Dün eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmıştım.Şimdiyse yatağımda oturmuş okula gitmemek için plan yapıyordum.Kesinlikle okula gidesim yoktu ama annem yaptığım numaraları yemiycek kadar akıllı bir kadındı.Bu yüzden okula gitmek zorundayım.Bahar 22.ye aradığında açtım ama duyduğum cırlama sesiyle telefonu kulağımdan uzaklaştırdım "Nerdesin aptal!Kaçıncıya arıyorum haberin var mı!" bağırması bitince telefonumu kulağıma götürdüm "Okula gelesim yok" dediğimde sesi yumuşadı ve "İyi misin?Bir şey mi oldu?" dediğinde "Anlatırım" diye geçiştirdim "Gelicek misin okula bekliyim mi?" diye sorduğunda "Mecbur" dedim aşağıda olduğunu söyleyip telefonu kapattı.
Yataktan kalkıp tuvalete gittim.Aynaya baktığımda dünde kalan ağladığım için iyice dağılmış makyajıma baktım.Bir pamuk ve makyaj çıkarıcı yardımcısıyla iyice temizleyip yüzümü yıkadım.Diğer işlerimide halledip odama geçtim.Siyah yüksek bel pantolonumu yarım ve dar beyaz tişörtümü giydim yanıma bir hırka aldım ama giyiceğimi düşünmüyordum bu yüzden hırkayı çantama tıkaladım.Aynaya baktığımda güzel gözüküyordu belimin bir kısmı açıktaydı.Okul bunları hiç sorun etmediği için sıkıntı olmuyordu.Daha doğrusu okulun sıkıntı ettiği bir şey mi vardı?Saçlarımı yukardan at kuyruğu yapıp rimel sürdüm daha fazla makyaj yapmak istemediğim için mutfağa gittim.Hazır olan tostu gördüm ama canım bir şey yemek istemediği için anneme "Ben çıkıyorum" diye seslendim."Aaa olur mu kızım bir şey yemedin daha bak başın ağırır sonra" dediğinde "Aç değilim okulda yerim Baharla" dediğimde sanki bir gariplik olduğunu anlamış gibi yanıma geldi alınımdan öptü ve "İyi bakalım madem ama ye unutma" başımı sallayıp yanağından öptüm ve siyah spor ayakkabımı giyip çantamıda omuzuma attıktan sonra kapıyıda kapatıp çıktım.
Apartmanın girişinde Baharla buluşup olup biten her şeyi anlattım ve otobüs gelene kadar Arda'ya ve Ela'ya sövdük.Otobüs geldiğinde biraz tedirgin olmuştum sanki Ata çıkabilirmiş gibi gelmişti.Ata'nın bana zarar vermek için bir nedeni yoktu ama onu gördüğümde hayatını Arda'ya zarar vermek üzerine kurmuş gibi konuştuğun için her şeyi bekliyordum o manyaktan.Otobüse iyice göz gezdirdikten sonra burda olmadığına karar verip rahat bir nefes aldım.Otobüs kalabalık olduğu için ayakta kalmıştık ve Bahar bu konu hakkında baya bir söylenmişti.
Otobüsten indiğimizde Bahara dönüp bir anda "Emreden hoşlanıyor musun?" dediğimde gözlerini araladı ve şaşkınca bana döndü yanaklarıda yavaştan kızardı ve "Saçmalayı kes indiririm ağzına yumruğu" dediğinde güldüm ve dudaklarıma hayali bir fermuar çektim ama bence hoşlanıyordu.Okula girmeden otoparka baktım ama Arda'nın arabasını görmedim.Neyse bana ne ki zaten umrumda değil.Baharda bana döndü ve "Peki sen gerçekten Batuyu sevmeyi deniycek misin?" dediğinde bunu bir süre düşündüm bunu söylemiştim ama bunu yapmayı hiç düşünmemiştim.Omuz silkip "Belki" dedim.Onaylamaz bakışlar atıp alnıma vurdu ve "Salaklık yapma Ardadan hoşlandığın bariz ortadayken başka biriylr çıkman saçmalık olur İrem" dedi.Omuz silktim "Hoşlanmıyorum ayrıca Arda bana zarar veriyor.Ne yaptığı belli değil" dediğimde 'gerizekalısın' bakışları attı.Yanımıza koşarak gelen Emreye gülümsedim önce Bahara ve sonrada bana sarıldı "Napıyonuz la" diye sorduğunda "Napalım sen napıyon la" diye cevap verdim "Napalım be gözükmüyorsun bayadır ortalarda Arda meselesi mi" diye imalı imalı sordu alnından onu iterek "Defool" diyip sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfa geldiğimde çantamı kancaya taktım.Kancaya bakınca bu kancayla ilgili Arda'ya yaptığım espiri gelince kendi kendime güldüm."Yokluğumda şizofrende olmuşsun" diye sesini duyduğumda gülümsemem silindi ve ona döndüm dağınık saçlarının bir kaç tutamı alnına düşmüştü gözleri biraz kızarık gibiydi ve yorgun gibi gözüküyordu.Belkide dün uyuyamamıştır.Belki de Elayla çıktığı için pişman olmuştur belki de ayrılmışlardır ya da başka şeyler yaptıkları için uyuyamamıştır.Aklıma gelen bu düşünceyle yüzümü buruşturdum."Hadi ama İrem gerçekten küs mü kalıcaz" dediğinde "Ne istiyorsun benden Arda" dedim ve karşısına geçtim aramızda boy farkı vardı "Bir şey istemiyorum İrem.Küs olmak istemiyorum.Onunla barışmamın sebebi yemin ederim onu korumak İrem güven bana" dediğinde sinirle güldüm "O zaman git yanına ve onu koru" dediğimde güldü "Yani artık kıskandığını kabul ediyor musun" dediğinde ona öfkeyle baktım.Ukala."Siktir git Arda" dediğimde güldü "Kıskanıyorsun" dedi sırttı ve "Ne o yoksa benden hoşlanıyo-" dediğinde yumruğumu karnına vurucaktım ki bileğimden tutup kendine çekti "Güzelim dokunmak istediğinde söyleyebilirsin böyle yöntemlere gerek yok" dediğinde "Ukala" diye tısladım.Bir anda ciddileşip "İrem yapma" dedi."Ben değil sen yapıyorsun Arda.Onu seçtin onunla kal" dedim."Onu seçmedim" diye sesini yükseltti bir kaç kişi bize döndüğünde onlara sertçe baktığında ve hepsi önüne döndü."Onunla kalmak zorundayım eğer onunla kalmazsam sende zarar görüceksin" dediğinde anlamazca ona baktım."Ne?" diye sordum ama bir şey söylemeden arkasını dönüp ilerlemeye başladı "Arda!Ne demek bu!" diye seslensemde durmadı.Sinirle yanımdaki sıraya tekme attım ve sandalye devrildi.Tabiki paşa paşa gidip ben kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...