Bugün okula biraz geç gelmiştim.Yani geç dediğim ilk dersin yarısında.Yerime oturduğumda Arda çoktan burdaydı."Erkencisin" dediğinde gözlerimi devirmekle yetindim.Ders edebiyattı.Çantamı kancaya asarken Şebnem Hoca "Eveet!Bildiğiniz üzere ihaneti üzerine binlerce kitap,şiir yazılmıştır.Peki bize ihaneti tanımlayabilecek,anlatabilecek biri var mı?" dediğinde alayla gülüp Arda çok iyi bilir diye düşündüm.Sınıfta oluşan sessizlik ve bütün sınıfın bana dönmesiyle sadece düşünmekle kalmadığımı anladım.Kızarık yanaklarımla Arda'ya döndüğümde çatık kaşlarla bana bakıyordu.Hoca gülüp "Arda İrem senin cevaplayabileceğini düşünüyor.Ne dersin?" diye sordu.Cevaplamayacağını biliyordum yani Arda şu ana kadar hangi derste hangi soruyu cevaplamıştı ki?Alay edip kapatırdı herhalde önüme dönüp çantamı açıcaktım ki Arda'nın sesi durmamı sağladı."İhaneti insanlar hep fiziksel olarak düşünür.Aldatmak diyince herkesin aklına öpmek,başkasıyla yatmak..." dediğinde Şebnem Hoca uyarırcasına öksürdü ama Arda umursamadan devam etti "...olarak düşünür ama bana kalırsa birine onu sevdiğini söyleyip kısa bir zamanda başka birini bulmakta bir nevi ihanettir.İnsanın kendisine,aşka..." dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi ona çevirdim.Gözlerim gözleriyle buluştuğunda kalbim atmaya başlamıştı.Hocanın "Tebrik ederim Arda" demesi bakışmamızı böldü gözlerimi ondan ayırıp önüme düşen saçlarımı geriye attım.Arda yerinden kalkıp sınıftan çıktığında arkasından öylece baktım.Böyle düşündüğünü bilmiyordum.Belki de Dumanla çıkabiliyor olma düşüncem onun canını yakıyordu.Aynı onun benimkini yaktığı gibi...
Arda o gün bir daha hiçbir derse gelmedi.Okuldada görmedim.Belkide birini öpmeye gitmiştir diye düşüüp kendi kendime güldüm okul çıkışına yürürken.Omuzlarımda hissettiğim ağırlıkla refleks olarak dirseğimi bana omuzunu atan kişinin karnına geçirdim.Acıyla inlediğinde "Emre?" diye sordum telaşla ve ekledim "İyi misin?" dediğimde kendini yere attı ve adeta bir balık gibi çırpınmaya başladı.Gülüp "Emre kalp krizi geçirmiyorsun.Topu topu bir dirsek attım" dediğimde "Acımla dalga geçiyorsun birde.Irkçı" diye söylendi.Gülüp "Hadi Emre kalk millet bakıyor.Ayrıca ona ırkçı denmez" dediğimde çırpınmayı bırakıp şöyle bir etrafa bakındı ve tek bir hareketle yerden kalkıp "Ne bakıyorsunuz be!" diye cırladı.İnsanlar önüne döndüğünde yanıma gelip "Çirkef karı seninle sonra hesaplaşıcaz" dediğinde güldüm."Neyse ben konuya gireyim.Parti.Bugün.8de.Konumu atarım" dedi teker teker.En son partiye gittiğimde olanlar gözümde tekrar canlanmaya başlamıştı.Okulun ortasında böğüre böğüre ağlamak istemediğim için kendimi hemen düşüncelerimden uzaklaştırdım ve "Yok Emre gelmem ben" dediğimde gözlerini kıstı ve "Gelir misin mi dedim gerizekalı" diye çıkıştı gülüp "Zorlama Emre partileri sevmiyorum" dedim ve duyamayacağı şekilde "Artık..." diye fısıldadım."Ardadan dola-" diycekken sözünü kestim ve "Hayır alakası yok ayrıca Dumanla dışarı çıkacağız" dediğimde bu sefer kaşlarıda hafif çatıldı ve "Siz ikiniz-" diycekken yine sözünü kestim ve "Görüşürüzz" diyip hızlı adımlarla uzaklaştım.
Eve girdiğimde kendimi Duman'ın yanındaki koltuğa attım."Okul nasıl geçti?" diye sorunca ona ne kadar sıkıcı geçtiğini anlattım ama tabiki niye sıkıcı geçtiğini anlatmadım.Bu sırada telefonuma bildirim geldiğinde cebimden çıkarttım Emre'nin yolladığı konuma baktığımda iç çekip gözümü devirdim ve telefonu yanıma koydum."Arda mı?" diye sorduğunda alayla gülüp "Yok Emre" dedim ve "Bir parti var gelmem için çok ısrar ediyor ama partiler artık pek benlik değil" diyip açıklama yapıp güldüm.Yattığı yerden doğruldu ve "Sanırım İstanbul turunu nasıl telafi edebileceğini biliyorum" dedi.
Uzun itirazlarım sonucunda beni ikna etmeyi başarmıştı.Şimdi ise tek elbisem helikopterde giydiğim pembe elbise olduğu ve onu giyemeyeceğim için Bahar'dan bir elbise ödünç almıştım (Medya) ve bu elbisenin tam olarak Arda'nın değişiyle malzemesinden çalınmıştı.Şimdi ise Bahar,Duman ve ben otobüste Emre'nin konum attığı yere gidiyorduk.Duman büyük bir ilgiyle İstanbul sokaklarını inceliyordu.Bu haline gülümseyip başımı çevirdiğimde Bahar'ın keskin bakışlarıyla karşılaştım.Duman karşımızda biz yan yana oturuyorduk.Kulağıma eğilip "Bundan hoşlanmıyorsun değil mi?" diye sorduğunda şöyle bir Duman'a baktım.Tamam çok yakışıklıydı,eğlenceli,hoş kibardı ama demek ki ben piç seviyormuşum.Bahar'a bakıp "Keşke" dediğimde gözlerini kıstı ve kolumu cimcikledi."Herkeste bir Ardacı bir Ardacı anlamıyorum yani sanki ben aldattım" diye homurdandığımda göz devirmekle yetindi.
Otobüs durduğunda Duman bizden önce indi ve reverans yaparak elini bana uzattığında gülüp uzattığı elini tuttum.Ben indikten sonra elini Baharada uzattı Bahar yapmacık bir gülümsemeyle elini tuttu ve indi.Bu haline güldüm.
Birlikte bara girdiğimizde basık,oksijensiz hava ve aşırı yüksek sesli müzik bizi karşılamıştı.Kaşlarımı çatıp etrafa baktığımda bir sürü tanıdık yüz vardı sonra gözüm bir çift gözde takıldı.Derin kahverengi gözlerini bu loş ışıkta,bu kalabalıkta bile seçebiliyordum.Onunla göz göze geldiğimiz anda müzik sesi kesildi,insanlar kayboldu.Sanki tek o vardı etrafta.Duyduğum tek şey kalbimin hızlanan ritmiydi.Gözleri baştan aşağı şöyle bir süzdü beni.Kaşlarını çattı giydiğim elbise yüzündendi büyük ihtimal sonra gözleri yanıma kaydı ve orda takıldı.Baktığı yöne baktığımda yanımda bana bir şeyler söyleyen Duman'ı gördüm.O an bir garip hissettim.Sanki Duman yanımda olmamalıymış gibi.Kırgın hissettim aynı zamanda.Yutkundum bu sırada Bahar kulağıma eğilip "Ben bizimkilerin yanına gidiyorum" dediğinde başımla onu onayladım.Oraya gidemezdim.Duman'a dönüp "İstersen biz başka masaya gidelim" diye teklif ettim bağırarak o da aynı şekilde "İstersen gidebiliriz oraya" dedi benim gibi kulağıma doğru bağırarak.Kelimelerini zar zor seçmiştim."Bugünlük olay istemiyorum" diye bağırdığımda gülümsedi ve beni onayladı.
Dans pistine yakın bir masaya geçtiğimizde dans pistinin diğer tarafında Ardalar vardı.Kendimi ona bakmamak için zor tutuyordum.Üzerimde hissettiğim bakışları işimi dahada zorlaştırıyordu.Garson shotlarda tekila yanında limon getirdi.Tam Duman istemediğimizi söyleyecekmen bardaklardan iki tanesini elime aldım ve ilk önce birini sonra diğerini kafama diktim.Boğazımı yakarak mideme inen tekilayla yüzümü buruşturdum limonu alıp ısırdım ve emdim.Garson diğer bardaklarıda masaya bırakırken Duman "Ne yapıyorsun?" diye sordu telaşla gülümseyip "Eğleniyorum" diye cevapladım.Arda'ya kısa bir bakış attığımda çatılı kaşlarıyla buraya doğru bakıyordu.
Bu şekilde 4-5 tane daha shot attığımda Duman şaşkınca bana bakmaya devam ediyordu."İrem bak tuvalete gitmem gerekiyor ama sarhoş olup olmadığından emin değilim" dediğinde gülüp "İyiyim ben Duman" dedim.Kesinlikle iyi değildim.Deli gibi başım dönüyordu ve midem bulanıyordu.Üstelik içimde bağırma,kahkaha atma ve ağlama isteği vardı.Şüpheli gözlerle bana baktı ve "Bak gidiyorum geldiğimde seni tam burda bulmak istiyorum" dediğinde gülerek onu onayladım.Şüpheli bakışlarını sonunda benden ayırıp yaklaşık 4-5 kez arkasına bakarak gözden uzaklaştı.O an dans pistine baktığımda dans pisti gözüme o kadar çekici geldi ki...
Arda'nın ağzından:
Sinirle İrem'in olmayan elbisesiyle yaptığı anakonda çiftleşmesi dansını izlerken Emre gülüp "Abi İrem dansçıymış meğer" dediğinde sinirle ona baktım ve "Şimdi seni bir dansçı yaparım Emre striptiz direği götünde dönersin eve" dediğimde güldü ve "Abi direği nerden bulacaksın?" diye sorduğunda ona 'ciddi misin?' der gibi baktım.Ağzına hayali fermuar çekti ve bir adım uzaklaştı.Tekrar bakışlarımı İrem'e çevirdim.Kıvırtıyor muydu o?Yok Arda saçmalama sen öyle görmek istiyorsun sadece.Kafamı sikeyim niye öyle bir şey görmek isteyim ki?Yani isterim tabide bu yarısı olmayan bide üstüne üstlük vücuduna yapışık elbiseyle ve bu kadar abaza akbaba arasında değil.Şimdi İrem'e bakan hangi birini sikicektim.Şöyle bir etrafa bakınıp birinin bakıp bakmadığını anlamaya çalıştım ama loş ışıl anlamama engel oluyordu.Gözlerimi İrem'den çekmeden "Nerde bunun gavat sevgilisi?" diye sordum yanımda dans ettiğini düşünen Emreye."Bilmiyorum ki abi" dediğinde sinirle alt dudağımı dişledim.İrem hafif sendelediğinde refleks olarak ona doğru bir adım attım.Elimi sinirle saçlarıma geçirip saçlarımı dağıttım.Burda düşüp burdaki testosteron salgılayan yaratıklara beleş mastrübasyon malzemesi vermeden önce birinin ona engel olması gerekiyordu.Gavat pezevenk burda olmadığına göre bilin bakalım bu görev kime kalıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...