99.

239 15 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
        Гледна•Юнги     
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

Качих се нагоре към стаята на Намджун обратно. Почуках на вратата.

- Влез.
Отворих и влязох. Заварих го станал с лице, гледащо към прозореца навън.

- По-добре ли се чувствате сър? Виждам, че сте станал вече, това е добре. До вчера бяхте в леглото още.

Попитах го,за да започна разговора някак..

- Да, вече съм по-добре. Защо идваш?

- Идвам за да ви съобщя новината. Преди минути се обади сестрата на жена ви - Парк Джису, за да ѝ съобщи новината. Брат ви Техьонг ще става баща...

Стаята се изпълни с гробно мълчание. Внезапно Намджун се завъртя с лице към мен и ме погледна.

- ..за това..местят сватбата си с госпожица Парк и официално ще получите покана с госпожата другия месец за повече детайли и конкретна дата.

- ..разбирам..Това ли е всичко?

- За момента да.

- Добре тогава. Благодаря, свободен си.

Поклоних му се леко и излязох от стаята. Какво му стана изведнъж.. Пак стана някак тъжен. Не се ли радва, че брат му ще си има дете..? Ама че особен човек е на моменти..

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
        Гледна•Намджун     
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

Стаята се изпълни само с тишина и мислите ми. Седнах на креслото в единият край на стаята и потопих лице в шепите си. После изправих поглед отново.

- Значи..Джису е бременна от Техьонг и вече чакат бебе.. МАМКА МУ!

Ударих бесен по декоративната стъклена  маса пред мен с юмрук. Масата се разпадна на малки парченца и ме поряза. Станах рязко от креслото и отидох от другата страна на масата. Погледнах към ръката си и видях как за секунди от нея бликна кръв.  Седнах на пода пред масичката и продължавах да гледах окървавената си ръка докато си мислех наум.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora