121.

248 17 0
                                    

Тези две седмици минаха динамично в отношенията ми с Намджун..всичко се случи толкова бързо..

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
     Гледна•Неутрал 
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

*преди седмица и половина*

- Т/И..?

- Да?

- Днес ще вечеряме заедно нали..?

- Намджун, всеки ден закусваме и вечеряме заедно. Не разбирам защо ме питаш всеки ден все още..

- Защото ме е страх да не те загубя..

- ...р-разбира се че ще дойда с теб на масата..

*преди седмица*

- Вечерята беше хубава.

- Този път повечето го направи Юнги.

- Но все пак беше вкусно.

- Съгласна. Е, лека нощ.

- Т/И, почакай..!

- ..да Намджун..?

- ..моля те..би ли дошла да спиш при мен? От седмици насам спя неспокойно и сънувам кошмари защото знам, че няма да ми простиш за преди..но..моля те, би ли се върнала..? Обещавах ти, че няма да те докосвам..!  Аз..

- Да, добре..ще дойда.

- Настина??

- Да, стига да си спокоен..

- Отивам да ти взема възглавницата!

*преди 3 дни*

- Лека нощ скъпа.

- Лека нощ.

*дърпа те към себе си и  те прегръща силно*

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
     Гледна•Т/И  
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

Денят преди сватбата на Джису и Техьонг е, но Намджун стана напълно различен..
Дали не беше лоша идея да му давам втори шанс..имам някакво лошо предчувствие, но не знам защо..
Напоследък се размекнах..позволих му от няколко дни да спя при него обратно. Каза, че напоследък не спира да сънува кошмари без мен, а и аз самата..Ами..Ами ако е време да забравя Джин..?

- Скъпа ~ Какво си се замислила така?

- Нищо, просто съм изморена знаеш..
Казах му аз докато седях на леглото и гледах телевизия.
- Знаеш ли..
Усетих ръката му върху своята и как бавно се доближи до мен. Легна на гръдния ми кош и ме прегърна нежно, а аз започнах да галя косата му с ръка, все още не отделяйки поглед от екрана.
- Скъпа..

- Да?

- Джису и Техьонг ще си имат бебе...а ние защо не може да си имаме също..?

В този момент спрях да гледам към телевизора пред мен и го погледнах.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora