~78~

317 28 11
                                    

"Neymiş anlaşman?" dediğimde sırttı ve dudaklarını yalayıp yola döndü."Hmmm" dedi sırtmaya devam ederek "Sanırım bir sevişme karşılığı anlaşabiliriz" dediğinde karnına bir yumruk geçirip güldüm."Bence güzel bir anlaşmaydı" dediğinde el hareketi çektim.Bir süre sırttı sonra yüzü düştü ve bana dönüp yutkundu "Bu kadar mı istemiyorsun?" diye sordu alçak bir ses tonuyla.İstemiyor değildim hatta istiyordum ama sadece hazır olduğumu hissetmiyordum.Evet,bunu yapıcaksam kesinlikle Ardayla yapmak isterdim.O benim için çok özeldi ama yinede ilerde pişman olmaktan korkuyordum.Bana cevap bekleyen bakışlarından kaçırdım gözlerini ve sertçe yutkunup "Sadece hazır değilim" dediğimde güldü ve "O zaman hazır olmanı beklerim" dedi.Gülerek ona döndüm ve 'ciddi misin' bakışlarımı attım gülerek yola döndüğünde onu inceledim.Hafif bir tebessüm vardı yüzünde,dudakları yukarı kıvrılmıştı.Uzun parmakları direksiyonu kavramıştı kolundaki damarlar belli oluyordu.Her zamanki gibi siyah bir tişört giymişti ve kasları belli oluyordu.Gülümsedim ve önüme döndüm.Aslında gözlerimi ondan almayı hiç istemiyordum hatta saatlerce bakmak istiyordum ama fark ettiğinde dalga geçiceğini bildiğim için çekiniyordum.

Arabayı apartmanın girişinde durdurduğunda ani bir şekilde dudaklarına öpücük kondurup parmağımı ona doğrulttum ve "Gidiyoruz" diyip cevabını beklemeden indim.Arkamdan "Bakarız" diye seslendiğinde gülüp ona kısa bir bakış attım ve içeri girdim.

"Hayır!" dediğinde ayağımı yere vurup."Anne!" dediğimde kısa bir bakış attı.İki elimi tezgahın üzerine koyup çenemide ellerimin üstüne koydum ve kendimce tatlı olduğunu düşündüğüm bakışlar attım.Bir süre baktı ve sonra havucu dilimlemeye devam edip "Bu çirkinliği ben doğurmuş olamam" diye söylendi.Derin bir nefes aldıp kafamı kaldırdım ve yanına gidip tezgaha oturdum."Anne lütfen bak.Hem ne zaman gittim geziye?Ardada olucak güveniyorsun hem ona,Bahar'da var" dediğimde gözlerini kısıp imayla sırttı ve "Ha barıştınız yani" dediğinde dudaklarımı yaladım ve gülümseyip gözlerimi ondan kaçırıp başımla onayladım.Popoma yediğim terlikle tezgahtan zıplayarak indim."Yemek yapıyorum ben o kıçını koyduğun yerde!" diye agresifleştiğinde kaşlarımı çatıp vurduğu yeri ovaladım."Yavaş kadın!" dediğimde yek kaşını kaldırıp 'birileri ikinciyi istiyor' bakışı attığında yutkunup "Yani elin ne kadar sert güzel anneciğim" dediğimde sırtıp işine döndü."Anne hadi gideyim yaa!" dedim ve devam ettim "Hiç mi güvenmiyorsun bu kızına" dediğimde "Sence?" diye sordu güvenmediğini belli ederek.Tamam belki biraz haklı olabilirdi."Ya ama ne zaman gittim geziye hayatımda?" diye sorduğumda "Geçen sene" dedi.Tamam hala biraz haklı olabilir."Tamam işte yine gideyim" dediğimde bir süre sessizlik oluştu sonra arkasını dönüp tezgaha yaslandı ve derin bir nefes alıp."Sana güvenmek istiyorum ama açıkçası hiç güvenmiyorum" dediğinde güldüm."Ama daha önce gittiğin gezilerde bir sorun çıkmadı ve arkadaşlarınada güveniyorum.Eğer Bahar izin alabilirse gidebilirsin" dediğinde sevinçle çığlık atıp üzeribe atladım ve kollarımı boynuna doladım.Gülüp kollarını belime doladı.Ayrıldığımızda işaret parmağını bana doğrulttu ve "Masraflara karışmam biriktirdiklerinden öde" dediğinde omuzlarımı düşürdüm ve "Ama-" diye söze giricekken "Konu kapanmıştır.Gitmek istiyorsan ödersin" dediğinde derin bir nefes aldım ve "Peki!" dedim istemeye istemeye.Ayaklarımı sürte sürte odama gelip kendimi yatağa attım ve Bahar'ı aradım.Açtığında "Ne yaptın gezi işini?" diye sordum."Hallediyorum.Annem tamamdır babam kaldı geriye annemle bir olup onuda halledicez" dediğinde güldüm."Benimkide sana bağlı.Hadi koçum göreyim seni!" dediğimde güldü ve "Halledildi say bebeğim" dediğinde güldüm."Neyse ben çalışmalara devam edeyim.Gideyim biraz babama yalakalık yapıyım" dediğinde güldüm ve "Tamam hadi koş" dediğimde "Kaçtıım" diyip telefonu kapattı.

Derin bir nefes alıp yatakta döndüm gözüm masanın üzerindeki ders kitaplarına çarptığında içimde bir huzursuzluk hissettim.Üniversite sınavını ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.Aslında eskiden zeki ve başarılı bir öğrenciydim hatta gittiğim lise oldukça iyiydi ve yüksek puanlı öğrencileri kabul ediyordu ama bu sene hayatım komple değişmişti.Kitap kapağı bile açmamış,çoğu dersten ortalamam düşmüştü.Değer miydi derseniz?Kesinlikle.İlerde pişman olur muyum diycekseniz,onu bilmiyorum işte.Arda'nın hayatımdan çıkma olasılığını bilmiyordum.Hep kalsın istiyordum ama kalır mıydı bilmiyorum.Dışarda 90B'likler dururken daha ne kadar benimle dururdu bilmiyordum.Ne kadar çekebilirdi ki beni?Evlenicek değildik ya.Kendi kendime gülümsedim.Arda Demirle evlenmek.Hayal edemeyceğim kadar güzeldi.İyi bir baba olucağına emindim.Onu çocuklarının peşinden koşarken hayal edebiliyordum.Bir an içim huzurla doldu.Çocuğu kim susturucak diye boğuştuğumuzu görebiliyordum resmen.Kendi kendime resmen güldüğümü fark edip hayallerimden uzaklaştım ve ciddileşmeye çalıştım.

Arabaya bindiğimde dudaklarına kısa bir öpücük kondurup ayrıldım sırttığında "Gidiyoruz değil mi?" dediğimde sırtışını silip bıkkın bakışlar takındı ve derin bir nefes verip "Hala bu konu mu?" diye sordu."Evet,Arda hadi ne olur gidelim.Hem çok güzel bir anı olur" dediğimde bıkkınca bana baktı ve "Sana helikopterde torunlarına kadar anlatabileceğin güzel anılar verdim zaten.Yeter bu kadar" dediğinde gözlerimi devirip güldüm ve "Torunlarıma eski sevgilimden mi bahsedeceğim Arda?" diye sordum alayla.Yüzü bir anda ciddileşti,yutkundu ve "Doğru" diyip elini vitese attı ve arabayı çalıştırdı.Bahar arkadan bana doğru eğilip kulağıma doğru "Sen bir gerizekalısın" diye fısıldadı.

Arda'nın ağzından:

"Torunlarıma eski sevgilimden mi bahsedeceğim Arda?" dediğinde bütün neşem kaçmıştı sanki.Ne yani beni ilerde çocuklarının babası olamayacak kadar mı sorumsuz görüyordu?O kadar mı orospu çocuğunun tekiydim onun için?"Doğru" diye kestirip arabayı çalıştırdım.Bahar İrem'e bir şeyler söylerken onları dinleyemiyordum.Aklımda sadece dediği şey dönüp duruyordu.Tamam sorumsuz herifin tekiydim ama onun için her şeyi yapardım.Konu oysa her sorumluluğu alırdım.Bunu bilmemesi veya bilmiyormuş gibi davranması sinirimi bozuyordu.Gaza biraz daha yüklendim.Bahar arkadan kemerini taktığında tırstığını anlayıp biraz yavaşladım.Sinirle üst dudağımı dişledim."Arda ben öyle demek istemedim" dediğinde alayla güldüm.Bunda başka ne gibi bir anlam olabilirdi ki?"Tamam" diye geçiştirdim yine.Ona kendimi kanıtlamak onun için her sorumluluğu alabileceğimi nasıl gösterebilirdim ki ona?Daha ne yapmam gerekiyordu?Ona bir şey olmasın diye haftalarca acı çekmeye razı olmuştum hatta ağlamıştım bile be!Daha ne yapsam ona değer verdiğimi ve onunla öylesine takılmadığımı anlardı ki?Ayrıca hangi gerizekalı sevgilisine 'torunlarıma eski sevgilimi mi anlatıyım' derken sevgilisini kastederdi ki?Hem hangi piçle evlenmeyi düşünüyordu?Gözlerimi kısıp ona kısa bir bakış atıp tekrar yola döndüm.Evlenmeyi düşündüğü pezevengi hadım edicektim.

İrem'in ağzından:

Arda arabadan inip bize dönmeden inmemizi beklerken Bahar arka koltuklardan ortaya geçip omuzuma vurdu ve "Kızım sen hangi köyün gerizekalısısın!Öyle denir mi?" dediğinde üzgün bir bakış atıp "Ne biliyim ya!Düşünmeden konuştum işte ne yapıyım?" dediğimde derin bir iç çekip onaylamazca başını salladı ve "Hadi inelim arabadan" dediğinde başımla onayladım ve indim.Biz indikten sonra Arda arabayı kitledi ve okula doğru ilerledi.Hay ağzım yamulsaydıda söylemeseydim o an!Daha dün onunla evlilik hayali kuruyordum bugün dediğim şeye bak ama ben o yüzden dememiştim ki.Yani biriyle evlenmek istesem bu tabiki Arda olurdu ama Arda evlenmeye çok uzak biriydi.Ben o istemez diye öyle demiştim.

Koşup ona yetiştiğimde kolundan yakaladım ve bana dönmesini sağladım."Ne var?" dediğinde "Arda ben özür dilerim" dediğimde alayla güldü ve "Neden evlenilmeyecek sorumsuz bir adam olduğumu düşündüğün için mi?" alayla elini havada şöyle bir savurdu ve "Siktir et zaten öyleyim" dediğinde "Arda hayır!" dedim ve devam ettim."Öyle düşündüğüm için değil" dedim.Ona doğru bir adım atıp elimi koluna koydum ve "Sorumsuz biri olduğunu düşündüğüm için değil" dedim başımı öne eğdim ve "Sen pek evlenmeye sıcak bakacak biri olmadığını düşündüğüm için öyle dedim" dedim ve sonra gülüp "Hem zaten senin korkundan kimse benimle evlenmez" dediğimde sırttı ve belimden tutup beni kendine çekti.Sırtıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.Geriye çekilip "Gidiyoruz" dediğimde bıkkınca bana baktı ve kollarını benden ayırdı.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin