Kaşlarını çattı ve bana baktı "Ne?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim.Beni çok zorluyordu."Hani sevgili mevgili o zırvalıklar yani" dediğimde güldü ve "Bana çıkma teklifi mi ediyorsun?" dedi gözlerinden neşesi anlaşılıyordu."Yok İrem seni deplasmana çağırıyorum" dedim sinirle.Güldü ve bana doğru eğilip ince parmaklarını çeneme yerleştirdi."Emre'nin kıza ettiği pizza teklifi bile daha romantikti" dediğinde sırttım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Dudaklarında dudaklarıma yer açtığında onu öpmeye başladım.O da bana ayak uydurmaya başladığında elimi yanağına götürdüm.O da boşta kalan elini saçlarıma getirdiğinde sırttım.
Geri çekildiğimizde bakışlarını yere indirdi.Yanakları kızarmıştı bile.Önüne düşen saçları kulağının arkasına atıp "İyi geceler" dedi ve arabadan indi.Apartmana girmesini bekledikten sonra gidicekken belki camdan bakar diye biraz daha beklemeye karar verdim.
Apartmandan çıkan Ata'yı görmemle kaşlarımı çattım.Ne işi vardı bu piçin burda?Yoksa?Düşündüğüm şey olabilir miydi?Sinirle dudaklarımı yaladım ve arabadan çıktım.Gayet rahat bir şekilde yürüyordu bide yürüyüşünü siktiğim.Arkası dönük olduğu için beni fark etmemişti.Kolundan çevirdiğim gibi yakalarından tutup duvara yapıştırdım.Gözlerinde bir anlık korku görsemde beni görünce sırtmaya başladı.Sırtması sinirlerimi iyice geriyordu çenemi sıktım ve "Ne işin var lan senin burda?" diye tısladım.Güldü ve "Küçük sarılmamızı öğrenmişsin" dediğinde daha fazla kendime engel olamayıp bir yumruk attım.Ona sarılmış olması beni zaten delirtirken bide sırta sırta söylüyordu.Pezevenk.Güldü ve "Belki tekrarı için gelmişimdir" sonra düşünür gibi yaptı ve "Ya da fazlası için" dediğinde sinirle üst dudağımı ısırdım ve bir yumruk daha attım ama sinirim geçmediği için kafa attım ve yere düşmesini sağladım.Yere düşünce karnına bir tekme attım ve "Seni onun yanında bir daha görürsem sikini keserim!" diye bağırdım.Yerde iki büklüm olmuş bir şekilde öksürüklerinin arasından güldü.Hala gülüyordu götünü siktiğim.Bir kere daha öksürdü ve gözlerini bana çevirdi.Kaşı patlamıştı.Dua etsin taşaklarını patlatmadım."Benden ne farkın var ki Demir?" dedi ve bir kere daha öksürdü "Sende benden farksızsın" dedi ve tırnaklarının çıkmaya başladığı elini kaldırdı.Çenemi artık resmen dişlerimi kırmak ister gibi sıkıyordum ona doğru eğildim ve yakasını tutup."Ben senin katil değilim.Beni kendinle kıyaslama" dedim dişlerimin arasından tıslayarak.Sertçe yakasını bıraktığımda kafasını yere çarptı.Tam arkamı dönüş gidicektim ki."Onu benden koruduğun kadar kendindende koru" diye seslendiğinde geri dönüp karnına bir tekme daha attım.İki büklük olup karnını tuttu ve güldü.Daha fazla burda durursam bu orospu çocuğu beni katil yapıcaktı.O yüzden seri adımlarla arabaya bindim.
Sinirle ellerimi saçlarıma geçirip gözlerimi yumdum.Sinirle direksiyona vurdum.Bu sikiğin burda ne işi vardı?Elimle yüzümü sıvazladım ve arabayı çalıştırdım.Gaza sinirimi gazdan çıkartmak ister gibi yüklendim.O pezevenkin orda ne işi vardı?Ve İrem niye bana haber vermiyordu?Ani bir hareketle direksiyony kırdım ve İrem'in sokağına geri sürdüm.
Arabayı apartmanın önünde durdurduğumda lastiklerden yüksek bir ses çıkmıştı.Bu bir kaç kişinin cama çıkıp bakmasına neden olmuştu.Yüzümü sıvazladıkten sonra sinirle arabadan çıktım ve telefonumu çıkartıp İrem'i aradım."Arda?" dedi yumuşak sesiyle.Sesi bile sinirlerimin yatmışmasını sağlıyordu."Aşağı gel" dedim net bir sesle "Ama Arda anne-" dediğinde gözlerimi yumdum ve "Bir bahane bul gel İrem" dedim biraz sesimi yükseltim ve "Aşağıda bekliyorum" diyip telefonu kapattım.
Arabaya yaslanıp sinirimi yatıştırması için cebimden pakedimi çıkartıp içinden çıkarttığım dalı dudaklarımın arasına koydum ve sigarayı yaktım.Dumanı içime çektikten sonra kafamı hafif yukarı kaldırıp dumanı üfledim.Yapmamıştır.İrem aldatmaz ki.O öyle biri değil.O Ela değil.O masumdur onun dudağına küçük bir öpücük kondurduğunda bile utanır gidip nasıl aldatsın?Hem onu sevdiğimi duymak için bu kadar götünü yırttı.Aldatıyor olsa uğraşır mıydı?
Aşağı indiğinde altında pembe ve üzerinde beyaz kalpler olan bir eşofman ve üstünede gri bir sweatshirt giymişti.İçimdimden bu haline gülüp dalga geçmek geliyordu.Bu haliyle bile tatlıydı ama sinirim bu haline gülmeye engel oluyordu.Bana sarılmak için yaklaştığında "Arabaya geç şunu bitirip geliyorum" dediğimde olduğu yerde kaldı.Şaşkınca bir süre bana baktığında gözlerimi ondan çektim ve sigaramdan bir duman daha aldım.Başını onaylarcasına sallayıp arabanın etrafından dolaşıp yolcu koltuğuna oturdu.Gözlerimi yumdum.Duyabileceğim cevaptan korkmuyordum.Vericeği bir cevap olmamasından,susmasından korkuyordum.Sigaramdan son nefesimide aldım ve içime çektikten sonra kalan dumanı geri üfledim.Sigarayı yere atıp ezerek döndürdüm ve derin bir nefes aldım.
Yaslandığım yerden doğruldum ve arabanın kapısını açıp bindim.Bana baktığını hissediyordum ama gülümseyip beni yumuşatmaması için ona dönmedim.Arabayı çalıştırdım ve gaza bastım.Aklıma ona sarılmış olması ve Ata'nın benden sonra o apartmandan çıkması gelince gaza biraz daha yüklendim.Kemerini taktı ve sonra bana doğru eğilip benimde kemerimi takılıcakken onu durdurdum.Hayal kırıklığıyla geri çekildi ve "Ne oluyor Arda?" diye sorduğunda sinirle güldüm "Sen anlatıcaksın" dediğimde "Neyi anlatacağım Arda?Gayet güzel ayrıldık şimdi ne oldu anlamıyorum" dediğinde sinirle güldüm ve gaza dahada yüklendim.Elini korkuyla vitesteki elime koyunca gözlerim bir anlığına ellerimize takıldı."Arda yavaşla" dediğinde pek umursamadım.Derin nefesler alıp "Arda yavaşlar mısın?" diye bağırdığında ona döndüm gözlerini kapatmış,derin nefesler alıyordu."Lütfen" diye fısıldadığında.Kaşlarımı çattım ve dudaklarımı sinirle yalayıp frene bastım.Araba iyice yavaşlayınca arabayı kenara çektim.İlk başta ani bir şekilde kenara çekmeyi düşündüm ama onu korkutmak istemedim.Amacım benden korkması değildi.Benden ne farkın var ki Demir?Aklımda gezen Ata'nın sesiyle arabadan indim ve derin bir nefes aldım.Ben sikik bir katil değildim.
Kapının açılma sesini duyduğumda ona dönmedim.Yanıma gelip o da benim gibi arabaya yaslandı ve kollarını göğüsünde birleştirdi.Hava esiyordu.Üşümüş müdür acaba?
"Ne oluyor Arda?" dedi sakin ses tonuyla.Güldüm ve ona dönüp gözlerinin içine baktım "Onunla aranda bir şey mi var?" diye sorduğumda kaşlarını çattı ve "Ne saçmalıyorsun Arda?Kiminle?" diye sorduğunda yine güldüm.Salağa mı yatıyordu? "Sarıldığın başka biri daha yok ya?" dediğimde gözlerinden iyice sinirlendiği anlaşılıyordu."Sen artık iyice saçmalıyorsun" dedi ve sinirle doğrulup arabaya doğru bir adım attı.Neden cevap vermiyordu?"Kaçıyor musun?" diye sordum.Sesim biraz çaresiz çıkmıştı.Çatık kaşlarıyla döndü ve "Bu kaçmam gereken bir soru bile değil Arda.Bunu nasıl düşünürsün?" dedi ve bana doğru bir adım atıp "Neden böyle bir şey düşünüyorsun?" diye sordu.Elimi sinirle saçıma geçirip dudaklarımı yaladım "Dün o sikiğe sarılıyorsun sonra bugün bir bakıyorum sizin apartmandan çıkıyor" diye sesimi yükselttiğimde kaşlarını çattı ve bir adım geriye gitti "Bugün bizim apartmandan mı çıktı?" diye sorunca iyice sinirlenmeye başlamıştım."Ciddi misin?" diye sordum sinirle.Hemen bana doğru yaklaştı ve elini göğüsümün üzerine koyup "Arda sana yemin ederim aramızda bir şey yok.Bugün onun bizim apartmanda olduğunu görmedim bile daha önce bir kaç kez geldi ama bugün görmedi-" dediğinde kaşlarımı çatıp sözümü kestim "Ne demek daha önce geldi?" diye sorduğumda gözlerimin içine baktı ve yutkundu "Seninle alakalı bir şeyler saçmaladı hep.Senin bana değer vermediğini,eski haline dönüceğini falan söyledi ama umursamadım.Sana güveniyorum Arda.Lütfen..." dedi ve gözlerimin içine bakıp cümelsine devam etti "Lütfen sende biraz bana güven.O gün ona sarılmamın tek nedeni gelip senin bir trafik kazası yapmış olduğunu ima eden şeyler demesiydi.Sana ulaşamayınca korktum ve sana bir şey yapamadığını bilmem gerekiyordu" dediğinde sonlara doğru sesi titriyordu.Hay sıçayım!Ağlamasını istemiyordum.
Ona güveniyordum ama gördüklerim güvenimi sorgulatmıştı.Karanlık kahverengi gözlerimi umut dolu,dolmuş mavi gözlerine çevirdim.Doğru söylediğini biliyordum."Sana güveniyorum" dedim gardımı hemen düşürmek istemiyordum "O pezevenkin geldiğini bana haber vermeliydin" dediğimde "Olayın büyümesini istemedim zaten saçmalıyordu" dediğinde mesafeli bir ses tonuyla "Olay zaten büyüyecek.Geç hadi arabaya" dediğimde dolu gözleriyle sırttı ve arabaya ilerledi.
Yola çıktığımızdan beri hiç ona bakmamıştım.Beklemediğim bir anda çenemden tutup beni kendine çevirdi.Gülümsüyordu ve bu bende gülümseme isteği yaratıyordu ama ona biraz mesafeli davranmam gerektiğini düşünüyordum bu yüzden kafamı çektim ve yola baktım."Kaza yapacağız" diye açıklama yaptığımda kıkırdadı ve "Trip mi atıyorsun sen bana" dediğinde şaşkınca kaşlarımı çatıp ona döndüm sonra tekrar yola döndüm ve "Siktir lan erkek adam trip atmaz" dediğimde güldü "Atıyorsun" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Birileri maymun kafesine atılmak istiyor" dediğimde daha çok güldü.Göz ucuyla gülüşüne bakıp sırttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...