59.

279 23 0
                                    

- Иконом на зет ми, а..? Тогава защо връща сестра ми в това състояние!? Ти трябва да знаеш нещо!

- Мога и до някъде не мога да обясня...

- Какво значи това!?

- Моля ви седнете, ще ви кажа каквото знам, че стана.

Бесен съм и вече този иконом ми лази по нервите, но имам ли избор...
Седнах на страничната страна от дивана до нуна, която спеше.

- Е, слушам те...

Внезапно мъжът седна срещу мен на креслото.

- Виж хлапе, истината е, че не искам да те лъжа, но казаното сега ще си остане в тайна между нас тримата. За това бъди мъж и ми дай своята дума, че няма да кажеш на вашите.

Очите ми се ококориха. Сърцето ми ускори, а дъхът ми секна при промяната на тонът му. Беше спокоен... хладнокръвно спокоен и беше плашещо.

Но нямах избор. Трябваше да разбера истината. Погледнах го в очите.

- Обещавам да си остане между нас. Имаш думата ми...кажи ми какво се е случило...

- Аз съм приятел на сестра ти, така че не бива да те е страх от мен. Вече съм и твой приятел.

Преглътнах шумно.

- Говоря си с Т/И от както е в имението, докато Намджун не е около нас. Тя ми помага с работата вътре и съм ѝ много признателен и мога да кажа, че я имам за своя по-малка сестра вече, но не мога да простя на онзи мъж каквото и да ѝ е причинил...

- ...в какъв смисъл "каквото и да ѝ е причинил"...?

- Ами виж хлапе...

- Аз не съм хлапе! Спри да ми викаш така!

- О? Нима? Съжалявам. Но просто в сравнение с мен, аз те взимам за такова.

- Че на колко години си, че ми говориш така?!

- На 25, а ти на колко си?

Еха...не очаквах да е толкова възрастен. Честно казано изглеждаше ми по-млад, но явно след като е иконом на Намджун не е за първа година...

- 19..

- Е, значи познах.
Каза той и се подсмихна, докато ме гледаше.
- А сега ме чуй. Те двамата не се харесваха особено взаимно. Честно казано, когато се съберат на едно място са като куче и котка. Т/И ми е разказвала под какъв надзор е от страна на Намджун, защото той е богат, известен и леко параноичен.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora