44.

276 21 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ

Гледна•Намджун

•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯


С Т/И се разделихме на стълбите. Тя пое нагоре, а аз се върнах обратно да си допия кафето.


- Ъм, сър...добре ли сте?

Попита ме Юнги.


- Че защо да не съм?


- Ами не се скарахте на жена си, не ѝ крещяхте...нищо...


Той е прав. Днес това момиченце ме ядоса много. До сега никога не съм крещял, но тя наистина успя да ме изкара извън равновесие и въпреки това я оставих безнаказано. Но ще види тя...да~ и вече знам как.


- Това скъпи ми Юнги се нарича "тактика". Ще видиш много скоро сам за какво ти говоря.


╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ

Гледна•Юнги

•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯


Намджун не ми казах нищо повече тогава, но наистина започнах да схващам какво е имаш в предвид. Минаха два дни, когато забелязах, че Т/И започна да я гризе съвестта относно случилото се онзи ден и накрая тя отиде сама при него да поговорят относно това.


╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ

Гледна•Т/И

•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯


- Юнги, къде е Намджун?


- Последно го видях да влиза в кабинета си. Би трябвало да е все още там.


- Ясно.


Запътих се надолу по коридора към кабинета му с една таблична с кафе и закуски. Стигнах пред вратата му и почуках. Можех да чуя, че говори с някого по телефона си. Може и да не бях уцелила най-доброто време за да говорим..

Все още си спомням проклетите му правила в къщата...дано не съм ги нарушила..


- Влез.


Ето започваше се. Поех си дълбоко въздух, натиснах дръжката на вратата и влязох вътре.


- Ъм, удобно ли е в момента?


Намджун ме погледна.


- Да, тъкмо приключих разговора си. Какво има?


- Виж аз...исках да поговорим...относно онзи ден..

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now