Telefonu ilk defa böyle açıyordum sanırım."Uyandı!" diye bağırdı telefonun ucundan güldüm."Uyandı mı?" diye tekrar sordum."Uyandı abi uyandı!Nerdesin sen?Seni soruyor" dediğinde durdum ve "Beni mi soruyor?" dedim."Evet abi gelsene hadi" dediğinde telefonu kapattım.Kendi kendime güldükten sonra telefonu yan koltuğa fırlattım ve gaza bastım.Uyandı ve beni soruyor.Aklıma gelen düşünceyle biraz yavaşladım.Şimdi ya gitmemi söylerse?Ya bir daha karşıma çıkma derse?Ne bok yiycektim?Hiç gitmemeli miydim acaba?Ama beni sormuştu.Hem gitmezsem onu son olucak olsada bir kere daha görmeliydim.Gaza tekrar bastım.Onu görmeliydim.
Hastaneye girdiğimde hemen arabayı durdurdum ve hızla arabadan indim.Koşar adımlarla içeri girdiğimde Emre gülümsedi ve "Gel abi 3024 numarada" dediğinde onu takip etmeye başladım.Kapının önüne geldiğimizde Aylin Teyze gülümsüyordu.Omuzuma elini koydu ve "Arda oğlum nerde kaldın?İrem hepimize seni sormaktan başka bir şey yapmadı" dediğinde gülümsedim.Kapıya geldiğimde kapının kolunu indirmeye cesaret edemedim öyle mal gibi kalmıştım."E hadi girsene abi" dedi Emre ona döndüşümde başıyla 'hadi' dedi.Kafamı salladım yutkundum ve kapıyı açtım.Arkamdan kapıyı kapattığımda "Anne Arda gelmedi mi?" diyen sesini duyduğumda sırrtım.Beni daha görmemişti.Kaçmalı mıydım.Ona doğru bir adım attığımda yatakta yatan İrem'i gördüm."Geldi" dediğimde gülümsedi gözleri dolmaya başladı ve "Arda" diye fısıldadı ona doğru ilerledim ve yatağın ucuna oturdum.İnce parmaklarıyla çeneme dokundu ve "Yaşıyorsun" diye fısıldadı bir yandanda gözlerinden yaşlar dökülüyordu.Ne?Şu an bana bağırıp 'siktir git' demeliydi ama o bana yaşıyorsun mu diyordu.Bu kız gerçekten çok tuhaftı.Gülümsedim ve dudaklarına doğru eğildim ve bir öpücük kondurdum.Alnımı alnına dayadım ve "Neden yaptın?" dediğimde burnunu çekti ve "Yapmasaydım sana zarar verirdi" dediğinde geri çekildim ve gözlerinin içine baktım.Bütün gece bunun için beklemiştim.Bir kere daha gözlerinin içine bakmak ve bir kere daha gülümsemesi için."Ama sana zarar verdi" dediğimde omuzunu silkti ve "Umrumda değil" dediğinde kaşlarımı çattım "Ama olmalı" dedim sesim biraz yükselmişti."Arda" dediğinde sözünü kestim gözlerinden hala yaşlar akıyordu."Merak etme bundan sonra sana zarar veremiycek" dediğimde kaşlarını çattı.Neyden bahsettiğimi anlamıştı.Dudaklarına bir öpücük kondurduğumda dudaklarımı gözyaşları ıslatmıştı.Geri çekildiğimde ağlayarak "Arda" dedi arkamı dönmedim eğer ona bakarsam gidemezdim.Gitmek istiyorsan devam et Arda.Ağlaması dahada hızlanmıştı "Arda" dedi ve tam elimi kapının koluna atmıştım ki devam etti "Arda gitme" ve sonra ekledi."Seni seviyorum" dediğinde olduğum yerde kaldım.Gülümsemek istiyordum ama yapamıyordum.Beni sevdiğini söylemesine sevinemiyordum.Boğazımı temizledim "Sevme" dedim ve odadan çıktım.
İrem'in ağzından:
Kapıyı kapattığında arkasından öylece baka kalmıştım.Gidemezdi.Gitmezdi değil mi?Onu sevdiğimi söyledikten sonra beni böyle bırakıp gitmezdi.Odanın kapısı açıldığında arkamı döndüm ve "Uyumak istiyorum" dedim.Bir yanımda onun olabileceğini söylüyordu."Uyumayacağını biliyorum" dedi Emre.Ona döndüm arkasında Bahar,Akın ve Giray'da vardı.Dolu gözlerimle onlara gülümsedim."Gitti mi?" dediğimde Akın kafasını salladı.Gözlerimi kapattığımda akıtmamak için zorladığım gözyaşlarım yanaklarıma doğru süzüldü.Emre yatağa oturduğunda doğruldum ve ona sarıldım."Geri gelicektir" dediğinde kafamı iki yana salladım."Ya gelmezse?" diye sordum.Akın yanımıza geldi elini omuzuma koydu ve "Gitme nedeni senin zarar görmemen" dediğinde ona baktım."Birlikte halledebilirdik" dedim.Elimin tersiyle gözlerimi sildim."Neyse" dedim ve toparlanmaya çalıştım."Kaçırdığım bir şey oldu mu?" dediğimde güldüler.Giray "Bahar kibriti atmış olabileceğini düşündüğü kızın kafasını duvarlara vurdu" dedi gülerek.Bahar kollarını göğüsünde birleştirdi,gözlerini devirdi ve "Aman ne komik" dedi.Güldüm ve "Gerçekten mi?" dedim."Ya ne yapsaydım yanaklarından öpüp ne güzel yaptın mı deseydim?" dediğinde güldüm."Ne zaman çıkıcam burdan?Sıkıldım" diye söylendiğimde Giray "Yenge bir dur yeni geldin zaten" dediğinde Emre yenge demesinden dolayı ona sert yapmaya çalıştığı bir bakış attığında Giray kafasını iki yana salladı ve "Ne?" diye sordu.Güldüm ve Emre'ye doğru "Sorun değil" dedim.Akın hemen konuyu dağıtmak için "Bugün çıkarmışsın diye duydum" dediğinde gülümsedim ve kendimi geriye doğru attım "Sonunda.Burası gerçekten sıkıcı" dedim."Hadi biz çıkalımda dinlensin" dedi Bahar.Akın "Evet hasta ziyareti kısa olur derler" dediğinde onlara gülümsedim.Emre bana öpücük attığında tutmuş gibi yaptığımda gülümsedi ve yataktan kalktı tam giderlerken "Bir şey olursa kapıdayız" dedi Giray."Teşekkür ederim" dedim.Kapıyı kapattıklarında sırtımı kapıya döndüm ve geldiklerinden beri tuttuğum gözyaşlarımı bıraktım.Gitmişti.Gitmesin diye yangına dalmıştım.O da yangına dalıyorum diye gitmişti.Hıçkırmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.Canım yanıyordu.Yangını kaldırabilirdim,kaçırılmayı kaldırabilirdim başıma gelebilecek bir sürü şeyi kaldırabilirdim ama onun gitmesini kaldıramazdım.Gözyaşlarım odayı görmemi engelliyordu.Göz kapaklarım ağırlaşmıştı sanki.Ya Ata'nın peşinden gittiyse ve başına bir şey gelirse?Düşüncesi bile ağlamamı hızlandırıyordu.Dürtüldüğümde ağlamaktan kirpiklerim birbirine yapıştığı için zar zor gözümü açtım.Beni dürten anneme baktığımda "Hadi kızım kalk artık evimize gidelim" dediğinde kafamı iki yana salladım.Belki de gitmemiştir kötü bir kabustur sadece.Anneme baktım ve "Arda nerde?" dediğimde bana baktı gülümsedi ve "Alınıyorum ama artık sürekli Arda'yı soruyorun Aaa" dedi alayla sonra "Kızım geldi gördü ya seni sonra bütün gece burda olduğu için ben gitmesini söyledim" dediğinde şaşkınca ona baktım ve "Sen söylemeden gitmedi mi?" dediğimde annem kaşlarını çattı ve olayı anlamaya çalıştı.Anlayamayınca kafasını iki yana salladı.Gülümsedim.Belki de gitmemiştir.Annem getirdiği çantadan kıyafetlerimi çıkarttı ve refakatçi koltuğunun üstüne bıraktı "Hadi giy bunları dışarda bekliyorum seni" dedi ve odadan çıktı.Koltuktaki gri eşofmanı ve beyaz sweati alıp giydim.Saçımıda üstten at kuyruğu yaptım ve aynaya baktım.Gözledim uyumaktan,yorgunluktan ve ağlamaktan şişmişti.Yüzümün rengi biraz solmuştu.Ellerim dudaklarıma gittiğinde Ardayla öpüştüğümüz bir sürü an geldi aklıma.Buruk bir gülümsemeyle aynaya baktım.Şimdi ağlayamazdım.Tava bakıp gözlerimi kırpıştırdım ve gözlerimin dolmasını engelledim.Derin bir nefes aldım ve kapıya gittim.Dışarı çıktığımda Efe yanıma gelip kolunu attı ve "Nasılsın?" diye sordu.Gülümsedim ve "İyiyim" dedim.Kapıda bekleyen Emrelere döndüm ve "Sizde çok yoruldunuz benim yüzümden" dediğimde Akın "O ne demek öyle" dediğinde gülümsedim ve "Teşekkür ederim" dedim.Şöyle bir koridora baktım belki burdadır diye ama yoktu.Annem Bahar'ın annesiyle bir şeyler konuşuyordu.
Annem,Efe ve ben bir taksiye bindik.Yolda kapşonumu kafama geçirdim ve camdan baktım.Anneme "Telefonum nerde?" diye sorduğumda omuz silkip "Bilmiyorum çıkar bir yerden" dedi.Umarım çıkardı o telefon benim her şeyimdi.Eve geldiğimizde annem "Akşam oldu zaten git odana dinlen" dediğinde kafamı salladım.Başımda ağırıyordu zaten en iyisi uyumak olurdu.Bide uyumazsam ağlardım ve ağlamak istemiyordum.Odama gittiğimde yatağımın üstünde gördüğüm telefonuma kaşımı çattım.Bunun burda ne işi vardı?Telefonumu açtığımda telefon notlar uygulamasında açıldı ve orda bir not vardı.
Bende kalmış
-ArdaHayır İrem adını görmüş olman ağlamanı gerektirmiyor.Hayır ağlamıycaksın.Gözlerimi yumdum ve avuç içlerimle gözlerimi ovuşturdum ve ağlamama engel oldum.Pijamalarımı alıp tuvalette üstümü değiştirdim ve odama geri döndüm.Odama geri geldiğimde camın kapalı olduğuna emin oldum ve perdeyi çektim.Odamada şöyle bir bakındım ve kimsenin olmadığından emin oldum.Sonra camla bakıştım.Belki de Arda gelirdi.Açık bırakmalı mıydım.Cama yaklaştım ve camı açtım sonra da aklıma gelen şeyle dolabımdaki çocukluğumdan kalma oyuncak ayılardan birini çıkarttım ve camın önüne koydum.Bunun boynunda zil vardı yani eğer biri girerse ayı düşüceği için zili ses çıkartıcaktı ve uyanıcaktım.Arda dışında biri girerse sesin çıkması ne kadar bir şeyi değiştirir bilmiyordum ama yinede küçük bir önlemdi sadece.En kötü yüzüme yastık kapatmasını engellemiş olurdum.Yatağa yattım ve tam uykuya dalıcakken çalan telefonla yerimden sıçradım gözlerimi ovuşturdum ve telefonu elime aldım.Okuduğum isimle tüylerim diken diken olmuştu ve kaşlarım çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...