117.

233 18 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
     Гледна•Намджун     
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

- Т/И!
Не спирах да я викам, но тя тичаше напред и просто не ме чуваше.
- Т/И!
Влязох в имението и просто минах тичешком покрай Юнги.
- Здрасти Юнги. Т/И! Почакай!
За жалост докато стигна тя беше заключила вратата..
- Т/И...моля те..пусни ме да вляза. Трябва да поговорим..
Умолявах я..
Отново оплесках нещата..

- Не! Махай се! Не искам да говоря с теб!

- Т/И, моля те прости ми...не исках...не беше нарочно..просто не се сдържах..

- Казах махай се, Намджун!

- Т/И...искам да ти обясня. За това те те моля да отвориш тази врата и да ме пуснеш вътре..знам че сгреших и не съм прав, но моля те..умолявам те..пусни ме..ДОРИ НА БОГ НЕ СЪМ СЕ МОЛИЛ ТОЛКОВА КОЛКОТО НА ТЕб...!

Внезапно тя отвори вратата и ме погледна, беше разтроена и очите ѝ бяха мокри. Но след като разменихме погледи бързо се върна да седне на леглото и отказа да ме погледне повече.

- Искаше да говорим. Ето. Отворих. Сега можеш да говориш..

- ..прости ми..
Застанах на коленете си и положих главата си в коленете ѝ.
- Не беше нарочно...просто..всичко се промени..опитвам се да приема факта, че сме женени..и..

- ..недей..

Повдигнах глава, за да я попитам какво имаше на предвид с това, но тя допълни..

- ..не се опитвай да свикваш..

- Но, Т/И..!

- ..разменихме си твърде много думи и обиди, които не мога да преглътна просто така веднага просто защото си си сменил мнението за мен...не съм готова още...не и след всичко до тук...

- Разбирам..обещавам да не те докосвам повече без твое разрешение...така става ли?
Тя само поклати глава без да казва нищо и изтри сълзите си. Изправих се полека.
- Сега ще те оставя, почини си моля те. Този ден явно беше тежък и за двама ни..кажи ако ти трябва нещо, ок?
Излязох и леко затворих вратата зад себе си.

- Сър, госпожата добре ли е?

- Да, само има нужда да бъде оставена за малко сама, да се поуспокои. Днес денят ѝ дойде в повече просто..

- Разбирам. Ще ида да ѝ занеса поне една чаша вода, вие ще желаете ли нещо?

- Не, аз ще съм си в офиса, трябва да погледна едни графики.

- Разбрано.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon