╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•неутрал
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Беше една спокойна вечер в дома ти. Ти беше дъщеря на богато семейство от влиятелна фамилия в Корея, това беше фамилията Парк. И макар да не беше тяхна родна дъщеря, те, те отгледаха с толкова любов, старание и грижи, колкото и ако беше тяхна родна дъщеря.
Вече отиваше към 9 часа и семейството отиде да вечеря. Седяхте на масата цялото семейство - ти, майка ти, баща ти, доведената ти сестра Джису и по-малкият ти доведен брат Джимин - но поради някаква причина все още не бяхте пипнали вечерята.
- Татко, чакаме ли някого?..
попита ти.- Скъпи, мисля че вече е време да ѝ кажем.
Заяви леко на съпругът си г-жа Парк.- К-какво да ми кажете?...
Несигурно и притеснено попита ти.- Миличка, изслушай ме. Ти си вече на 23 и според мен е време да помислиш вече рационално над животът си. Не само ти, но и сестра ти. Днес се срещнах със фамилията Ким и поканих тримата им синове на вечеря с нас.
- Моля!?
Извикахте шокирани.
- Татко, защо?!- Време е да помислите за дългосрочно обвързване. Всичко е договорено с тяхното семейство. От вас се иска само да се харесате. Достатъчно е единият да каже, че иска другият.
- Но...аз дори не съм ги виждала...как се очаква да си избирам някой от тях за годеник?!
Попита ти.- Джимин. Покажи на сестрите си снимка на синовете от фамилията Ким. Очаквах, че ще ме попиташ за това взех техни снимки, и те имат вашите.
Младото момче веднага отиде и взе таблета си. Отвори галерията му и започна да ви показва.
Първо по отделно.
- Това е най-големият Ким Сокджин. На 27, известен и уважаван готвач, има няколко вериги от негови ресторанти из цяла Корея.
В този момент усети как щеше да ти падне ченето.
- Това е вторият по големина син Ким Намджун. На 25, организиран директор на известна продуцентска къща и фирма за електроника.- А това е третият син на фамилията Ким Техьонг. На 22, собственик на просперираща модна къща и успешен дизайнер.
- Та...ще се запознаете ли с тях или не?
Попита баща ви.- Но разбира се!
Извика Джису.
- Заплювам си този Техьонг! Хей, Т/И! Ами ти кой си хареса?Попита развеселена тя, но на теб не ти бе никак забавно от факта,че те омъжваха по сметка.
- Очевидно няма значение...моля се само да е добър с мен...
Трапезарията се изпълни с тишина.
- Миличка, недей така. Те всички са добри и честни мъже, на когото и да се харесаш, ще бъдеш в добри ръце.
Утешаваше те майка ти.
- Сър!
Влетя икономът на прага.- Кажи, Хьон. Какво има?
- Семейство Ким се обадиха току-що. Казаха, че няма да могат да присъстват на тазвечершната вечеря, поради неочаквана спешна промяна в графика им.
- ПРОКЛЯТИЕ!
Удари бесен с юмрук по масата г-н Парк.- Но...попитаха утре сутрин или по някое време по обяд дали сте съгласен да дойдат.
- Утре казваш...добре! Кажи им да дойдат в 4 следобед, когато ще сме си вкъщи всички.
Икономът само кимна и се върна от където и дойде. Почувства се облекчена от факта, че нямаше да е сега и продължи да се храниш, след което си отиде горе и заспа бързо.
Утре не ти се мислеше...
ESTÁS LEYENDO
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...