╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Т/И! Моля те почакай!
Затичах се по нея навън, но докато стигна вратата тя вече беше изчезнала на някъде. След секудни чух от някъде вик.
- Джин!
- ..Т/И..!
И се затичах натам, но щом стигнах ъгълът на коридора..
- Намджун, Джин! Намджун ме използва!
..я чух...Това не е така Т/И..
- Т/И, моля те не плачи. Аз съм тук. Искам да ми разкажеш всичко чу ли..? Но не тук. Хайде, стани от пода и нека се махаме от тук. Отиваме у нас и ще ми разкажеш там. Хайде.
Стиснах юмруци, докато гледах как ѝ помага да стане и триеше сълзите ѝ. Внезапно Джин погледна към мен, но нямаше смисъл да се крия...
Погледна с присвити очи към мен, сякаш ми казва само с един поглед, че съм сгрешил, че не я заслужавах, че аз съм виновен и това е моето наказание..Бях принуден да гледам как те докосва и отвежда пред очите ми..
━━── • ──━━
Така е, аз наистина в началото недоволствах против теб но..
═━━━─── • ───━━━═
...аз тъкмо започнах наистина да те обичам Т/И..
═━─────━▒ ۞ ▒━─────━═
•
•
•Отидох да кажа довиждане на младоженците.
- Хьонг..къде е нуна..?
Попита ме Техьонг, но след секунди замълча.
Забелязах, че онова хлапе Джимин ме гледаше самодоволно.
Замълчах си. Не казах нищо повече и се прибрах обратно вкъщи...сам..- Добре дошъл, сър! Прибирате се рано. А..къде е госпожата? Мога да се закълна, че тръгнахте заедно..
- ..Юнги..млъкни.. Иди и ми донеси една чаша и бутилка уиски от кухнята без повече въпроси.
Юнги замълча и просто ми донесе нещата. След което се оттегли на някъде и повече не го видях. Време беше да удавя мъката си...
Цяла вечер пих и мислих...какво ще стане с нас сега..╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Сутринта дойде. Но чувството беше различно. Чувствах се на място. Чувствах се у дома. Усещах че прегръщах някого..спях с някого прегърната, за това отворих очи и се изправих, да видя бързо кой беше до мен.
Беше Джин. Все още спеше спокойно.- Мм~добро утро~
Каза поглеждайки към мен.
- Изглеждаш прекрасно.В този момент осъзнах..че стоях гола до половината пред него и дръпнах част от чаршафа ми, за да се покрия.
VOUS LISEZ
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
Roman d'amourЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...