131.

242 18 0
                                    


- Ало?

- Юнги, здравей. Т/И е..

- Т/И!?

Не можех да повярвам че ми звънеше от друг номер, за това бързо изтичах надалеч от Намджун, за да не го събудя и се скрих в кухнята. Бях записал номерът ѝ в указателят и не очаквах да я чуя от друг номер.

- Т/И, къде си?? Защо снощи не се прибра с Намджун?! Знам, че си господарка тук и не трябва да ти говоря така, но и си ми приятел и искам да знам!
Опитвах се да шептя, вместо да крещя, но бях толкова ...исках отговори..

- Съжалявам, Юнги. Просто..приеми, че всичко свърши в онази нощ за нас и не го разпитвай повече.

- Ти добре ли си!?
Опитах се отново да не повишавам много тонът.
- Намджун не говори с никого от снощи. Заспал е чак сега! Така съм го виждал само когато си тръгна първият път. Обикновено е безразличен към жените и му минава веднага, да не говоря, че понякога не го мисли изобщо. Но ти...ти го промени изцяло драстично за толкова кратко време. Да се изтеглиш така рязко от него ще е направо самоубийствено за него!

- Съжалявам. Но той ме принуди. И все пак...няма да се върна обратно повече...
Звъня ти за да те помоля за една последна услуга..

Замислих се..какво трябваше да направя..да приема или да откажа??
Т/И ми е приятелка, но Намджун ми е шеф...
Ако не му хареса, ще го отнеса аз..
Реших все пак да чуя преди да реша окончателно.

- И...какво трябва да направя?

- Моля те, иди и събери нещата ми. Всички дрехи и мои принадлежности и ми ги донеси моля те, НО!..без да казваш на Намджун..

- Т/И..! Осъзнаваш ли на какво ще ме направи съпругът ти, ако разбере?!

- Знам, но..и без това скоро дори няма да има смисъл да стоят там..само ще заемат място...

- Какво искаш да кажеш с това..?

- Че скоро се развеждам...

- ...

Унемях, когато го чух. Искаше да се развеждат..
Да му кажа ли, след като затворя телефонът..? Изобщо да ѝ помогна ли? Намджун ще бъде достатъчно съкрушен като разбере новината...

- Та...ще ми помогнеш ли?..

- Съжалявам Т/И, но трябва да откажа. Моля те ела и си събери багажа сама..

- Юнги моля те! Ако дойда аз Намджун няма да ме пусне!

- А кое те кара да мислиш, че не може да дойде пред входната ти врата още днес?!

- ...

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora