~49~

347 21 1
                                    

Uyandığımda gerildim ve esnedim.Kulağımdan kulaklığı çıkarttım ve kabına koydum.Gözlerimi ovuşturduktan sonra kalktım ve dolabımdan V yaka siyah tişörtümü çıkarttım ve siyah pantolonumu aldım.Bunlarla üşüyeceğim için hırkamı ve montumuda aldım.Hava iyice soğumaya başlamıştı.Sömestra 3 hafta falan kalmıştı sanırım.Tuvalete gidip işlerimi halledip üstümü giydim,dişlerimide fırçaladıktan sonra montumu kolumun arasına sıkıştırıp tuvaletten çıktım.Odama gelip aynanın önünde duran dudak renginden biraz koyu olan rujumu sürdüm.Rimelimide sürüp yine aynanın önünde duran parfümümü sıktım.

Mutfakta annemi göremeyince odasına baktım.Uyuyan annemi görünce gülümsedim ve kapıya yöneldim sessiz olmaya çalışarak beyaz spor ayakkabılarımı giydim,montumu üstüme geçirdim,yerde duran çantamıda koluma taktım ve parmak uçlarımda sessizce kapıyı kapatıp evden çıktım.Merdivenleri hızla inip arabada bekleyen Arda'nın yanına gittim.Arda ve Bahar arabanın içinde bekliyordu."Günaydın" dedi Bahar "Günaydın" dedim ona dönüp gülerek.Arda'ya baktığımda aramızda ki negatifliği anlamamak için salak olmak gerekirdi kollarımı göğüsümde birleşitirip kafamı cama yasladım.Arda arabayı çalıştırmadan önce "Kemerini tak" diye emretti."İyiyim böyle" dediğimde sinirle derin bir nefes aldı ve üzerime doğru eğilip kemerimı taktı.Geri çekilip arabayı çalıştırdığında kafamı tekrardan cama yasladım.Göz ucuyla bana bakmadığından emin olduktan sonra gülümsedim.Tekrar baktığımda sırtmış bana bakıyordu hemen ciddileştim ve gözlerimi devirip cama döndüm.Gülüşünün sesini duyduğumda hafifçe gülümsedim.Bahar'a döndüğümde kulaklıklarını takmış kafasını cama dayamış uyuyordu.Tabi eziğin kulaklıkları kabloluydu.

Okula geldiğimizde Arda arabanın etrafından dolaşıp kapıyı açtı gülümseyip arabadan indiğimde o da bana gülümsedi.Elimi tuttuğunda şaşkınlığım iyice artıyordu.Etrafıma baktığımda herkes bize bakıyordu "Beni şaşırtıyorsun" dediğimde gülümsedi ve "Kalk ayı" dediğinde kaşlarımı çattım.Dürtüldüğümde yerimden sıçrayarak gözlerimi açtım."Arda?" diye sordum şaşkınlıkla etrafa bakındığımda hala arabadaydık.Derin bir nefes aldım ve sinirle Arda'ya baktım."Niye sikicek gibi bakıyorsun lan?" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Ayı" diye tıslayıp arabadan indim.Tam gidicekken aklıma gelen Baharla sinirle derin bir nefes aldım ve geri dönüp Bahar'ın camına tıklattım kulaklığı olduğu için duymuyordu.Gözlerimi yumdum ve kapıyı açtım.Kapıyı açmamla yere düştü ve acıyla inledi.Kulaklığının birini çıkarttığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Bacağıma vurup "Senin ağzına sıçıcam bekle" dediğinde elimi uzatıp kalkmasına yardım ettim.Elimi sıkarak tuttuğunda yüzümü buruşturdum.Kalktığına kulağıma "İntikamım acı olucak" dediğinde küçük bir kahkaha attım.Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde duvara yaslanmış bize bakan Arda'yı görünce sırtışımı sildim ve hızlı adımlarla okula yürüdüm.Arkamda konuştuklarını duymadığımı düşünerek Bahar "Neyi var bunun?" diye sordu "Bir bilsem" diye cevap verdiğinde "Regl mi olucak acaba?" dediğinde Bahar gözlerimi devirdim ve adımlarımı biraz daha hızlandırdım.

Sınıfa geldiğimde kapıya yaslanmış Ata'yı görünce onada gözlerimi devirdim hızla sınıfa giricektim ki."İlk ders prova varmış" dediğinde umursamadan sınıfa girdim.Sırama ilerleyip çantamı kancaya taktım ve sırama oturdum.Arda yanıma gelip "Ne old-" diycekken müzik hocası sınıfa girip "Arda İrem gelin hadi.Üçünüzde varken bir kez daha prova yapalım" dediğinde Arda'ya kısa bir bakış atıp yerimden kalktım.Arda sabırla derin bir nefes alıp o da arkamdan geldi.

Müzik odasına geldiğimizde hoca şarkının sözlerini bir kağıda çıkartmıştı."Gelin" dedi ve bizi bir masanın etrafında topladı.Arda kulağıma "Sonra konuşacağız" diye fısıldadığında dudaklarımı yaladım ve hafif tebessüm ettim.Ata'ya baktığımda çatık kaşlarıyla bize baktığını gördüm ama göz göze gelince gözlerini benden kaçırıp kağıda baktı.Bu hareketi garip gelmişti ama düşünmeden hocaya odaklandım.

"İremcim-" diye sözünü başlıycakken Arda sahte bir şekilde öksürdüğünde hoca sabırla derin bir nefes aldı ve "İrem" diye düzeltti.Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Kağıtta söyliyceğim yeri göstererek "Burayı sen söyliyceksin" dedi.İlk 4 dörtlük bendeydi.Bana baktığında başımla onayladım.Hoca Arda'ya döndü ve "Arda sende ondan sonraki 3 dörtlüğü söylüyorsun" dediğinde Ardada başıyla onayladı.Hoca bakışlarını Ata'ya çevirip "Ata sende son 2 dörtlüğü okuycaksın yavrum.Üzgünüm sana biraz az geldi ama 3 kişi söylemek için biraz zor bir şarkı.İsterseniz başka bir şarkı seçe-" dediğinde Ata "Gerek yok.Ne kadar söylediğim umrumda değil" dedi sonra gözlerini bana çevirip "Hem bu şarkıyı İrem seçti" dediğinde Arda ona doğru ilerliyordu ki hocayla hemen aralarına girdik ve Arda'yı tutmaya çalıştık."Arda bak kavga olursa çıkarırım seni" dediğinde müzik hocası Arda sinirle alt dudağını dişledi ve gözlerini yumdu.Yumruklarını sıkmıştı parmağını sallayarak "Bana bak lan piç kurusu gözlerini topla yoksa sikerim o gözlerini" dediğind Ata rahatça güldü "Ne oluyor Arda?" dedi ve ekledi "Neyin ki o senin?" dedi kışkırtıcı bir ses tonuyla Arda sıkılı yumruklarıyla bir adım daha attığında onu omuzlarından itip "Yeter!" diye bağırdım şaşkınlıkla bana baktığında sinirle derin bir nefes aldım.Ata'ya döndüm ve "Yeter!Bıktım!" diye bağırdım tekrar "Senin onu kışkırtmandan bıktım!" sonra Arda'ya döndüm "Haklı olmadından bıktım!" dedim yine bağırarak.Arda hayal kırıklığı ve şaşkınlıkla gözlerime baktığında gözlerim dolmaya başlamıştı."Ne?" diye sorduğunda alayla gülüp "Neyinim ki ben senin?Sevgilin mi?Flörtün mü?Bana karışıyorsun,beni öpüyorsun ama senden söylemeni istediğim saçma sapan kelimeyi söyleyemiyorsu-" diycektim ki Arda alayla gülüp kafasını yavaşça iki yana salladı ve sinirle sınıftan çıktı.Sınıfın kapısını çarptığında korkuyla yerimden sıçradım ve gözümü yumdum.Gözümden bir damla yaş süzüldüğünde derin nir nefes aldım.Hızla sınıftan çıktım ve Arda'ya yetişmeye çalıştım ama bahçeyi yarıladığımda duyduğum araba sesiyle geç kaldığımı anlamam zor olmamıştı.Omuzumda hissettiğim elle arkamı döndüm."Sana söylemiştim" diyen Ata'ya sinirle bakıp "Çek elini" dedim ve elini itip hırsla sınıfa doğru gittim.Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve ellerimi saçlarıma geçirip saçlarımı dağıttım.

Sınıfa girip çantamı alıcakken "Ne oldu İrem?Yoksa Arda seni terk mi etti?" dedi alaylı sesiyle Ela.Arkamı dönüp sinirle güldüm ve "Ela sen hayali bebeğine evcilik oynamaya devam etsene" dediğimde Ela etrafa bakındı.Sınıfta gülüşmeler ve fısıldaşmalar olunca bana doğru geldiğinde bende ona doğru bir adım attı."Sözlerine dikkat et" dediğinde güldüm ve tek kaşımı kaldırıp "Yoksa?" diye sordum ve devam ettim "Sen bir zavallısın.Bana zarar verebileceğini düşünme" dedim.Sıradan çantamı alıp omuzuma taktım ve Ela'ya yapmacık bir şekilde gülümsedim.Fısıldaşmalar artmıştı.Ela'nın omuzuna çarparak sınıftan çıktım.O kadar sinirliydim ki önüme ilk çıkan kişiyi Arda'nın deyişiyle sikebilirdim.Arda'yı düşününce derin bir nefes alıp verdim.Onları dememem gerekirdi.Hele ki Ata'nın yanında asla.

Okuldan çıkıcaktım ki kolumdan dürtlüdüğümde sinirle "Ne?" dediğimde Emre şaşkınlıkla bana baktı."Ben özür dilerim senin olduğunu görmemiştim.Ata sandım" dediğimde kaşlarını çattı "Ata mı sandın?Ne alaka?" dediğinde derin bir nefes alıp dudağımı büzdüm ve "Uzun hikaye" dediğimde gözlerini kısıp bana baktı "Tamam anlatıcam" diye pes ettim ve ekledim "Ama sonra şu an Arda'yı bulmam gerek" dediğimde elini uzattı ve "Anlaştık" dedi gülüp "Anlaştık" dedim ve elini sıktım."Hadi gel.Ben götürürüm" dediğinde onu takip ettim.Birlikte arabasına bindiğimizde telefonumu çıkartıp Arda'yı aradım ama telefon kapalıydı.Emre "Açmadı mı?" diye sorduğunda başımı iki yana sallayıp "Kapalı" dedim."Evine bakalım" dediğinde başımla onayladım.

Evinin önünde durduğumuzda hızla arabadan indim ve kapıyı çaldım.Daha öncede gördüğüm kadın açtığında gülümsedim ve "Arda burda mı?" diye sordum.Kafasını iki yana salladı "Hayır efendim sabah çıktığından beri gelmedi" dediğimde "Geldiğinde beni aramasını söyler misin?Önemli olduğunuda söyle lütfen" dedim.Başını salladığında "Teşekkürler" diyip ordan ayrıldım.Emre arabaya yaslanmış beni bekliyordu."Ne oldu?" diye sorduğunda "Gelmemiş" dedim umutsuzca "Gidebileceği başka bir yer yok mu?" dediğinde aklıma uçurum geldi."Bir yer daha var" dediğimde gülümseyip "Atla o zaman" dediğinde arabaya bindim.O da soför koltuğuna geçti.

Uçuruma geldiğimizde heycanla ağacı geçtim ama gördüğüm şeyle yüzüm düştü.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin