~54~

357 21 6
                                    

Yolda oluşan sessizlikten sonra sessizliği İremlerin sokağına girip arabayı durdurduğumda bozmaya karar verdim ve boğazımı temizleyip ona döndüm "Bak İrem sana açıkça konuşayım sonra bana lagada lugada yapma" dediğimde güldü ve beni dinledğini belirtmek istercesine o da bana döndü ve sırtını arabaya yasladı."İstersen çomar bir piç olduğumu düşün ama madem benim sevgilimsin benim tuttuğum eli başkası tutamaz,bana sarılan kolları bir başkası saramaz,benim öptüğüm dudağa başkası değemez.Değerse sikerim" dediğimde güldü ve bana doğru yaklaşıp ellerini çeneme koydu ve "Sen çomarın tekisin" dedi "Ama seni seviyorum ve bende senin elini tutan eli kıramam belki ama ısırırım" dediğinde sırttım ve dudaklarındaki yerimi aldım.

Geri çekilip "İyi geceler" dediğimde gülümsedi ve "İyi geceler" diyip arabadan inicekti ki tutup "Eve gidince camdan el salla burdayım" dediğimde güldü ve başıyla onayladı.Kapıyı kapatıp arabadan indi.Apartmanın kapısını kapatmadan önce dönüp gülümsedi.Gülümsemesi içi ısıtırken gülümsedim.Kapıyı kapattı.Ata yine çıkarsa dalağını sikerdim.Kafamı geriye atıp cama çıkmasını bekledim.

Cama çıkıp bana el salladı demek isterdim ama el hareketi çekip güldü.Gülüşüne gülüp arabayı çalıştırdım.

Evin önüne geldiğimde arabayı çalıştırdım.Kapının önünde duran kapşonlu kişiyi görünce kaşlarımı çattım.Arabadan indim ve kapıya doğru ilerledim.Gördüğüm kişiyle gözlerimi devirdim ve umursamadan kapının kilidini açıcaktım ki kolumda hissettiğim elle ona döndüm."Ne var Ela?" diye sorduğumda dolu gözleriyle "Arda konuşmayacak mıyız?" dediğinde güldüm ve "Neyi konuşacağız?Yoksa sihirli spermlerimden yine hayali bir çocuk geliyor?" diye sorduğumda alt dudağını dişledi ve "Tek bir sözlüyle ona inandın.Belki o yalan söylüyordur" dediğinde kahkaha attım ve kolumu çekip elinin düşmesini sağladım"Bir siktir git Ela" diyip anahtarı kilide geri taktım."Seni geri istedim!" diye bağırdığında ona döndüm yaşlar gözlerinden dökülmeye başlamıştı bile "Ela siktir git evine hayali bebeğini falan emzir" dedim ve kapıyı açıp içeri giricektim ki.Ani bir hareketle o da peşimden geldi."O kızdan hoşlanmıyorsun Arda!Benim yerimi doldurmaya çalışıyorsun" dedi ve bana doğru yaklaşıp "Buna gerek yok sevgilim.Bak ben burdayım" dedi ve parmak ucunda dudaklarıma yöneldi.Bir adım geri attığımda hayal kırıklığıyla bana baktı ve gözyaşlarını sildi."Git" dediğimde "Bir gün dediklerimin doğru olduğunu anlayacaksın ve bana geri geliceksin" dedi ve evden çıktı.Arkasından kapıyı kapattım.İrem olmasaydı onu asla reddedemezdim hatta bırak reddetmeyi zaten peşinden koşuyor olurdum.İrem'e yaklaşma sebebim bile oydu ama şimdi o kadar farklıydı ki her şey.Ela bırak kafamı karıştırmayı aklıma bile gelmiyordu.Bu sarışının büyük etkileri vardı üzerimde ama o etkiler hoşuma gidiyordu.

Oturma odasına geçtiğimde gördüğüm manzarayla gözlerimi devirdim.Emre sırtarak "Birinde durumlar karışık" dediğinde "Siktir git Emre" dedim."Abi Ela'ya dönüş mü yaptın?" diye sordu Akın.Kendimi koltuğa atıp "Götünüzle falan mı izliyorsunuz?" diye sordum."İzleyemedik ki kodumun Girayı koltuğa kola dök-" dediğinde Giray'ın attığı omuzla sustu."Ne?" dediğimde "Yani Giray çok konuştuğu için dinleyemedik" diye lafa atladı Akın."Giray onu yalaya yalaya temizleyeceksin götünü sikerim" dediğimde ofladı ve Emre'nin kafasına bir tane şaplak geçirip "Dilini sikeyim senin bir susamadın" dediğinde sırttım."Ee abi Elayla tekrar mı?" diye konuyu dağttı Akın.Bıkkınca derin bir nefes aldım ve "Hayır kodumun salakları.Biz İremle çıkıyoruz" dediğimde Emre çığlık attı ve üstüme doğru koşmaya başladı.Koşarken ayağımı kaldırdığım için karnına yediği tekmeyle kendini yere attı ve karnını tuttu.Güldüğümüzde "Ayıp oluyor" diye sızlandı.Akın yanıma gelip omuzuma hafifçe vurarak "Hayırlı olsun kardeşim" dediğinde "Artık harbi harbi yenge diyebilicez yani" dedi Giray.Güldüm ve "Yani" dedim.Emrede yattığı yerden kalkıp "Pezevenke bak bize ne zaman söyleyecektin" dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona baktım "Yani pizzasını mucukladığım bize niye söylemiyorsun" dedi ve sonra biraz durup "Pizza demişken çok güzel bir kı-pizzacı buldum.Pizza yemeye mi gitsek?" diye sorduğunda güldüm.İrem bu gerzeğin pizzacı kızla olan saçmalığını anlatmıştı.Kollarımı başımın arkadında birleştirip."Siz gidip ben yorgunum" dediğimde Emre ilkokul çocuğu gibi ooolayıp "Kim bilir neler yaptınızda yoruldun?" dediğinde sırttım.İremle daha o şekil bir şeyler yapmamıştık.Hazır olmadığını biliyordum.Tamam inceden bir sapık bir ayı olabilirdim ama o hazır olmadan onu böyle bir şeye zorlayacakta değildim."Siktir git Emre" diye söylendiğimde ooolamaya devam etti.Yanımdaki yastığı alıp kafasına fırlatıcaktım ki çığlık atarak kaçtığında yastığı geri yerine koydum.Akın ve Girayda uzandıkları koltuktan kalktıklarında bende kalktım.Erkek selamlaşması yaptıktan sonra "Hadi bizde kaçıyoruz" dediklerinde başımla onayladım.Birlikte kapıya doğru gittiklerinde arkalarında "Hadi siktirin gidin" diye seslendim.Emre cırtlak sesiyle "Bende seni aşkım" diye bağırdığında yüzümü buruşturdum.Kodumun zır delisi.Kapının kapanma sesi geldiğinde kendimi yatak odasına attım.

Telefonun sesiyle uyandığımda esnedim ve elimi telefona atıp kulağıma götürdüm."Ne var?" dediğimde Emre telaşlı bir sesle "Abi okula gelmen gerek" dedi ve "Acil" diye ekledi.Telefonu kapatıp yataktan kalktı.İrem'e mi bir şey olmuştu.Hemen telefonu tekrar elime alıp İrem'i aradım ama telefonuna ulaşılamıyordu.Bir küfür mırıldanıp telefonu yatağa fırlattım.Ata ona dokunduysa bu sefer götünü sikerdim.Bu sefer elimden kurtulamazdı.Gri eşofmanımı üstüme geçirip üstünede beyaz tişörtümü geçirdim ve hava soğuk diye deri ceketimi giydim.Aceleyle evden çıkarken yardım etmeye gelen Nilüfer arkamdan "Arda Bey?" dedi ve ekledi "Kahvaltı etmeyecek misiniz?" dediğinde kapıyı aceleyle açıp "Hayır bugün istersen çıkabilirsin" diyip kapıyı kapattım ve arabaya doğru gidip bindim.

Okula geldiğimde indim.Yolda İrem'i iki kez daha aramıştım ama telefonu açmıyordu.Atayı bu sefer sikicektim.Eğer kılına zarar geldiyse onu yaşatmazdım.Sinirle arabadan indiğimde okulun kapısında beni bekleyen Emre'yi görünce ona doğru ilerledim."İrem nerde?" diye sinirle sorduğumda "Abi..." dediğinde yakasından tuttum ve "İrem.Nerde?" diye tekrar sordum."Sınıfta" dediğinde tam sınıfa doğru gidicektim ki "Abi okulun sayfasına bak" dediğinde kaşlarımı çatıp ona döndüm.Aslında tek istediğim İrem'in yanına gidip iyi olduğundan emin olmaktı ama Emre'nin dediği şeye bakmam gerektiğini hissettiğim için dudağımı yalayıp elimi saçıma geçirdim ve telefonumu cebimden çıkarttım.

Gördüğüm fotoğrafla derin bir nefes aldım ve dişlerimi sıktım.İstemsizce yumruklarım sıkılmıştı bile.İrem ve Ata'nın sarıldığı fotoğraf vardı ve başlık olarak 'Yeni bir Ela vakası mı?' yazıyordu.Evet sarıldıklarını biliyordum ama görmek içimi bir tuhaf yapmıştı.Şu an tek istediğim gidip Ata'yı duvarda duvara vurmaktı.Yorumlarda İrem'e yapılmış bir sürü saçma sapan yorum vardı.Şimdi birde hepsini bulup Ata gibi duvardan duvara vurmam gerekicekti.Emre'ye döndüm ve "Koyanı bulursam sikiceğimi ve silmesi için sadece 1 saati olduğunu duyur" dedim ve hızlı adımlarla Ata'yı aramaya gidicektim ki iti an çomağı hazırla mı desem tipini siktiğim bahçenin ortasında durmuş sırtarak bana bakıyordu.Acaba intihar etmekten korkuyorduda onu öldürmem için mi uğraşıyordu?

Sırttım ve hızlı adımlarla ona doğru ilerledim.Suratına yumruğu geçirdiğimde dengesini kaybettiği ve bunu beklemediği için yere düştü.Nasıl beklemez ne yapsaydım alnından öpüp 'helal olsun aslanım' mı deseydim.Yüzsüz piç.Yerde sırtıp "Süprizimi beğendiğin mi?" dediğinde bir yumruk daha attım.Yumruğumla bahçede ki kızların çığlık sesleri yükselmişti."Senin bu sefer götünü siktim biliyorsun değil mi?" dediğimde sırttı ve "Birileri kıskanmış" dedi ve devam etti "Niye Arda?Neyin ki o?" dedi.Orospu çocuğu bir kere bunu diyip aramızı bozduğu için şimdi bunu sihirli sözcük sanıyor.Sihiri birazdan götünde görücek.Sırtıp "Sevgilim" dedim.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin