~82~

314 19 19
                                    

Şaşkınca gözlerini bana çevirdi ve tekrar dudaklarıma yaptıştı sonra tekrar geri çekilip gözlerime baktı."Emin misin?" diye sorduğunda heycanla başımı aşağı yukarı salladım.Gözlerime biraz tedirgin bakıyordu.Emin olmak istercesine baktığında emin olduğumu göstermek için dudaklarına yaptıştım.Öpüşlerime sertçe karışılık verdi.Tişörtümün uçlarından tuttu ve yukarıya kaldırdı bir kaç saniyeliğine ondan ayrılıp kafamdan çıkartmasına yardım ettim.Kısa bir bakış atıp sırttı ve "Hello kitty beklemiştim" dediğimde güldüm.Allah'a şükürki siyah takımı yanıma almışım."Defol" diyip ensesinden tutup kendime çektim ve tekrar dudaklarımızı birleştirdim ve düşmemek için kollarımı boynuna doladım.

Yatağa doğru ilerledi ve beni nazikçe yatağa yatırdı ve üzerime doğru eğildi sonra tekrar dudaklarımdan ayrıldı ve bir çırpıda kemerini çıkarttı ve fermuarını açtı.Gözlerim kaslarına çarptığında sırttı."Rahat ol" dedi ve "Seninmiş gibi" diyip göz kırptığında sırttım.Tekrar üzerime eğildi ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.Dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan taytımı indirdiğinde bacaklarımla çıkarmaya yardımcı oldum.Bir yanım durmak istiyordu.Bir yanımsa alsa durmamak.Utancımdan sadece yanaklarım değil bütün vücudum alev almıştı sanki.Parmaklarımı ensesine götürüp hafifçe saçlarını çekiştirdiğimde dudaklarımın üzerinden sırttı.Dudağımı hafifçe ısırdığınde sessiz bir inilti çıkarttım bu hoşuna gitmiş olucak ki dudaklarımın üzerindeki sırtışı yayıldı.Dudaklarımızı ayırdı bana kısa bir bakış attığında gözlerimi kaçırdım.Eliyle çenemi tutup bakışlarımı ona çevirmemi sağladı."Utanmana gerek yok İrem" dediğinde bir süre gözlerine baktım.Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki kalp krizi falan geçirdiğime yemin edebilirdim.Kalbimin sesini kulaklarımda,atışlarını beynimde hissediyordum sanki.Ellerim heycandan titriyordu.Başımı yavaşça aşağı yukarı salladığında gülümsedi ve dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu sonra dudağımın sağ kenarına ordanda öpücüklerden yol çizerek çeneme indi.Öpücükleriyle yol çizerek gıdımdan boynuma indiğinde kafamı yana yatırıp boynumda ona yer açtım.Dudağını değdirdiği her yer alev alıyordu sanki.Dudaklarını öpücükler çizerek boynumdan göğüsüme doğru indirdiğinde stresten ellerim terlemeye başlamıştı.Sütyenimin açıkta bıraktığı kısımlara öpücükler kondurdu ama utandığımı fark ettiği için göğüsümde pek oyalanmadı.Göğüsüm hızla inip kalkıyordu.Öptüğü yerlerde hala dudaklarını hissedebiliyordum sanki.Nefes alışverişlerim o kadar hızlıydı ki göğüsüm hayal çekiyor gibi gözüküyordu.Karnımın üzerindede öpücüklerden yol çizdi yaklaştıkça daha çok geriliyordum ve kalp atışımla eş değer olarak nefes alışverişimde artıyordu.Küloduma ulaştığında lastik yerine dişlerini geçirdi ve çekip bıraktı oluşan yanma hissiyle hafif bir inleme çıkarttım.Göz ucuyla ona baktığımda dilini dudaklarının üzerinde gezdirdi ve sırtıp öpücüklerini yukarı çıkarttı.

Aynı yolu bu sefer sol taraftan izleyip tekrar dudaklarıma ulaştığında dudaklarını dudaklarıma basıtırdı.Hemen dudaklarımda dudaklarına yer açtım.Hissettiğim dilinin sıcaklığı ve dudaklarındaki dudaklarımla vücudumdaki alevlenme artıyordu.Elini sırtıma götürdü ve tek bir hareketle sütyenimin kopçasını açtı.Askılarınıda kollarımdan indirip sütyenimi çıkarttı.Nefes alışverişim iyice artmıştı.Oldukça utanıyordum.Hemen bitsin istiyordum hatta üzerimden atıp kaçmak hemde sonsuza kadar sürsün.Tabiki kaçmayacaktım bunu ona yapamazdım.Bu konuda umut verdim bir kere.Hem bende istiyordum sadece utanıyordum.Çıplak göğüsüm onunkine değdiğinde bir anlığına dudakları durdu.Benimkide refleks olarak durmuştu yutkundum.Gözlerinin açık olduğunu biliyordum ama gözlerine bakmaya utandığım için açıp gözlerine bakamadım.Bunu fark etmiş olucak ki dudağını tekrar hareket ettirmeye başladı.Bir elim ensesi ve saçları arasında bir elim sırtında geziniyordu.Onun eliyse yanaklarımda diğer elide çıplak belimdeydi.Belimdeki elini pantalonuna indirdi ve biraz aşağı çekiştirip belinden kaymasına izin verdi.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin