~4~

849 34 31
                                    

İrem'in Ağzından

Dediği şeyle şaşkınlıkla ona döndüm.Resmen beni öpmek istediğini söylemişti.Peki ben onunla öpüşmek ister miydim?Bilmiyordum.Bir yanım istediğini söylüyordu diğer yanım susuyordu.Ona baktığımda gözleri dudaklarımdaydı.Gözleri gözlerime çıktığında gülümsedim.Yavaşça bana eğilmeye başladığında yutkundum.Öylece kalmıştım.Burnunu burnuma sürttü.Kalbim öyle hızlı atıyordu ki sanki birazdan göğüsümden çıkıp sümük gibi Arda'nın yüzüne yapışıcaktı.Bir anda kendimden beklemediğim bir şey yaptım ve nah çektim.Kahkaha atmaya başladığında

"İlk öpücüm değerli senin gibi bir şeye veremem" dediğimde

"Ney?Yakışıklıya mı?Ah biliyorum.İlk öpücüğün için fazla yakışıklıyım" dedi.Gözlerimi devirdim.

"Senden daha yakışıklısını gördüm" dediğinde alaycı bir bakışla bana döndü.

"Öyle mi?Kim?" dedi yine yaklaştı.Ah hadi ama o bu kadar yakınımdayken nasıl bir yalan bulucaktım.Tabiki ondan daha yakışıklı bir tanıdğım yoktu.Yakından bile o kadar güzeldi ki.Burnum nerdeyse burnuna değicekti.Ne alıp veremdiğimiz vardı burunlarımızla.

"S-sanane" dediğimde sırttı ve geri çekildi.

"Bende öyle düşünmüştüm" dediğinde gözlerimi devirdim.Üşüdüğümde kollarımı göğüsümde birleştirdim ve ellerimle kendimi ısıtmaya çalıştım.

"Üşüdün mi?" diye sordu.

"Evet" dediğimde eli deri ceketine gitti bana vericek sanarken.Fermuarını kapattı ve

"Bende ya" dedi.Öküz.Gözlerimi devirdim.Soğuk bir rüzgar estiğinde ellerimi dahada sıkı sardım.Şu an resmen kendime sarılıyordum.Omuzlarımda bir ağırlık hissettiğimde.Omuzlarıma bırakılmış Arda'nın deri ceketini gördüm.Arda'ya döndüğümde siyah dar pantolonu,siyah kaslarını belli eden tişörtü ve asker botuyla kalmıştı.Gülümsedim ve

"Teşekkürler" dedi.

"Rica ederim" dedi.Kibarken çok tatlıydı.Hala yüzüne baktığımı fark edip kafamı çevirdim.

"Hala üşüyorsun gel gidelim" dedi.Evet hala üşüyordum ama burası çok güzeldi.Gitmek istemiyordum.İstanbul manzarası ve Arda'nın kasla-Ne saçmalıyorum ben!

"Gitmeyelim manzara çok güzel" dedim.

"Yine geliriz.Burnun palyaçoya benziyor.Çirkindin iyice çirkin oldun" dediğinde gözümü devirdim.

"Kalkmazsan kaldırmak zorunda kalıcam" dediğinde.

"Denede ilerdeki çocuklarınla vedalaşmanı sağlıyım" dediğimde sırttı ve ayağa kalktı.Hadi ama uçurumun kenarındaydık yapamazdı değil mi?Bende ayağa kalktım.Planım kaçmaktı ama ani kalkmam sebebiyle gözüm karardı.Dengemi kaybediyordum ki.Bir kol beni hızla kendine çekip beni kucağına aldı.

"Kızım ne yapıyorsun?Bana olan aşkından intihar mı edicektin yoksa?" dediğinde kıkırdadım.

"Gözlerim karadı" dedim.Gözlerim yeni yeni görmeye başlıyordu.

"Yakışıklılığım gözlerini kamaştırdı tabi" dediğinde

"O kadar çirkinsin ki gözlerim intihar etti desek daha doğru olur" dediğimde tam gözlerimin içine bakıyordu.Ah ne güzel kahverengi onlar.En sevdiğim renk artık onun gözleriydi.En sevdiğim manzarada.Yani Arda'da olmasıyla alakası yok.Babaannemde olsa o zamanda en güzel manzara olurdu.Tamam Arda'da olması daha hoş olmasını sağlıyor olabilir ama o rengi sevmemle bunun hiçbir alakası yok.

"Gözlerin beni çirkin bulduğu için intihar ediyorsa bunca zaman aynada gördükleri görüntüye nasıl katlanmışlar" dediğinde dilimi çıkarttım.Arabaya geldiğimizde beni koltuğuma oturup kemerimi taktı.Kendiside soför koltuğunda oturup gaza bastı.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin