50.

291 24 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ

  Гледна•Т/И   

•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯


Станах от леглото след като написах на Джису имейла и се запътих надолу да вечерям.


- Забави се.


- Съжалявам.


Казах му и седнах срещу него от другата страна на масата.


- Защо се забави толкова?


С Юнги се изпогледахме нервно взаимно. Трябва да измисля нещо бързо.


- О, няма да ме разбереш...


- Моля?


- Нали знаеш. Женски неща...


- Аха, значи Юнги за теб е жена, след като с него си споделяш, а с мен не?


- Нямах това в предвид...


- Тогава..?

Т/И не мисли, че не ви усещам номерата!

- Няма значение...


- Разбира се че има!


Изкрещя Намджун като се изправи и изтропа по масата.


- С-сър! Оставете госпожата на спокойствие...така де.. току-що дойде и вие вече я затрупвате с въпроси. Вероятно сте изнервен, защото я чакахте, за да сервирам вечерята. Разбирам. Веднага ще донеса храната.


Обади се Юнги бързо да спаси положението и тръгна към кухнята. Намджун го погледна.

След вечеря той се изправи и си отиде в офиса. Каза,че ще работи до късно, така че да не го чакам. А честно казано, нямах и  желанието да го чакам, но се възползваха от възможността и отидох да си погледна лаптопа. Хм..странно Джису все още не ми е отговорила, но го е видяла...е, може би ще ми отговори утре. Какво пък. Отворих архивите на лаптопът си и започнах да пиша по книгата си, но тогава ме осени нова идея и започнах да преправям книгата.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora