~86~

373 25 36
                                    

Size uzun bir bölüm yazdım.Multideki İrem'in giydiği elbise.Keyifli okumalar diliyorum!

Arabada giderken Emre açabileceği her türlü doğum günü şarkısını açmıştı.Halay versiyonlarını bile,hatta bir yandan araba sürüp oturduğu yerden halay çekmeye çalışmıştı.Bende ona eşlik etmiştim.Evet,artık eminim bu geçirdiğim en güzel doğum günü olucak.Hayatım boyunca edinebileceğim en iyi arkadaşlara,en iyi sevgiliye sahibim.Hayatımın en güzel senesiydi.Hayatımda pek iyi bir şey yaptım mı bilmiyorum ama bundan önce çokta kötü bir hayatım yoktu.Belki de bütün bu yıl bir hediyeydi bana yoksa bu kadar güzel bir seneyi hayal etmem bile imkansız.Derin bir iç çekip camdan uzaklara baktım ve gülümsedim.Başımıza ne kadar kötü şey gelmiş olursa olsun hiçbiri bu sene yaşadığım güzel şeylerin önüne geçemedi.

Arabadan indiğimizde birlikte hastanenin içine doğru ilerledik."Arda beni öldürücek.Duvardan duvara pestilim çıkana kadar vurucak ve sonra köpeklere parçalarımı elleriyle vericek" dediğinde gülerek gözlerimi devirdim ve "Ödlek olmayı bırak Emre!" dediğimde "Söylemesi kolay tabi.Daha pizza güzelimi öpemedim!" dediğinde güldüm ve saçlarını karıştırdım.Danışmaya geldiğimizde gülümsedim.Kadında bana gülümsedi ve "İyi günler" dedi."İyi günler.Ee şey...Biz Balım Kıran'ı görmeye gelmiştik" dediğimde başıyla onayladı ve elini telefona attı "Tamam haber veriy-" dediğinde "Yok yok" diye atladın kaşlarını çattığında "Süpriz yapacağız,lütfen" dediğimde bir süre baktı.Eğer haber verirse Ata girmemize asla izin vermezdi.Kadın derin bir nefes aldı ve "Ziyaretçi defterine adınızı yazmam gerek" dedi ve defteri bana uzattı.Adımı soyadımı yazıp yanına imza attım.Emrede aynı işlemi yaptıktan sonra kadın derin bir nefes alıp "3. kat 123. oda" dediğinde gülümseyip "Teşekkürler" dedim Emre'yi dirseğimle dürtüp ilerlemeye başladım.

Odanın önüne geldiğimizde durdum."Ata içerdeyse geri döneriz" dedi anlaşmamızı hatırlatıp bıkkın gözlerle ona baktım ve kapıyı tıklatıp içeri girdim.Burda ne işimiz vardı hiçbir fikrim yoktu ama içimden bir ses onu görmem gerektiğini söylemişti.İlk başta pek sevmemiştim.Anlarsınız ya kıskançlık ama Arda'nın anlattıklarından sonra ona ısınmıştım.Küçük yaşta annesini sonra sevdiği kişiyi kaybetmişti abisi desen ayrı alemlerde.Bu zor olmalı,hemde çok.

Bizi görünce yataktan doğruldu ve saçlarını kulaklarının arkasına atıp gülümsedi."Ela?" dediğinde Emre 'dıııt' sesi çıkararak yanlış cevap olduğunu belirtti.Emre'ye kısa bir bakış atıp ona döndüm."İrem ben" dediğimde gülümsedi "Balım" diye tanıttı kendini "Biliyorum o gün bende ordaydım" dediğimde bakışlarını kaçırıp dudaklarını büzdü ve "Gittikçe dahada rezil oluyorum" dedi sonra Emre'ye dönüp "N'aber Emre?Hala salak mısın?" dediğinde kendimi tutamayıp güldüm."Ayıp oluyor" dedi Emre sahte bir sinirle."Tahmin edebileceğinden daha salak" dediğimde güldü."Ben-" dedim ve derin bir nefes aldım."Nasıl olduğunu görmek istedim.Neden bilmiyorum" dediğimde samimice gülümsedi ve Emre'ye dönüp "Kesinlikle Ela değil" dedi Emre güldükten sonra tekrar bana dönüp "İyiyim dahada iyi olacağım.Ata iyi bir psikolog bulmuş bu sefer başaracağım" dedi bir umutla "Ata'da gözükse iyi olur" diye mırıldandı Emre.Dirseğimi karnına geçirdim ve uyarıcı bakışlar attım."Ne?Yalan mı?" diye fısıldadığında gözlerimi devirip "İyi olmana sevindim.Gidelim biz" dedim ve kapıya yöneldim.İçeri bakan Ata'yı gördüğümde olduğum yerde durdum.Yutkunup dışarı çıktıktan sonra "İrem!" diye seslendi Ata arkamdan olduğum yerde durduğumda Emre kolumdan çekiştirdi ve "İlerle İrem" dedi.Arkamı dönüp sinirle Ata'ya baktım.Yaklaştı ve karşımda durdu.Dudağını dişledi ve "Burda ne işiniz var?" diye sordu sakin bir sesle."Sana ne?" diye atladı Emre."Balım'ı görmeye geldik" dedim bende sert bir ses tonuyla."İyi" dedi ve bir süre yere baktı.Tekrardan sertçe yutkundu ve "Bilmenizi istiyorum" dedi.Bu söylediği kaşlarımın çatılmasına neden oldu."Artık sizinle uğraşmayacağım" dedi ve gözlerimin içine baktı.Sadece bakmakla yetindim ne diyebilirim ki?Tebrikler?Kendine bir hayat mı edindin,sevindim?Yalancı?Başımı aşağı yukarı salladım.Tam arkamı dönüp ilerleyecektim ki tekrardan Ata'ya döndüm ve yüzüne bir yumruk indirdim."Yaptığın her şey içindi" dedim ve yüzümü buruşturup ona baktım "Az bile kalır" diye ekledim ve ilerledim.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin