Asansöre bindiğimde ağlamamak için dudaklarımı ısırıyordum.Asansör durduğunda hemen gözlerimi ovuşturdum ve dağılmış saçlarımı düzelttim.Aynaya bakıp ağlamış veya ağlamak üzere durmadığıma emin olduktan sonra asansörden inip kapıyı çaldım.Efe kapıyı açtığında "Annem nerde?" diye sordum."Baharlarda" dediğinde başımı aşağı yukarı salladım.İçeri geçtiğimde kapıyı kapattım."Arda nerde lan?Bayadır gelmiyor.Gelsinde bir yeneyim onu" dediğinde buruk bir şekilde güldüm.Bir bilsem zaten nerde olduğunu."Sen onu rüyanda bile yenemezsin" diyip odama doğru yürüdüm "Görüceksin lan yenicem bu sefer" dediğinde güldüm ve odamın kapısını kapatıp kitledim.Akmayı bekleyen gözyaşlarım bu anı kolladıkları için gözlerimi kapatmamla birlikte akmaya başladılar.Ya ona bir şey olduysa?Ağzımdan kaçan hıçkırıkla ağzımı kapattım.Yatağa doğru ilerleyip kendimi yatağa attım ve yüzümü yastığa bastırdım.
Ona bir şey olduysa kendimi affedemezdim zaten ona bir şey olsa nasıl yaşardım ya da yaşayabilir miydim bilmiyordum.O kadar güçlü değildim.Arda'nın yokluğunu kaldıramayacağımı gayet iyi biliyordum ama iyi olduğuna inanan büyük bir yanım vardı.Bu yüzden şu anlık vazgeçmiyordum.O beni arayacaktı.Geri gelicekti bir şeyi yoktu."Çalan telefonla heycanla telefonu alıp kimin aradığına bakmadan açtım ve "Arda?" dedim titreyen sesimle "Gelmedi mi hala?" dediğinde ağlamaya devam ettim ve "Gelmedi" dedim.Ata'nın söylediklerini Emre'ye anlattığımda "Bekle seni arayacağım" dediğinde "Emr-" diycektim ki telefon suratıma kapattı.Geri aradığımda başka biriyle konuşuyordu.Ağlayışım biraz daha hızlanmıştı.Aklıma gelen şeyle telefonumu çıkarttım gözyaşlarımı sildim ve Ata'yı aradım."Beni arayacağını hiç düşünmemiştim" dediğinde "Arda nerde?" diye tısladım küçük bir kahkaha sesi geldiğinde yumruklarımı sıktım."Kes gülmeyi!" diye bağırdım ve "Arda nerde?" dedim ağlayarak."Sana başka bir erkek için yardım ediceğimi mi sanıyorsun?Hemde Arda için o bebek olayına güvenerek bunu düşünüyorsan çok yanlış düşünüyorsun güzelim" dediğinde kaşlarımı çattım.Arda bana güzeli derdi bunu başkasından duymak midemi bulandırıyordu."Sen iğrenç bir insansın" diyip telefonu kapattım.Elimi saçlarıma geçirip saçlarımı dağıttım.Bu sırada telefon tekrar çaldığında arayanın Ata olduğunu gördüm.Belki fikrini değiştirmiştir diye telefonu heycanla açtım."Yaşayıp yaşamadığını mı öğrenmek istiyorsun?" diye sorduğunda heycanla "Evet" dedim."Bunun için ne yaparsın?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım tereddütle "Ne istiyorsun?" diye sorduğumda güldü.
Aşağı indiğimde montumu giymeyi unuttuğum için üşümüştüm.Kollarımı kendime sardım ve ısınmaya çalıştım.Karşıdan gelen Ata'yı gördüğümde kaşlarımı çattım.Karşımda durduğunda "Sadece küçük bir sarılma ilerisine gitmeyecek" dediğimde başını salladı ve "İlerisini isteseydim teklifim o olurdu" dedi ve bana bakıp "Malum şu an pek pazarlık yapıcak halin yok" dediğinde gözlerimi devirdim.Ağladığım için akan burnumu çektim.Kollarını açıp bana yaklaştığında bunu istemediğimi biliyordum ama Arda'yı çok merak ediyordum ve öğrenmemin tek yolu buysa bunu tabiki yapıcaktım.Kollarını bana sardığında istemeye istemeye bende ona sarıldım.Bir kaç saniye öyle durduktan sonra hemen geri çekildim ve "Söyle şimdi Arda nerde?İyi mi?" diye telaşla sorduğumda biraz yüzü düştü ama sonra hemen gülümsemesini yüzüne yerleştirdi ve "Bilmiyorum" dediğinde yüzüm düştü ve kaşlarım çatıldı "Ne?" diye sorduğumda güldü ve "Bir haberim yok" dediğinde kaşlarım iyice çatıldı,gözlerimde dolmaya başlamıştı bile."Beni kandırdın" diye fısıldadığımda "Aslında pek sayılmaz ben bir şey yapmadığıma göre iyidir" dediğinde sinirle ona baktım.Vurmayı ve itmeyi çok istemiştim ama bana vuracağından korktuğum için bunu yapamdım ve sinirle derin bir nefes aldım "Sen gerçekten iğrenç bir insansın" diyip ona daha fazla bakmadan apartmana girdim.Arkadan hemen apartmanın kapısını kitledim.Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip merdivenden hızla yukarı çıktım.Anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girdim.Efe o kadar oyuna dalmıştı ki benim çıktığımdan haberi bile olmayabilirdi.
Odama geçip kapımı kitlediğimde Ata'nın ona bir şey yapmaması içime biraz su serpmişti ama yalan söylüyor olabileceğinide düşündüğüm için hala rahatlamamıştım.Bir kez daha telefonu alıp Arda'yı aradığımda yine ulaşılamadığında telefonu yatağa doğru fırlattım.Zengin olsaydım yere atardım ama maalesef.Yatağa oturdum ve dizlerimi kendime çektim,dirseklerimi dizlerime dayadım ve kafamı ellerimin arasına aldım.Gözlerimi kapattığımda aklımda binbir türlü senaryo canlanıyordu ve bu tekrar ağlamama sebep oluyordu.Kafamı kaldırdığımda hafif aralık gardırobumdan gördüğüm Arda'nın deri ceketi gözüme çarptığında iç çektim ve kalkıp ona doğru gittim.Ceketi elime alıp yatağa geri gittim ve yatağa uzandım.Cekete sarılıp kokusunu içime çektim.Kokusu hala üzerindeydi.Gülümsedim.Telefonu yakınıma koydum ve cekete sarılıp kokusunu içime çekerek Arda'nın aramasını bekledim.
Hissettiğim kırıpırtıya uyandığımda gözlerimi açmadan "Arda" diye mırıldandım.Geri ses gelmemişti acaba Efe veya annem mi gelmişti.Yoksa Ata mı gelmişti?Gözümü açıp bakamıycak kadar yorgundum."Arda" diye mırıldandım tekrar uykulu sesimle."Uyu" diye emrettiğinde heycanla gözlerimi açtım ve boynuna sarıldım.Kollarını belime sardığında "Geldin" diye fısıldadım."Gitmedim ki" dediğinde geri çekildim ve yüzüne bir yumruk attım.Çenesini kontrol edip bana sırtarak döndüğümde "Evet bunu hak etmiş olabilirim" dediğinde "Nerdesin kaç saattir?Arıyorum açmıyorsun telefonununa ulaşılamıyor.Ne kadar korktum haberin var mı?" diye sorduğumda gözlerim dolmuştu sırttı ve "Telefonumun şarjı bitmiş.Şarj aleti bulamadım" dediğinde titrek sesimle "Nerdeydin?" diye sordum "Bir şeyler içmeye gittim" dediğinde kaşlarımı çattım ve "Kimle?" diye sordum."Akınlarla sonra Emre'de geldi.Yani dövmen gereken bir kız yok" diyip göz kırptığında şaşkınca kaşlarımı havaya kaldırdım.Emre mi?Vay piç.Ona bunun hesabını sorucaktım.Cekete baktı ve "İstersen sana şişme bir Arda yaptıralım beni özlediğinde falan fil-" dediğinde yine yumruğunla sözünü kestim bu sefer "Yok bunu pek hak etmedim" diyerek döndüğünde güldüm ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım sırtıp karşılık verdiğinde yavaşça onu öpmeye başladım.O da bana ayak uyduruyordu.Geri çekildiğinde kaşlarını çattı ve elini yanağıma getirip gözyaşlarımı sildi."Kızım sende ağlamaya yer arıyorsun.Bak hamileysen söyle yemin ederim kimdense pezevegi sadece biraz dövücem" dediğinde güldüm ve "Biraz?" diye sordum sırttı ve "Öldüresiye biraz" dediğinde gülümsedim.Gülümseyince gözleri dudaklarıma kaydı.Yaklaşıp dudaklarımdaki yerini aldı.Gülümseyip öpüşlerine karşılık verdim.
Geri çekildiğinde saçlarımı geriye attı ve "Hadi uyu" dedi ve yüzüme şöyle bakıp "Götüme dönmüşsün yemin ederim.Hatta götüm daha güzel" dediğinde "Ayı" diye tıslayıp gözümü devirdiğimde güldü."Uyu" diye emrettiğinde asker selamı yapıp yatağa uzandım o da uzandıktan sonra elleri belimi sardı.Gülümsedim ve gözlerimi kapattım.
Uyandığımda arkamı döndüm ama her zamanki gibi Arda yoktu.Güldüm ve yataktan kalktım.İçeri bakındığımda Arda yoktu.Annemde mutfakta Efe'nin tostunu hazırlarken bir yandanda televizyonu izleyip yorumlar yapıyordu."Ay kaç kaç hemen tipe bak!Kaçtığında yakışıklı olsa bari" dediğinde güldüm ve yanağını öpüp "Günaydın" dediğimde televizyondan gözünü ayırmadan "Günaydın" dedi.Yaptığı tosttan bir parça koparıp ağzıma attım.Bunu fark edince gözlerini televizyondan ayırıp bana çevirdi ve "İstiyorsan sana yapıyım bir tane hemen" dediğimde "Yok anne şu salak biraz daha az yesin diye yedim" dediğimde Efe taklidimi yapıp "Sen o parçayıda yemeseydin bence ayı gibi olmuşsun" dediğinde annemin bakmadığından emin olup ona el hareketi çektim."Siktir lan" dediğinde annem delici gözlerini ona çevirdiğinde Efe hemen "Anne ama o el hareketi çekti o yüzden dedim" diye kendini savunduğunda annem bana döndü ve sorarcasına bana baktığında şaşırmış gibi yaptım ve bir Efe'ye bir anneme baktım."Yalan söylemeyi kes Efe!" diye cırladım ve annemin Efe'ye terlik fırlatmasını izledim.Efe acıyla inleyip gözlerini kısıp bana baktı.Annem arkasını dönünce Efeye el hareketi çektim ve odama koştum.Annem "İrem!" diye bağırdığında güldüm ve odamdan kıyafetlerimi alıp tuvalete geçtim.
Apartmandan çıkarken montumu üstüme geçirdim ve çantamı omuzuma attım.Annemin terliğinden kaçarken evden aceleyle çıkmıştım.Arabadaya bindiğimde "Orospu karılar gibisin Arda sabah kalktığımda asla yanımda bulamıyorum" dediğimde "Sanada günaydın" diye homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...