Джимин тръгна някъде напред и...
- Т/И! Скъпа това ти ли си? Как си?
...роднините ме хванаха да си говорим.
- Добре съм, лельо. Вие как сте?
Но след едва 30 минути говорене..
- Е, скъпа радваме се че сте добре. А като стана дума. Къде е съпругът ти?
..осъзнах, че след като се разделихме при семействата си, Намджун изчезна на някъде също като Джин.
Реших да се поразходя из между хората и да се опитам да го открия. Не може да е толкова трудно, това са само...120 гости...Започнах да ходя из залата и хората, и да се огледам за Намджун, тъй като беше очевидно, че не виждах Джин никъде колкото и огромна да беше залата. Започнах отстрани където бяха масите, после дансинга и отстрани на дансинга, но не го виждах докато...
- А! Ето къде е!
...се намерихме и той се запъти към мен.
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯След ритуалите баща ми дойде при мен.
- Намджун! Здравей сине! Как вървят нещата с Т/И? Работиш ли по въпроса, ако мога така да се изразя за внука ми?
Попита ме той и ме прегърна силно.
- Здравей татко, надявам се нещата са добре..и..да предполагам..
- Е, добре тогава. Радвам се, че някой най-сетне ще наследи гениалната ти прекрасна кръв. За мен е важно някой ден внуците ми да знаят да ръководят бизнесът така както и баща им го прави заедно с мен.
Потупа ме по рамото..
-Я ела сега да намерим братята ти и да пожелаем нещо на Техьонг.
И след малко тръгнахме да намерим Джин-хьонг.- Ето къде е нашият красавец! Как върви бизнесът ти в Америка? Всичко добре ли е там, а?
- Здравей татко~
Двамата се прегърнаха също.
За годините си, баща ни е доста обича да вика по хората весело и да говори уверено на висок тон. Джин го е наследил от него. Личеше си направо че са баща и син...- Е, хайде да идем при Техьонг.
- А ето го!
Провикна се Джин и тримата погледнахме в една посока, на където сочеше пръста на хьонга ми, а именно към Техьонг. За това тръгнахме спокойно натам...но внезапно Джин се обърна към мен студено, докато вървяхме.
- Честито. Забравих да ти честитя сватбата. Надявам се да си щастлив с нея..
- Да..щастлив съм..
- Радвам се. Де да можех да кажа и аз същото за това, което направи...
Каза той, което ме издразни и стиснах юмрук, но в този момент видяхме че Техьонг е вече пред нас и Джин смени рязко настроението.
- Ето къде си братле! Честита сватба! Пожелавам ти вечно щастие и просперитет с Джису! Дано си имате голямо семейство!- Ооо, благодаря братлее~
- Да не си плакъл?
- Моляя!? Стига глупости...аз не правя такива неща..!
- Ооо, малкото ни братче е плакало от щастие че вече е с момичето, което обича. Не е ли сладко това, Намджун?
- ...да..
- Ах, извинете ме за малко. Трябва да използвам банята.
В този момент Джин се махна от компанията ни и излезе извън залата. Аз честитих на Техьонг също.- Оо, благодаря хьонг. А къде е нуна?
- Хм добър въпрос. Тук беше някъде.. ще я потърся.
Започнах да я търся с поглед наоколо, но когато осъзнах че не е наблизо се наложи да оставя Техьонг и да я потърся вече сериозно.
Ще ѝ донеса една чаша вино. Заслужава да се позабавлява и да се отпусна малко.
Отидох до масите и взех две чаши с вино, след което се обърнах и видях Т/И точно срещу мен в другия край почти на залата. Ама че късмет, че я намерих в тази тълпа наоколо.
Взех чашите и тръгнах към нея.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
Любовные романыЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...