Festival Günü:
Duman gideli bir kaç gün olmuştu ve evde gereksiz bir şekilde yokluğunu hissediyordum.Aslında nerdeyse her gün telefonda konuşuyorduk bana vizelerinin nasıl geçtiğini anlatıyordu bende ona okulun ne kadar sıkıcı geçtiğini.Arda'yı o koridor konserinden sonra hiç görmemiştim.Gelir miydi acaba bugün?Çaktırmadan Emrelere sormaya çalıştığımda babasının yanına gittiğini işle alakalı olduğunu falan söylediler.Bende dalga geçmeye başlamasınlar diye üsteleyemedim.Normalde Arda beni o sahnede Atayla yalnız bırakmazdı ama şimdi emin değildim.Attığı her adımı karşılıksız bırakmıştım.Bunu yapmayı hiç istemiyordum aslında hatta ondan önce koşup sarılmak istiyordum ona ama nasıl unuturdum bir başka kızı öpüşünü?Kapının çalmasıyla düşüncelerimden ayrılıp yataktan kalktım ve kapıya doğru gittim.
Bahar heycanla içeri girdi ve bana selam bile vermeden içeri girdi.Bir şeyler söylüyordu ama pek anladığımı söyleyemezdim.Gülüp kapıyı kapattım ve odama gittim.Kendimi yatağa attığımda "Cevap versene!" diye çirkefleşti gülüp "Anlamadım ki dediklerini" dediğimde omuzlarını düşürüp gözlerini devirdi ve ofladı."Diyorum ki bugün çok güzel olman lazım!" sonra durdu ve "Ayrıca benimde güzel olmam lazım.Artık birini bulma zamanı geldi yanımda o üç zebellahla gezmezsem iyi olur" dediğinde güldüm sonra omuzlarını dikleştirdi ve koltuğa koyduğu etek,bluz ve deri ceketin kaldırdığında gözlerim irileşti.Baş ve işaret parmağım arasında azıcık bir boşluk bırakıp "Sencede biraz fazla iddalı değil mi?" diye sorduğumda sırttı ve tek kaşını kaldırıp "Evet.Amacımız o ya" dediğinde yatakta kendimi geriye atıp "Benimki pek değil" diye söylendim.Yanıma gelip kollarımdan tuttu ve beni sarsmaya başladı."Gerizekalı olma!" dediğinde güldüm.Sarsmayı bırakıp gözlerimin içine baktı ve göz kırpıp "Hem Ardayıda etkilersin" dediğinde gözlerimi devirdim."Kıyafetle mi?" dediğimde güldü ve "Etkilemek demeylimde kudurtmak daha iyi olur sanki" dediğinde güldüm.Kendini yatakta yanıma attı ve "Sen ne giymeyi düşünüyordun Allah aşkına?" diye sorduğunda güldüm."Pantolon tişört?" dediğimde elini alnına vurup."Sen ciddi bir gerizekalısın" dedi ve sözüne devam etti "Kim bilir orda ne yakışıklılar olucak haberin var mı?Arda olmazsa yenisini bulman için bir şans" dediğinde kafamı çevirip bıkkınca ona bakıp "Ay aman!Kalsın!" dediğimde sırttı ve "Hangisi Arda mı yoksa Arda'dan başkası mı?" dediğinde yanımdaki yastığı kafasına geçirdim acıyla inlediğinde gözlerimi devirip "İkiside" diye söylendim.Yataktan kalktı ve hızlı adımlarla kapıya doğru gitti kafasını çıkartıp."Bana Ards kalsın diğerleri gitsin gibi geldide neyseee" diyip hemen kaçtı.Yastık duvara çarpıp düşmüştü.Yattığım yerden doğruldum.Bahar'ın getirdiği kıyafet gözüme çarptığında alt dudağımı dişledim.Aslında çok güzel gözüküyordu sadece biraz açıktı.Biraz mı?Kimi kandırıyordum bayağı açıktı!Ama güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.Hafif koyu bir makyaj yaparsam güzel olabilirdi.Yani koyu dediğime bakmayın kalem falan çekerdim işte birde dudak rengimden bir-iki ton koyu ruj.Hem söyleyeceğimiz şarkının tarzınada uyuyordu.(Kıyafet multide)
Arda'nın ağzından:
"Dediğimi anladın mı Emre?Git bak eğer kısaysa açıksa çirkin de bir şey de soğut sonra yanıma gel" dediğimde "Abi tamamda beni dinlemez ki tanımıyor musun İrem'i?" dediğinde bir iç çektim."Yok Emre hiç tanımıyorum" dedim alayla ve sonra "Bir şey yap işte gerekirse sıç elbisenin üstüne!" diyip telefonu kapattım ve yandaki koltuğa attım.Ellerimi saçlarıma geçirdim.Kesin kısa giycek.Acaba sahne ışıklarını mı bozdursam?Bu kadar güzel olmasaydı hiçbir sorun olmazdı.Şimdi ordaki abaza maymun sürüsü üstüne atlamak için fırsat kollayacaklardı."Anca sikime atlarlar" diye söylendim sinirli sinirli.Arabayı kenara çekip indim.
Kapıdaki adamlara selam verip içeri girdim.Depoda sadece adımlarından çıkan tok ses yankılanıyordu odayı gördüğümde sırttım.İçeri girdiğimde Giray ve Akın duvara yaslanmış konuşuyorlardı.Gözümü çevirdiğimde sandalyeye ayakları ve kollarından bağlanmış Ata'yı görünce zevkle dudaklarımı yalayıp güldüm.Akın beni görünce gülümseyip "Abi hiç kaçamasın diye kollarındaki ipi bacaklarından doladık falan filan yaptık yani bir şey" dediğinde sırtıp "Eyvallah" dedim.Giray "Hadi biz kaçalım artık" dediğinde başımla onayladım.Çıkmadan önce Akın durdu ve "Abi İrem öğrenirse üçümüzüde deşecek biliyorsun değil mi?" dediğinde güldüm ve "O zaman öğrenmesin" dedim.Gülümseyip odadan çıktılarında Ata'ya yaklaştım ağzındaki bantı tek hamlede çıkarttığımda dudaklarını büzüp biraz hareket ettirdi ve sırttı.Bende sırtım arkamdaki masaya yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...