Arda ve Ela birlikte oturmuşlardı ve Ela Arda'ya sarılıyordu.Arda beni gördüğünde biraz uzaklaşmaya çalışsada Ela ona sarılmaya devam etmişti ve bana sinsice gülümsüyordu.Şaşkınlığımı üstümden atıp kapıyı kapatım o tarafa hiç bakmadan yerime geçtim.Batu durumu anlamış gibi "İyi misin?" diye sordu sahte bir gülümsemeyle "Olmamam için bir sebep mi var?" diye sordum çok fazla üstelemeyip "Sen öyle diyorsan" dedi tekrardan gülümsedim ve kafamı sıraya koyup biraz uyumaya çalıştım eğer uyumazsam ağlayabilirdim ve kesinlikle bunu yapmayı istemiyordum.
Bütün ders boyunca Ela'nın yapmacık kahkahaları yüzünden uyuyamamıştım.Sinirden tırnaklarımı elimi delmişti artık.Zilin çalmasıyla birlikte 1 saniye bile beklemeden hemen kalktım ve o tarafa hiç bakmadan sınıftan çıktım.Acilen hava almam gerekiyordu.Merdivenlerden inerken kolumdan tutulunca durdum arkama bakmam gerek bile yoktu kim olduğunu zaten biliyordum."Bırak" diye tısladım."İrem dinle" dediğinde gözlerim dolmaya başlamıştı bile arkamı döndüm ve onu var gücümle ittim "Neyi!Neyi dinliycem he?Dinliycek bir şey kalmadı gördüm görüceğimi.Hayırlı olsun şimdi sevgilinin yanına git ve beni rahat bırak" dedim ve kolumu ondan kurtardım.Gözlerimden yaşlar akarken onun gözlerine baktım yine hiçbir duygu yoktu.Belki bir şey der gitmemi engeller diye bekledm ama susunca kafamı iki yana salladım ve hızla bahçeye indim.Bahçede arkadaşlarıyla olan Batu'yu görünce gözyaşlarımı sildim,burnumu çektim ve Batu'ya seslendim.Beni görünce gülümsedi ve arkadaşlarının yanından ayrılıp yanıma geldi.Öksürdüm ve sesimin düzgün çıkması için dua ederek "Okulu ekmek istiyorum ama tek yapmak istemiyorum bana katılır mısın?" dedim yanıma ilk geldiği güne gönderme yaparak.Gülümsedi ama sonra gülüşü sondü elini yanağıma götürüp gözyaşımı sildi "Neden ağlıyorsun?" diye sordu burnumu çekip "Yoo ağlamıyorum" dedim gülümsedim ve sonra "Var mısın yok musun?" dedim."Tabiki varım" dediğinde gülümsedim."Gel çantalarımızı alalım ve gidelim" dediğinde birlikte yürümeye başladık.Sınıfa geldiğimizde Arda sırasındaydı yanında Ela ona bir şeyler anlatıyordu ama içeri biz girdiğimizde Arda gözünü bize dikti Ela bir şeyler anlatmayı kesip gözünü kısarak bana bakmaya başladı.Batuyla çantalarımızı aldığımızda Arda çenesini sıkıyordu.
Sınıftan çıkmadan önce onlara son bir kez döndüm Ela bunu fark edince Arda'nın çenesinden tutup onu öpmeye başladı.Daha fazla bakmamay karar verip hızla ordan uzaklaştım.
Batu'nun arabasına geldiğimizde hemen bana kapıyı açtı gülümseyip oturdum kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti."Ne olduğunu anlatmak ister misin?" dediğinde ona baktım susmayı tercih ettim.Güldü ve "Düşündüğüm şeyse 2 kere göz kırp" dediğinde güldüm ve 2 kez göz kırptım."Üzülüceğini söylemiştim halada söylüyorum.Yapma işte İrem bana bir şans versen inanki seni mutlu edicem" dediğinde "Batu" dedim kısık bir sesle "Beni sevmeyi niye denemiyorsun İrem.Seni ondan daha mutlu edebilirim biliyorsun.Gözyaşlarına değiyor mu cidden?Bak dün seninleydi ama bugün yine Elayla onu seviyor.Ne kadar inkar etsede seni ona benze-" dediğinde sözünü kestim ve "Bu konuyu konuşmasak Batu?" diye sordum.Anlayışla başını salladı ve arabayı çalıştırıp süremeye başladı.
Okulun yakınlarındaki bir kafeye geldiğimizde dışardaki masalardan birine oturduk.Hemen bir garson yanımıza gelip menüyü verdi."Ben pek aç değilim bir çay alıcam" dediğimde o da gülümseyip garsona döndü "2 çay o zaman" garsonda gülümsedi ve gitti.Menüyü elimden bırakırken Batu'nun gözü elime takıldı bir anda elimi tuttu ve avcumun içini açmamı sağladı tırnak izlerini görünce "İyi olduğuna emin misin?" dedi elimi hemen çekip "Evet sinirlendiğimde falan istemsizce yaparım hep.Alışkanlık" diye geçiştirdim burukça gülümsedi.Çaylarımız geldiğinde sohbet etmeye başladık bu sırada Batu "Ata dün seni nasıl buldu?" dediğinde omuz silktim ve "Bilmiyorum" dedim sonra aklıma gelen şeyle duraksadım ve "Ben sana dün Atayla karşılaştığımızdan falan hiç bahsetmedim ki nerden biliyorsun" dediğimde dediği şeyin farkına varmış olmalı ki gözleri hafif açıldı ve telaşlandığını hissettim sonra elini ensesine götürüp "Ela'dan duydum" dediğinde "Demek Arda hemen anlatmış" diyip sinirle güldüm."Sanırım" dedi ve o da güldü.1 saat kadar daha oturduktan sonra "Hadi kalkalım" dedim.Hesap kavgasından sonra kalktık ve Batu'nun arabasına doğru yürümeye başladık.Kapımı açtığında hemen oturdum ve gülümsedim.Kapımı kapatıp şoför koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.Acaba bizim okuldaki erkekler neden bu kadar zengin ve yakışıklıydı?Resmen okul ona göre seçmiş gibiydi.Arabaların koltukları benim yatağımdan bile daha rahattı.Batununkide rahattı ama Arda'nın arabasıyla kıyaslanamazdı bile.Ben bu saçmalıkları düşünürken evime gelmiştik bile arabadan inerken tam teşekkür edicekken onunda indiğini fark ettim.Yanıma yaklaştığında ne olduğunu "Ne oldu?" der gibi ona baktım.Çok yakınımda durdu gözleri dudaklarıma kaydı ve hzılıca dudaklarını dudaklarıma bastırdı onu itemeye çalıştığımda buna izin vermedi ve sıkıca belimden tuttu daha hızlı ittiğimde ayrıldık.Bunu neden yaptığını anlamadan ona bakıyordum tam bağıracaktım ki sokaktan çıkan araba sesini duyduğumda kafamı o tarafa çevirdim Ardaydı.Görmüştü.Ne kadar hızlı gidebilirse o kadar hızlı gidebiliyordu.Bir kaç saniye içinde gözden kaybolmuştu bile sinirle Batu'ya döndüm ve ona tokat attım sırttı ve "Üzgünüm bunu yapmak zorundayım.Ayrıca o Elayla öpüşünce sıkıntı yok ama senin benimle öpüşmeye hakkın yok mu.İrem mantıklı düşün lütfen" demesiyle dahada sinirlendim.Parmağımı ona doğrultup "Bir daha sakın böyle bir şey yapma!" diye bağırıp hızlı adımlarla apartmana girdim.Dudaklarımı sweatimin kollarına sürtmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...