Dediklerine gözlerimi devirdiğimde bana doğru geldi ve üstündeki ceketi çıkartıp omuzlarıma bıraktı."Bari bu biraz kapatıyor" diye homurdandığında gözlerimi devirdim ve "Sen gerçek bir ayısın" diye söylendim.Yanımdaki kadına dönüp gülümsedim ve "Her şey için teşekkür ederim" dediğimde kadında gülümsedi ve tekrar odaya girip kapıyı kapattın."Ne kadar ayı olduğunu bilmesem şu hazırlığa evlenme teklifi falan ediceksin sanarım" dediğimde sırttı ve "Ne biliyorsun?Belki edicem" dedğinde şaşkınca ona döndüm.Bu tepkime kahkaha atıp."Tamam bu gereksiz hazırlık benim fikrim değildi" dediğinde yüzümün düştüğünü belli etmemek için kafamı çevirdim.Evlilik meraklısı biri değildim aslında zaten evlenmek için daha küçük olduğumuda biliyordum ama Ardayla evlenmek kimin kulağına hoş gelmez Allah aşkına!"Hadi" dediğinde onu takip ettim.Koridoru topuklu ayakkabılarımın çıkarttığı tok ses doldururken asansörün yanındaki yangın merdivenlerine geldik.Kapıyı açıp önden geçmeme izin verdiğinde gülümsedim.Hayret!
Birlikte merdivenleri çıktığımızda tekrar bir kapıya geldiğimizde kapıyı açtım.Gökdelenin tepesindeki terasa gelmiştik.Şaşkınca Arda'ya baktığımda ilerlememi işaret etti.Terasa çıktığımızda bir helikopter pisti vardı ve helikopterin önünde bekleyen 2 adam vardı.Saçlarım rüzgardan uçuşurken eteğim açılmasın diye eteğimin uçlarından tutuyordum.Arda kulağıma eğilip "O eteği sıkı tutki pilotun gözünü oymak zorunda kalmıyım.Düşmek istemeyiz değil mi?" dediğine kaşlarımı çatıp ona baktım ve "Ne?" diye sordum heycanla ilerlemeye başladığımızda adam bize gülümsedi ve "Hoşgeldiniz Arda Bey" dedi sonra Arda'ya iki tane kulaklık verdi.Arda bana dönü ve kulaklığın bir tanesini bana taktı.Mikrafonuda vardı."Bu sikik alet çok ses çıkarttığı için bunu takman gerek.Burdan benim sesimide duyabileceksin" dediğinde gülümsedim.
Helikoptere doğru ilerledi ve bindi sonra elini binmeme yardımcı olmak için bana uzattı.Güneş nerdeyse batmak üzereydi.Gökyüzünün renkleri birbirine karışmıştı.Bir taraf karanlığa gömülmek üzereyken bir taraf pembe,kırmızı ve turuncuydu.O kadar güzel gözüküyordu ki.Arda'nın elinden tutup helikoptere bindim.Kapılar kapandığında Arda'da kulaklığı taktı gülüp "Gerizekalı gibi gözüküyorsun" dediğimde sırttı ve "İyi günümde olduğum için bir şey demiycem ama dönüşte seni helikopterden atabilirim" dediğine dudaklarıma hayali bir fermuar çektim.Sesi kulaklıktan geldiği için biraz tuhaf geliyordu.
Helikopter havalandığında kulağımda pilotun sesini duydum."Yaklaşık yarım saat-kırk dakikalık bir İstanbul turu yapacağız" demesiyle şaşkınlıkla Arda'ya baktım.Ayının içinde aslında ne kadar romantik bir adam vardı böyle.Cama doğru kaydım ve izlemeye başladım.Camilerin minareleri,uçuşan kuşlar,küçücük olmuş evler.Hepsi birbirini o kadar tamamlıyordu ve o kadar güzel gözüküyorlardı ki.Bu kadar güzel bir yerde yaşadığımı daha önce hiç fark edememiştim bile.Arda'ya döndüğümde gözleri bendeydi gülümseyip "Teşekkür ederim" diye fısıldadığımda sırttı ve "Bu sevişebileceğimiz anlamına mı geliyor" dediğinde gülüp omuzuna vurdum ve "Hayır" dediğimde o da güldü.Kafamı tekrar cama çevirdiğimde Galata Kulesi girdi görüş açıma Arda'ya dönüp "Hiç Galata'ya çıktın mı?" diye sorduğumda "Sence tarihi geziler yapan bir tipim mi var?" diye sorduğunda güldüm."Rivayete göre oraya çıktığın kişiyle evlenirmişsin" dediğimde "Ee bütün sevgililerini götürüyorlardır" dediğinde gözlerimi devirdim.Tamam vazgeçtim Arda'nın yüzde yüzü ayıydı.Boğazın üstünden geçtiğimizde uzakta gözüken Kız Kulesine gülümsedim.Her şey o kadar güzeldi ki.Hayal edemeyeceğim kadar güzeldi.Arda'ya döndüm ve "Bir yere gidiyoruz dediğinde beni gerçekten okeye falan götüreceğini düşündüm" dediğimde "101" diye düzeltti.Gülüp "Her neyse işte" dedim ve devam etti "En fazla lunaparka götürürsün diye düşünmüştüm" dediğimde sözümü kesti ve "O kadar klişe miyim lan ben?" diye sordu çatık kaşlarıyla güldüm ve "Hayır ama ayısın" dediğimde sırttı ve bana doğru yaklaşmaya başladı.Dudaklarımız birleştiğinde gülümsedim ve öpüşlerine karşılık vermeye başladım.
Ayrıldığımızda alnını alnıma dayadım ve "Seni seviyorum" diye fısıldadım gülümsediğinde gülümsedim.Geriye çekildiğimizde onu incelemeye başladım.O gördüğüm her manzaradan daha güzeldi sanırım.Hatta gittiğim manzaraları güzelleştiren oydu.Yanımda o olmadığı sürece hiçbir manzara o kadarda güzel gelmiyordu.Bana dönüp sırttı ve "Lan seni buraya beni izle diye mi getirdim?Git camdan bak" diye emrettiğinde gülümsedim ve camdan bakmaya başladım.
Helikopter indiğinde indim ve Arda'nında inmesini bekledim.Küçük bir masa hazırlanmıştı Arda masayı görünce "Tamam bu benim fikrim değildi" dediğinde güldüm.Elini tutup masaya doğru ilerledim.Kollarımı boynun doladığımda o da ellerini belime getirdi."Hayatımda yaşadığım en güzel andı" dediğimde sırttı.Dudaklarına uzun bir öpücük kondurup geri çekildim.
Masaya oturduğumuzda güneş çoktan batmıştı.Şehiri sadece evlerdeki ve sokakta ki ışıklar aydınlatıyordu ve birde ayın ışığı.Daha huzurlu olabileceğim hiçbir an yoktu.Bugün insanların 'orospu' diyişleriyle uyanmıştım ve o zaman bugünü hiçbir şeyin güzel yapabileceğimi düşünmemiştim.Şimdi ise hayatımın en güzel günündeymişim gibi hissediyordum.Arda gelen şampanyalardan bir tanesini aldı bende diğerini alıcakken "Bunu meyve suyuyla değiştirin" dediğinde ona 'ciddi misin' bakışlarımı attığımda "Tabi Arda Bey" dedi garson ve değiştirmeye gitti."Ayı" diye fısıldadığımda güldü.
Meyve suyum geldiğinde dalga geçer gibi kadehini bana doğru tuttu gözlerimi kısıp ona baktım ve kendi bardağımı onunkine hafifçe çarptırıp "Ayılığına" dediğimde sırttı.Gülümseyip arkama yaslandığımda "Kimin fikriydi bu" diye sordum."Benim" dediğinde ona kısa bir bakış attım."Annemin" dediğinde şaşkınca ona baktım."Ne?" diye sorduğumda güldü."Senden kısa bir bahsettim.Abartmayı sever biraz" dedi ve ekledi "Benimde bu organizasyondan bugün haberim oldu" dediğinde gülümsedim.Annesine benden bahsetmişti.Meyve suyumdan bir yudum alırken odada yanımda olan kadınlardan biri yanımıza geldi ve "Rahatsız ediyorum ama" dedi ve bana baktı "İrem Hanım anneniz 4.ye arıyorlar" dediğinde hemen meyve suyunu masaya bıraktım ve ağzımdakini meyve suyunuda yuttum.Telaşla ayağa kalktım ve kadının elinden telefonu alıp biraz uzaklaştım.Arda'ya baktığımda gülerek bana bakıyordu arkamı dönüp gülümsedim.Telefonu açıp kulağıma götürdüm."Ann-" dediğim sırada "İrem!Nerdesin sen!" diye bağırdığında "Ee şey" dedim ve etrafa bakındım "Yoldayım geliyorum anne.Trafik var" dediğimde derin bir nefes aldı ve "Telefonlarımı açmadın.Eğer 10 dakika içinde burda olmazsan yeni terliklerimin izi suratında çıkıcak haberin olsun!" dedi ve telefonu suratıma kapattı.İşte şimdi sıçmıştım.
Arda'ya yaklaşıp "Gitmemiz lazım" dediğimde güldü "10 dakika içinde evde olmazsam annem yüzüme terlik dövmesi yapacak" dediğimde gülmesi arttı ve "Helikopterle bırakalım güzelim" dediğinde omuzuna vurup "Dalga geçme" dediğimde kafasını geriye yaslayıp "Ben daha bugün seninle sevişmeyi planlıyordum" dediğinde attığım yumrukla güldü ve "Tamam tamam hadi gel" dedi ve ayağa kalktı.
Sokağa girdiğimizde gülümsedim ve dudaklarına bir öpücük kondurup "İyi geceler" diyip hızla arabadan indim.Koşar adımla apartmana doğru ilerledim ama bu topuklularla çok zor oluyordu.Arda arkamdan "Kıvırtma lan!" diye seslenince gülüp ona dönüp el hareketi çektim ve kapıyı açıp içeri girdim.İyice etrafa bakınıp asansörü çağırdım.Bugün Ata yoktu Allah'tan birde onunla uğraşamazdım hiç.
Kapıya geldiğimde saçlarımı kulaklarımın arkasına atıp kapıyı çaldım ve yüzüme şirin bir gülümseme yerleştirdim.Annem kapıyı açıp "Bu hal ne?" dediğinde ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim ve "Açıklıycam!" diye seslenip odama doğru koştum cama çıkıp.Arda'ya baktım arabasına yaslanmış bekliyordu.El hareketi çektiğimde güldü.Bir süre öylece ona baktığımda bakışmamızı bozan kafama yediğim terlikti.Kaşlarımı çatıp kapımın önündeki anneme baktım ve yutkundum.Arda'ya kısa bir bakış atıp camı kapadım ve perdeyi çektim.O da gülüyordu ordan.Ayı.
Anneme bütün olayları anlatmak zorunda kaldım.Tabi Arda'nın çıkma teklifini 'çıksak mı ya' diye yaptığını değilde az önce helikopterde yaptığını söyledim.Annnemin bu çocuğu elinden kaçırma nasihatlarını dinledikten sonra üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım.O kadar yorulmuştum ki makyajımı bile çıkarmamıştım ama yorgunluğuma değmişti.Hemde fazlasıyla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...