Burnu burnuma değdiğinde dudaklarına baktım.Onu öpmeyi istiyor muydum?Evet.Ama bir cevap vermeden bunu yapmıycaktım.Geri çekildim ve "Hadi gidelim" dediğimde hiçbir şey demeden ilerlemeye başladık.
Yola çıktıktan sonra saate baktım okul bitmişti."Nereye gidiyoruz?" dediğimde "Seni eve bırakıcam" dedi sesi sanki biraz sinirli geliyordu.Öpmediğim için miydi?Ondan bir cevap alana kadar onu öpmeyeceğimi söylemiştim zaten.Yolda bir daha ne o konuştu ne ben.Radyoda Sezen Aksu'nun Vay şarkısı çaldığınds başımı cama yasladım ve gözlerimi kapattım.Onu öpmek,ona sarılmak istiyordum,elini tutmak,kokusunu bana verdiği sweatinden değil ona sarılırken almak istiyordum ama önümüzdeki engeller bitmiyordu.Ayrıca Arda Bey'de bir türlü karar veremiyordu.Bu kadar zor muydu gerçekten karar vermek?Bu kadar mı aramızda kalmıştı yani?Bana gelip seni seviyorum demesini beklemiyordum ki zaten.Sadece seni seçtim desin istiyordum demesede belli etsin,hissettirsin istiyordum.
Gözlerimi açtığımda arabada olmadığımı anladığımda hızla doğruldum.Odamdaydım hepsi rüya olabilir miydi?Olamazdı dimi?Olmamalıydı.Hızla yataktan kalkıp içeri koştum.Annem malmışım gibi bana bakarken "Anne ben buraya nasıl geldim?" dediğinde annem bana hala malmışım gibi bakıyordu.Ne yani hepsi rüya mıydı?"Anne rüyamda Arda beni maymun kafesine kitliyordu" dediğimde annem kaş göz yaptığında arkada bir kahkaha sesi duydum.Hadi ama ciddi misin?Bu kahkahayı nerde duydam tanırdım.Arkamı döndüğümde Efeyle playstation oynayan Arda'yı gördüğümde gözlerim irileşti Arda bana dönüş "Evet hayvanat bahçesine gittik ama maymun kafesine kapatmak mı?" diyip kahkaha attığında gözlerimi kısıp ona baktım.Kesinlikle rüya değildi.Efe'de "Rüyasında hep seni gördüğünü biliyor muydun?Gece uyurken yanına gidince Arda diyor" dediğinde yanaklarım yanmaya başlamıştı."Sallama be!" diye cırladığımda Arda sırttı ve "Bana bu kadar aşık olduğundan bahsetmemiştin İrem" dedi.Anneme ve Efeye bakıp "Biz sadece arkadaşız" dedim Arda'da oyuna döndü ve "Evet arkadaşız ama kızınız azıcık benden hoşlanıyor olabilir" dediğinde annem güldü."İrem mutfakta bana yardım et" dediğinde ofladım ve annemin peşinden mutfağa gittim.Annem kolumu cimcikledi ve "Bu çocuğu elinden kaçırırsan seni yeminle evlattıktan reddederim" dediğinde küçük bir çığlık attım ve cimciklediği yeri tuttu."Anne!" dedim ve ekledim "Kimin tarafındasın sen ya.Hoşlanmıyorum ondan.Arkadaşız biz" dediğimde annem bana baktı gözlerini kıstı ve "Kızım ben seni gözünden tanırım sen salak olmuşsun bu çocuğa.Efe salak olabilir ama ben değilim bu çocuğunda sana karşı ilgisi var.Belki aranızda bir şeyde vardır.Bak varda söylemiyorsan sana sütümü helal et-" dediğind araya girip "Yok aramızda bir şey anne!" dedim.Tamam bir kaç kez öpüşmüş olabilirdik ama bunu anneme söyleyemezdim herhalde.İçerden Arda'nın sevinç bağırışını duyunca kapıdan kafamı çıkartıp baktığımda Efe'yi oynadıkları oyunda 5-3 yenmişti.Efe "Acemi şansı" dediğinde gülerek onları izledim.Arda nasıl Efeyle arasını iyi tutabilmişti.Bu çocuk bir benimle doğru düzgün geçinemiyordu yemin ederim.Efe daha geçen gün Arda dedim diye kapımı kırmıştı.Şimdi ise Ardayla playstation oynuyorlardı.Arda çok değişik biriydi.Dengesiz köpek.Bir yandan onları izleyip gülümsüyordum ki annem "Çocuğu gözlerinle yemeyi bırakta gel bana yardım et" dediğinde gözlerimi devirdim annembunu fark ettiğinde terliğini bacağıma doğru fırlattı ve "Anneye göz devirilmez şimdi terliğimide al gel" dedi.Yerden terliği alıp annemin yanına gittim."Şimdi git kurabiyeleri fırından çıkar" dediğinde kaşlarımı çattım "Kurabiye mi?" dediğimde kafasını sallayıp "Evet Arda'ya yaptım" dediğinde şaşkınlıkla ağzımı açtım annem Arda'yı benden daha çok seviyordu resmen "Bana yapmazsın ama" dediğimde "Yapmam tabi" dedi.Arkamı dönüp gözlerimi devirdim.Görse bu sefer terliği gözüme giricek şekilde atardı.Fırından kurabiyeleri çıkarttım ve tezgaha koydum.Kokuyu içime çektim.Kurabiye kokusunuda çok severdim.Annemle Efenin Ardayı sevmesine bir yandan sevinmiştimde.Sonuçta Arda benim için önemli biriydi hemde fazlasıyla.Annemle birlikte tabaklara kurabiye koyduk.Annem elime iki tabak verdi ve "Al birini Arda'ya koy birinide kendine bende Efe'ninkini vericem" dediğimde "Sen çöpçatanlık mı yapmaya çalışıyorsun" dedim gözlerimi kısıp ona bakarak "Eh yapıyoruz bir şeyler" dediğinde güldüm ve içeri gittim Arda bütün dikkatini oyuna vermişti.Bu haline güldüm Efe ve Arda'nın koltuklarının arasında sehpaya Arda'nın tabağını koydum ve "Boğazında kalsın" diye fısıldadığımda "İnşallah cümlemize" dediğinde güldüm ve kendimi arkadaki koltuğa atıp onları izlemeye başladım.Arda Efe'nin kalesine bir gol attığında Efe "Abdest alıp mı geldin ne yaptın amı-" dedi döndü bana baktı ve "Arda" dedi.Arda gülüp "Kazma değilim" dediğinde Efe "Bu bir meydan okuma mıydı?" dedi.Arda başını sallayıp sırttı ve "Kesinlikle" dedi."Hadi Efe yen şu mankafayı" dediğimde Arda güldü ve "Ekmeksporu alsam bile bu oyunda beni yenemez" dediğinde gözümü devirdim "Egoist" dedim."Gel lan gel" dedi Efe gaza gelip."Lan zaten 5 eldir geliyorum" dedi Arda.Efe biraz düşündü ve "Tamam yine gel bu sefer yenicem oğlum seni" dediğinde Arda güldü ve "Evet son 5 eldirde bunu diyorsun" dedi."Hadi Efe" dediğimde Arda yan gözle bana baktı güldü ve dilini dişlerinin üzerinde gezdirip önüne döndü.Ya bu çocuk benim sınırlarımı çok zorluyordu yani her şekilde onu öpesim geliyordu.Tek istediğim bir kelimeydi bunun için ama salak kelimeyi bir türlü söylemiyordu.
Efeyle bir kaç el daha oynadıklarında en sonunda Efe pes etti.Güldüm ve "Sonunda" dedim ve ekledim "Yenilmelere doyamadın" Efe bana gözlerini devirdi "Çok konuşma ne yapıyım getirmişsiniz bana profesyönel adamı yenemiyoruz.Adam sanki götünü kaldırmadan bu oyunu oynamış hep" dediğinde içerden gelen bir terlik Efe'nin koluna çarptığında içerden annem "Terbiyeli konuş" diye bağırdı Ardayla güldüğümüzde gözlerimiz buluştu.Gülümsediğimde gözleri dudaklarım kaydı sonrada Efeye bakmaya devam etti.Niye geri gülümsememişti?Arda "Ben artık gideyim" diye ayağa kalktığına annem içerden hızla geldi ve "Aa yemek yemeden nereye hayatta bırakmam" dediğinde Arda güldü "Yok Aylin Teyze zahmet etme sen gidiyim ben" dediğinde annem "Olmaz dedim.Yemeğini ye gidersin" dediğinde bir süre bu şekilde gidiyim kal muhabbeti yaptıktan sonra annem tabiki bu yarışı kazandı.
"Siz geçin kızım içeri ben çağırıcam sizi" dediğinde Arda bana bakıp sırttı.Gözlerimi dedim ve istemeye istemeye ilerledim.O da peşimden geldi kapıyı açıp onunda girmesini bekledim o da içeri girdiğinde kapıyı kitledim."Vay be odan burası demek ilk defa geliyorum" dediğinde gülmemek için kendimi çok zor tuttum."Şakacı çocuk" dediğimde güldü.Yatağa yattığımda kaymamı işaret ettiğinde kaydım.Hemen yanımdaki yerini aldı.İkimizde avel avel tavana bakıyorduk.
Bir süre daha tavanla bakıştıktan sonra sessizliği o bozdu "Hiç annene benzemiyorsun" dediğinde güldüm ve ona döndüm "Ne demek istiyorsun" dedim."O dünyalar tatlısı sen ise" dedi beni şöyle bir süzdü ve "Salaksın baya" dediğinde kahkaha attım."Annem sana bu kadar güvendiğine göre bence o da pek zeki değil" dedim.Olduğu yerde doğruldu ve üzerime doğru eğildi "Kızım ben tertemiz çocuğum ne kızlarla işim var,ne sigaram var ne alkolum var daha ne istiyorsun" dediğinde kahkaha attım."Aynen Arda cebindeki kutuda powerbank zaten" dediğimde sırttı ve "Sen benim nerelerime bakıyorsun" dediğide ağzımı şaşkınlıkla açtım ve yüzümdeki yanmayı engellemeye çalıştım "Salak mısın?Ne bakıcam senin bir yerlerine sadece cebinden sigara paketin belli oluyordu" dediğimde güldü."Kızardın" dedi ve işaret parmağını yanağıma sürttü."Neden kaçıyorsun?" diye sordu."Neyden?" diye sordum."Benden.Seni öpmemden" dedi gözlerini gözlerimden çekti ve "İstemiyorsan söyleyebilirsin sana yaklaşmam bile" dediğinde şaşkınlıkla ona baktım "Hayır" dedim ve "Alakası yok.Sadece senden hala bir cevap bekliyorum" dediğimde derin bir nefes aldı ve dudaklarını yaladı "Kelimelerle çok fazla ilgileniyorsun" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...