97.

237 15 0
                                    

- Ало? Онни? Как си?

- Добре..може да се каже..ти?

- Направо съм супер.

- Хах, виждам звучиш ми щастлива. Какво е станало?

- За това ти звъннах, онни! Трябва да ти съобщя новината! Няма да повярваш! Бременна съм!

- Чакай какво!?

Изведнъж извиках, издърпах ръката си ръката рязко от Юнги и станах права в шока.

- Наистина ли си...!?! О, боже! Толкова се радвам за теб е момента Джису! Честито!

- Благодаря~ Но има и нещо друго. Поради тази причина ще издърпаме с Техьонг сватбата по-скоро. Така че ще се опитаме да забързаме процесът и ще ви връчим поканите вероятно следващия месец!

- Звучи чудесно! Нямам търпение да те видя в бялата рокля!

- И още едно нещо!

- Още?.. Какво още?

- Бих искала да си ми кума. Техьонг в момента се опитва да се свърже със Сокджин-оппа. Искахме да ни бъдете свидетели от двете страни.

- ...

За момент замълчах. Стаята се изпълни с мълчание и Юнги и Джимин ме погледнаха озадачени, опитвайки се да разберат какво се случва.

- ...ще можеш ли?

- Да..да ще мога. Но...наистина ли ще успеете да се свържете с Джин?

- Ще направим всичко по силите си, онни. Все пак той е брат на Те.

- Добре.

- Е, до чуване! Трябва да затварям. Радвам се че се чухме онни!  Сега отивам да си меря рокля!

- Чао! И успех с това! Аз също се радвам че се чухме!

Джису ми затвори. Оставих телефона, а в мен преливаше дъга от емоции.

- Нуна! Какво стана? Кой беше??

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now