aylin Teyzeye dönüp "Annesiyseniz lütfen odama gelin detayları konuşalım" dediğinde Aylin Teyze başını aşağı yukarı salladı ve doktorla beraber ilerlemeye başladılar.Güldüm ve alt dudağımı ısırdım.Emre üstüme atlayıp bana sarıldığında "Bak yaşıyor abi" dediğinde kafamı salladım ve "Yaşıyor" diye tekrarladım.Benimle tanıştığından beri 2. ölümden dönüşüydü.Emre'nin kollarından kurtuldum ve "Benimle gelin" dedim.Beraber dışarı çıktığımızda yanımdaki Giray,Akın ve Emre'ye şöyle bir baktım.Boğazımı temizledim ve cebimden çıkarttığım sigarayı yaktım."Ata'nın işi" dediğimde ağzımdaki dumanı üfledim.Emre durup "Abi belki de normal bir yangındı-" dediğinde sözünü kestim ve cebimde İrem'in telefonunu açıp Emre'ye verdim.3üde mesajlara bakarken.Akın "Hassiktir" diye mırıldandı.Emre şaşkınlıkla kafasını kaldırıp bana baktı."İyice kafayı sıyırmış" dediğinde sinirle alt dudağımı ısırdım ve sigaramdan bir fırt daha çektim."Kaşınıyor baya" diye ona katıldı Giray."Abi polise falan mı şikayet etsek" dediğinde Emre sinirle güldüm."Bir sik olur mu sanki?Adam birini öldürdü elini kolunu sallayarak geziyor.Şikayet etsek en fazla 1 saat nezarethanede durur sonra sikik babası onu çıkartır" dediğimde başını salladı ve ellerini saçına geçirdi."Ne yapıcaz peki abi?" dediğinde kafamı iki yana salladım."Bilmiyorum" dedim sonra "Hiçbir sik bilmiyorum!" diye bağırdım.Tek istediğim şu sarışının uyanıp bana gülümsemesiydi sonrada bana siktiri çekmesiydi.Çekmezse gidemezdim.Sigaradan beterdi.Beni suçlamasını istiyordum ama bir o kadarda korkuyordum suçlamasından.

Geceyi hastanede geçirmiştik.Müdür yangının atılan bir kibritten çıktığı ile ilgili saçma sapan bir açıklama yaptı.Kapınınsa sıkıştığıyla ilgili bir şeyler zırvaladı ve tuvalete ondan önce giren 11lerdeki bir kızı okuldan atmıştı.Bunu duyunca Akın'a eğilip "Şu kıza bir bakmam gerekiyor" dedim.Tam hastaneden çıkıcakken Bahar beni durdurdu ve "Bende geliyorum" dedi."Saçmalama gelip ne yapıcaksın?" dediğimde "Asıl sen ne yapıcaksın?İkimizde bir kıza vuramıycağını biliyoruz.Öperekte konuşturamıycağına göre işine yararım" dediğinde dediği mantıklı geldiği için kafamı salladım.Birlikte arabaya bindik gaza bastığımda hemen kemerini taktı."Biraz yavaşlasan mı?" dediğinde çok değil ama biraz yavaşladım.

Kızın evine geldiğimizde Bahar kızı aradı ve apartmanının önünde olduğumuzu ve aşağı inmesini söyledi.Kız ilk başta gelmiycem desede Bahar gelmezse onu evinden çıkartıp sokağın ortasında eşek sudan gelinceye kadar dövmekle tehdit edince kız korkarak aşağı indi.Balık etli,kısa boylu ve sarışın bir kızdı.Gözleri kızarmıştı belli ki ağlamıştı.Eğer gerçekten o yaptıysa sadece ağlamak ona yetmiycekti.Kız indiği gibi "Bakı-" diycekti ki Bahar saçından tuttuğu gibi yüzünü duvada yasladı ve "Anlat" diye tısladı kız ağlamaya başladı ve "Yemin ederim ben yapmadım" dediğinde kaşlarımı çattım.Bahar kızın kafasını duvara çarptırıp "Yalan söyleme!" diye bağırdı ve ekledi "Sen yapmadıysan kim yaptı!En son sen girmişsin" dediğinde ağlamaya devam ederek "Kamerada gözüktüğü kadarıyla ben girmişim.Benden sonra kamera kayıdı bırakmış" dediğinde gözlerim irileşit ve "Ne dedin sen?" diyip kıza yaklaştım."Ben tuvaletten çıktıktan sonra kamera kayıtı bırakmış" dedi ve ağlayarak devam etti "Ben sigara bile içmem yemin ederim.İsterseniz çantamı arayın,dolabımı arayın.Yemin ederim ben yapmadım" dediğinde Bahar tam kızın kafasını yine vurucaktı ki.Bahar'ın kolundan tuttuğumda Bahar sinirle bana döndü "Bıraksana yalan söylüyor!" dediğinde "Söylemiyor.Bırak burda zaman kaybediyoruz" dediğimde şaşkınlıkla bana baktı ve Kızın kafasını sertçe bıraktı.Hızla arabaya doğru gittiğinde kıza döndüm ve "Eğer yalan söylüyorsan sana ülkeyi terk etmeni tavsiye ederim" dedim ve bende arabaya doğru ilerledim.Bahar olayları tam olarak bilmediği için kızı suçlu görüyordu ama o kız sadece bir kurbandı.Arabaya geçtiğimde Bahar "Ne yapıyorsun?" diye bağırdı "O kız yalan söylüyor!" diyede eklediğinde cevap vermedim ve arabayı çalıştırdım.Yolda bir süre söylendi ama sonra söylenmekten vazgeçip sustu hastaneye geri geldiğimizde ona net bir şekilde "İn" dedim şaşkınca bana döndü ve "Ne?" dedi.Sertçe ona baktığımda arabadan indi ve kapıyı sertçe kapattı.Saate baktığımda nerdeyse 10 olmuştu.İremi gün içinde uyandırıcaklardı.Uyandığında yanında olmak istiyordum ama bu siktiğimin olayını çözmeden rahat edemezdim.

Okula girdiğimde bütün yüzler bana döndü.Neyse bu zaten her zamanki olaydı.Sinirle merdivenleri çıktım ve müdürün odasına daldım."Arda?" dediğinde sırttım ve "Ne oldu?Yoksa beklemiyor muydunuz?" dedim ve masasına doğru ilerledim.Ellerimi masaya dayadım.Ne diyceğimi anlamış olmalı ki."Kamera kayıtlarına ne oldu bilmiyoruz.Bütün kameralar o an çalışmayı durdurmuş" dediğinde sinirle güldüm."Kamera kayıtlarını aç" dedim.Yutkundu bilgisayarında bir şeyler yaptıktan sonra ekranı bana çevirdi.Kameraya baktığımda az önce yanından geldiğimiz sarışın kız tuvaletten çıktığı an bütün kameralar siyah ekran oluyordu.Sinirle masaya vurdum ve "Para kaçırmak yerine siktiğimin okuluna bir güvenlik almaya ne dersin?" dediğimde yutkundu ve "Arda getirdiğimiz son güvenliği sen dövdün" dediğinde "Bu senin sorunun okulun her sikindsn sorumlu değil misin?" diye sorduğumda "Arda şu an yapıcağın hiçbir şey o kamera kayıtlarını geri getirmez" dediğinde derin bir nefes aldım ve arkamı dönüp odadan çıktım.Ata'nın yaptığını biliyordum ama o sik kafalı bu okula rahat rahat girip çıkamazdı.Ona yardım eden biri vardı.Onu bulup yağlı kazığa oturtucaktım.Tuvaletin önünden geçerken gözüm oraya takıldı.Burda ölebilirdi.Sinirle dudağımı yaladım ve düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım.Hızla merdivenleri geri indiğimde.Bizim sınıfta olan yanlış hatırlamıyorsam adı Furkan olan çocuk "Abi" diye seslendiğinde ona döndüm elinde İrem'in çantası duruyordu "Dün bunu burda unutmuşsunuz" diye bana uzattığında çantayı aldım ve başımı salladım.Gülümseyip gittiğinde bir süre çantayla bakıştım.Kendime gelmek için boğazımı temizledim ve okulun çıkışına doğru ilerledim.Arabaya bindiğimde durdum ve çantasını açtım.İçinde 1 defter vardı ve kalemkutusu.Unutmamıştı.O sırada orospu çocuğu onu tehdit ediyordu.Sinirle gözlerimi yumdum.Çantasındaki parfüm gözüme çarptığında parfümü elime aldım ve kapağını açtım.Burnuma yaklaştırıp kokuyu içime çektim.Gözlerimi yumdum.Bu koku genelde burnuma onu öperken geliyordu.Fazlasıyla güzel kokuyordu.Kokusu onu yanımda hayal etmemi sağlamıştı.Gözleri,pembe dudakları,ince elleri,gülümsemesi.İlk gördüğümde yanına gitmemin tek amacı Ela'ya benzemesiydi ama sonra Ela geldikten sonrada onu yanımda istediğimi fark ettim.Başkasıyla öpüşmesini bırak konuşmasına bile tahammülüm olmadığınıda.İlk başta sadece kullanmak istemişken şimdiyse uyanıp bana ayı demesini hatta isterse çok sevdiği maymun espirisinide yapabilirdi.Yeter ki uyansın.Parfümü torpidoya koydum.Artık benimdi ve ona geri vermeyi hiç düşünmüyordum.Cebimdeki telefon titrediğinde hızla telefonu çıkarttım.Emre'nin aradığını gördüğümde göğüsümde bir ağırlık oluşmuştu.Ya kötü bir haber verirse?Ama iyide olabilirdi.Elim bir türlü açma tuşuna gitmiyordu.Duyabileceğim şeyden korkuyordum.Arda Demir birini kaybetmekten korkuyordu.Arda Demir korkuyordu.Yutkundum ve zor zor yeşil açma tuşuna bastım ve kulağıma götürüp,kafamı geriye yasladım ve gözlerimi yumdum."Efendim?"

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin