╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Хусок
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Жалко...изниза се много бързо..да не би да го уплаших..? Наистина жалко..а беше толкова хубав..
Въздъхнах.
- Сега да видя какво ми е дал толкова на тази флашка господин Ким.
Включих я към компютъра си и я отворих да я разгледам, но в този момент очите ми се разшириха до толкова, че щяха да изскочат...
Веднага я издърпах от компютъра си, излязох от всякъде и сложих ръка на устата си още в шок.
- ..този..този перверзник..! Как можа да ми прати подобно нещо по иконома си и то..и то в работата..! Цялата флашка в пълна с това нещо..Боже...Ами ако Розе беше тук.. беше толкова за малко..
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Стигнахме до супермаркета и влязохме вътре с една пазарска количка.
- Сега да видим..
Внезапно очите ми се разшириха при вида на списъка.
- Ужас! Този списък е гигантски! Не знаех, че Юнги купува толкова неща..- Е, какво пък. Нека го завършим. Не е невъзможно.
Един час по-късно вече Намджун изгуби пълна ориентация из редовете и се наложи аз да бутам количката, а той да ме следва.
- Ама че огромно място...като лабиринт е.
- Имаш късмет тогава. Ако се изгубиш без мен тук, поне няма да умреш от глад.
Пошегувах се.След малко приключихме с купуването на нещата от списъка и най-сетне стигнахме до касата. Платихме и се върнахме в колата.
Намджун бързо отвори вратата си и се разтопи на седалката...мисля..или това, или се облегна на нея.- Как ми липсваше! Краката ме болят от цялото час и половина ходене из редовете на лабиринта. Никога повече не искам да пазарувам! По-добре Юнги да си пазарува!
Засмях се. Не бях виждала до сега дето ската му страна. Беше забавно.
- Спри да мрънкаш. Като се приберем ще ти направя нещо бързо и можеш да си легнеш направо.
- Нима списъкът е толкова дълъг, че ще се приберем довечера?
- Не, но със сигурност няма да се приберем веднага.
В този момент го чух как изръмжа на седалката недоволен.
- ...и аз не мрънкам..аз просто се оплаквам.
- Добре ваше величество. Каква е следващата работа?
- Шопинг до колкото си спомням.
- Е, добре тогава. Да вървим към мола.
BẠN ĐANG ĐỌC
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
Lãng mạnЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...