╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Неутрал
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯След 2 минути на последни оглеждания и допълвания върху вида си най-сетне отвори вратата и се запъти надолу по стълбите.
Можеше да чуеш хората долу как се смеят и общуват един с друг.
- А! Ето я. Идва.
Каза баща ти и всички се обърнаха да те видят.Внезапно очите на Сокджин сякаш светнаха, когато те видя и не можеше да скрие усмивката си.
Ти се доближи до тях и стисна ръката на момчето до сестра си.
╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Здравейте, аз съм Т/И и съм най-голямото дете на семейство Парк.
- Приятно ми е. Казвам се Техьонг и съм най-малкият син в семейство Ким.
След него отидох и подадох ръката си на момчето, което седеше до Техьонг.
- Парк Т/И, приятно ми е.
...но той, като че ли не изглеждаше никак заинтересован от мен като цяло дори да се запознаем...- Ким Намджун, среден син в семейство Ким.
Аз кимнах и му си усмихнах все пак,след което подадох ръка на чернокосото момче, което седеше до господин Ким. Той сякаш нямаше търпение да се запознаем.
- Ким Сокджин, приятно ми е. Аз съм най-големият син в семейство.
- На мен също ми е много приятно.
Усмихнах му се аз и той на мен също.- Онни~ почерпи гостите с нещата, които направи.
- Но...още ли не сте ги?
- Не. Чакахме теб да ги сервираш, така де все пак ти си ги направила.
- Наистина не биваше. Аз а...съжалявам, че се забавих.
- Всичко е наред дете, няма проблем.
Обади се г-н Ким.
- Нали вече си тук. Значи сега можеш да ни почерпиш.
Засмя се той.- Хах, да. Точно така. Веднага се връщам..!
Отидох бързо в кухнята и взех подносите. След малко се върнах с чиниите на поносите, които държах в двете си ръце и ги сложих на маста.
Всички ги опитаха.
- Господи, паят е великолепен.
Каза Сокджин.- Така е, но бисквитите са по.
Отвърна му Техьонг- Хах, всяко нещо, което готви моята онни го прави невероятно.
Всички се любуваха на храната ми, без един човек... Намджун...
YOU ARE READING
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...