~42~

394 21 3
                                    

Yana doğru dönüp kolumu attığımda kolumun boş yatağa çarpmasıyla gözümü araladım.Arda yoktu.Her zamanki gibi.Belki içerdedir diye çekmecemden çorabımı çıkartıp giydim ve içeri gittim.Dolaptaki malzemelere bakan annemin yanağına bir öpücük kondurdum ve "Anne Arda burda mı?" diye sordum.Kafasını sağa sola salladı ve "Hayır" sonra kaşlarını çatıp "Gelicek miydi?" diye sorduğunda "Yok sanki sesini duydum gibi geldi" dediğimde imayla sırttı tam söze başlıycakken "Ben gidiyorum" diyip odama kaçtığımda güldü.

Pantolonumu ve gri sweatimi alıp tuvalete gittim.Hala odamda giyinmeye korkuyordum.Kıyafetlerimi giyip,saçımı dağınık bir topuz yaptım ve dişlerimi fırçaladım.Odama gidip aynanın karşısındaki rimelimi sürdüm ve hafif bir ruj sürüp onu parmaklarımla dağıttım.Aynaya bakıp görüntümü beğendikten sonra kapının önünde duran çantamı açtım.İçindeki parfümümü aradım.Kaşlarımı çattım.Parfümüm yoktu.Acaba odaya geldiğinde Ata mı almıştı?Aynanın önünde duran aynı parfümün yedeğini açtım ve sıktım.Bunu o bitince kullanmayı düşünüyordum.Çantamı kapatıp evden çıktım.

Kapıya çıktığımda Arda daha gelmemişti.Bahar'da telefonuna bakarak beni bekliyordu.Yanına gittim ve "Arda gelmedi mi?" diye sordum.Telefondan kafasını kaldırdı ve "Hayır.Arasana" dediğinde kafamı olumlu anlamda sallayıp çantamdan telefonumu çıkarttım ve Arda'nın numarasının üstüne bastım."Ha?" diye telefonu açtığında gülüp "Sanada günaydın" dedim."Gelicek misin sen yoksa gidelim mi biz?" diye sorduğumda "Bekle lan iki dakika geliyoruz" dedi ve cevabımı beklemeden telefonu kapattı.Ayı.Kendi kendime güldüğümde Bahar "Geliyor mu?" diye sordu.Kafamı 'evet' anlamında salladım.Hava soğumuştu ve ben mont almamıştım.Kollarımı kendime sarıp ısınmaya çalıştım.Sömestrda yaklaşmak üzereydi ama ben tatil olmasını istemiyordum.Tatil sanki Ardayla bizi uzaklaştırabilirmiş gibi geliyordu ve bu düşünce beni korkutuyordu.Arda'nın arabasının sesini duymamla sokağa girmesi bir oldu.Durduğunda bindik.Aklıma gelen şeyle "Parfümümü gördünü mü?" dediğimde Arda kaşlarını çattı ve bana baktı."Görmedim niye ki?" dediğinde alt dudağımı sarkıttım ve "Çantamdaydı ama şimdi yok" dediğimde Arda "Yangında çantan okulda kalmıştı belki o sıra biri almıştır" dediğinde kafamı salladım ve "Olabilir" dedim.

Okula geldiğimizde her zamanki gibi çoğunluk kız olarak yüzler bize döndü."Ben Emrelerin yanına gidiyorum" dedi ve yanımızdan ayrıldı Bahar."Bizde sınıfa çıkalım hadi" dediğimde başıyla onayladı.Merdivenden çıkıcakken önüme geçmesine izin verdiğimde döndü ve sırtıp "Götüme bakıcaksın değil mi?" dediğinde şaşkınlıkla ona baktım."Ne bakıcam be senin" dedim ama devam etmeye utandım bunu fark ettiğinde güldü ve "Yani bakarsan anlarım bir çok kızınkinden güzel" dedi ve göz kırpıp önüne döndüğünde gözlerimi devirdim.Bakmalı mıydım?Tamam şöyle bi göz atıp hemen gözümü çekebilirdim.Harbidende bir çok kızınkinden güzeldi.Yüzüne döndüğümde dudaklarını birbirine bastırmış bana bakıyordu.Gözümü devirip omuzuna çarparak onun önüne geçtim ve hızla basamakları çıktım.Sınıfa girdiğimde beni duvara yaslanmış Ata karşıladı "Hep böyle geç mi gelirsin?" dediğinde Ardada sınıfa girdi.Çenesini kasılmış,yumruklarını hazır hale getirmişti.Ata'ya doğru bir adım attığında önüne geçtim ve "Boşver Arda" diye fısıldadığımda gözlerime baktı.Gözlerinin bir anlık yumuşadığını gördüm ama sonra tekrar Ata'ya baktığı için eski haline geri döndü.Beni görmezden gelerek Ata'nın üstüne yürüdü ve yakalarından tutarak onu duvara yapıştırdı."Seni onun yanında görürsem yarım kalan işimi tamamlarım" diye tısladı ve Ata'nın diğer eline baktığında Ata'nın o pis sırtışı bir anlık yüzünden silindi ve dudaklarını yaladı.Sonra yapmacık bir şekilde dudaklarını aşağı sarkıttı ve "Üzgünüm ama gördüğün şu güzellikle birlikte festivale katıl-" dediğinde sözünü kesen şey Arda'nın yumruğu oldu.Sınıfa şöyle bir baktığımda herkes sadece izliyordu.Biriniz ayırsanıza be!Arda ardarda yumruklarını sıraladığında "Arda!" diye bağırdım ve onu Ata'nın üstünden kaldırmaya çalıştım.Beni relfeks olarak ittiğinde yere düştüm.Ne yaptığını fark etti ve bana döndü.Ata Arda'nın boşluğundan faydalanıp ona bir yumruk attığında Arda hırsla ona bir yumruk atıp yere düşmesini sağladı.Bu sırada bende hemen ayağa kalktım.Arda tekrar bana baktı ayakta olduğumu görünce tekrar Ata'ya dönüp yakalarından kaldırdı ve duvara yasladı "Bir daha ona güzelim dersen dilini koparıp çiğnemen için ağzına veririm" dedi ve sertçe bıraktı ve bana doğru bir adım attı."Niye kıskanıyorsun Arda?Yoksa seviyor musun?" diye bastırarak sordu Ata.Arda tekrar Ata'ya dönücekken Arda'nın kolundsn tuttum ve "Arda,gidelim" dedim ve "lütfen" diye fısıldadığımda bana döndü.Gözlerimle yalvarır gibi ona baktığımda sınıftan seri adımlarla çıktı.Sınıfa dönüp "Sizde anca izleyin" diyip bende arkasından çıktım.

Arda'nın ağzından

O piçi sikicektim.Bu okuldan topuklarını götüne vura vura çıkıcaktı.Kim bilir kafasında ne orospu çocuklukları vardı.Kafasını siktiğim.Eğer İrem'e en ufak bir zarar daha verirse sikini keserdim bu sefer.Sinirle müzik odasına indim ve kapıyı çalmadan içeri daldım.Ayhan hoca "Arda?Ne işin var burda?" diye sorduğunda ellerimi saçlarıma geçirdim.Bunu kesinlikle istemiyordum."Festivalde şarkı söylemek istiyorum" dediğimde şaşkınlıkla bana baktı."Arda sana yaklaşık 3 yıldır bu teklifi yapıyorum ve hepsinde reddediyorsun.Şimdide seçmeleri yaptık ve kazananlar belirlendi" dediğinde sinirle derin bir nefes aldım ve "O zaman o orospu çocuğunu çıkartın!" dediğimde "Bunu yapamıycağımı biliyorsun Arda" dediğinde sinirle dudaklarımı yalayıp sırttım ve "Beni az çok tanıyorsunuz ya beni o siktiğimin festivaline alırsınız ya da o festival süpriz bir şekilde iptal olur" dediğimde derin bir nefes aldı."Ya da size başka bir seçenek sunayım İrem'i çıkartın" dediğimde kaşlarını çatıp bana baktı "Bu yapıcağım son şey" dedi.Bunuda sikicektim şimdi.Neyse şu an ona ihtiyacım olduğu için bunu sonraya saklıyorum."Tamam halletmeye çalışıcam,bir çözüm bulucam" dediğinde "Umarım öyle yaparsın" dedim ve odadan çıktım.Ata'yı atıcağını düşüyordum.Hem benimle kazanma ihtimalide daha yüksek olduğu için beni tercih ederdi.Zaten zorundaydıda.

Yukarı çıktığımda koridorda mal mal bakınan İrem'i görünce sırttım ve "Birini mi arıyorsun?" diye seslendim.Bana döndü ve gülümsedi "Evet aptal bir ayıyı arıyorum.Götüne füze takmış gibi sınıftan çıktı ve bir daha göremedim" dediğinde güldüm ve düşünür gibi yaptım "Sanırım gördüm yakışıklı bir şey? dediğimde gözlerini devirdi ve "Pek sayılmaz" dediğinde güldüm ve ona doğru yaklaştım.Nefesini yüzüne üfleyerek "Emin misin?" diye sorduğumda gülümsedi ve omuzlarımdan ittirip "Çekil be" dediğinde güldüm.Birlikte sınfa doğru ilerlemeye başladık.Kolundan tutup kendime çevirdim boğazımı temizledim ve "Seni itmek istememiştim.İyi misin?" diye sorduğumda gülümsedi ve "İyiyim" dedi.Boğazımı temizledim ve yere bakıp "Ben...yani ben" dediğimde ince parmaklarını çeneme koydu ve "Önemli değil" dedi ve gülümsedi.Gülümsemesinin üzerine öpücük kondurduğuma gülümsemesi daha çok yayıldı.Fena gülüyordu zalımın kızı."O piçin yanında gülersen gözlerini oymak zorunda kalırım" dediğimde o da benim gibi nefesini yüzüme üfleyerek "Niye kıskanır mısın?" dediğinde sırttım.İstediği cevabı hiçbir zaman vermiycektim."Hayır o pezevengin gözlerini oymak için yer arıyorum" dediğimde gözlerini devirdi.Kolumu atıp yanağına bir öpücük kondurduğumda gülümseyerek bana baktı.Yürümeye başladığımızda sınıfa doğru gidicekti ki "Sikerler dersi" diye homurdandığımda durdu ve "Benimde giresim yok hadi aşağı gidelim" dediğinde başımla oynayladım.Burnuma parfümünün kokusu geldiğinde sırttım.Salak benim aldığımı aklına getirmemişti bile.Merdivenden inerken aklıma gelen şeyle "Lan arabaya gitmemiz gerekiyor" dedim ve kolumu omuzundan indirdim.Kaşlarını çattı ve "Neden?" dediğinde cevap vermedim.

Arabaya geldiğimizde bagajı açtım ve küçük poşedi alıp İrem'e verdim."Al sabah vermeyi unuttum" dediğimde kaşlarını çatıp bana baktı."Bu ne?" diye sorduğunda "Kızım mal mısın açıp baksana" dediğimde "Ayı" diye homurdandığında güldüm."Şimdi gurur ayağına yatıp salak salak hareketler yapma diye en pahalısını almadım" dedim.Bu bir yalandı sadece kabul edemem falan demesin diye böyle diyordum.Pakedi açtığında şaşkınca bana baktı ve gülümsedi."Ne var lan?Kulaklık boğazına takılıp ölüceğine al tak şunları" dedim."Ayı" diye homurdandı ve bana sarıldı.Ellerimi ince beline sardığımda kulağıma "Teşekkür ederim" diye fısıldadı.Sırttım ve "Bir sevişme karşılığı ödeşebiliriz" dediğimde geri çekildi ve gözlerini kısıp karnıma yumruk attı.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin