╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Сокджин
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Не, Т/И. Кажи скъпа, какво има? Всичко наред ли е? Добре ли си?
Плакала ли си?- Да, но...искам да ти кажа нещо много хубаво..
- Разбира се скъпа, кажи. Липсваш ми. Не сме си говорили почти от както си у вашите. Та...каква е хубавата новина?
- Ами...Джин-ах, б-би ли искал да живеем заедно..?
- Разбира се, че бих искал любов моя.
- Наистина ли?
- Да разбира се. Ние двамата.
- Хмм може би искаш да кажеш тримата..?
- ...как та..
- Джин, бременна съм!
- Чакай..НАИСТИНА ЛИ?! Т/И не излизай никъде! Идвам при теб веднага!
Бързо затворих телефона на Т/И и се поспрях за момент. Трябваше да осъзная случващото се. Щях да ставам баща. Радостта в мен напираше неописуемо. Затичах се към изхода развълнуван . Качих се в колата и тръгнах към къщата ѝ.
Пристигнах и отворих вратата рязко. Заварих я в средата на хола.
- Джин!
Затичах се и я прегърнах.
- Скъпи..
- Кажи ми наистина ли е истина, любима? Наистина ли скоро ще си имаме бебе?
- Да скъпи. Толкова се радвам, че ще ставаме родители. Нямам търпение...но...трябва да прекратя бракът си с Намджун и да се оженим бързо, дори и да е само с подписване на документите...
- Знам. Скоро и това ще стане..
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Джимин
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Тъкмо излязох от банята..
- Нуна, виждала ли си ми...
..и видях хьонг у нас, как се прегръщат с нуна.
- Ама...аз, а...какво изпуснах..?
- Джимин-ах, сестра ти не ти ли каза хубавата новина?
- Всъщност Джин..исках ти за си първият който да разбере...
- Нуна някой ще ми обясни ли от вас какво се случва тук?!
- Ами Джимини...с Джин ще си имаме..
...стига бе..
Стоях ококорен и ги гледах. Изглеждаха толкова щастливи, но все още не можех да повярвам на думите им.- ...шегувате се..
- Че защо да се шегуваме, Джимин-ах?
- Истина е Джимини. Ще ставаме родители!
- Нуна...може ли хьонг да ни извини за малко? Искам да те попитам нещо.
Тя се качи нагоре с мен. Не издържах и исках да я попитам.
- Кажи какво има Джимини.
- ...нуна..ако това, което казвате е истина, то...какво ще стане със сегашният ти живот с Намджун..?
Тя замълча.
- ..Джимини...нека не гледаме по този начин на нещата моля те..
- Но...какво ще се случи, когато онзи мъж разбере..? Какво ще правиш тогава нуна??
- Каквото трябваше да направя още в началото на този фарс вместо да си мълча и да търпя.
YOU ARE READING
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...