95.

315 18 0
                                    

- ..моля те не почвай и ти..

- Поне исках да опитам. Все пак си помисли. Господарят наистина мисли много над това и смятам, че наистина се е променил..

- Ще си помисля...

Да помисля...наистина трябва да помисля...
Внезапно взех решение и се прибрах вътре,като отидох директно към стаята на Джимин. Имах да му съобщавам нещо.

- Джимин спиш ли..?

- Мм?

- Искам да ти кажа нещо.

- Какво?

- Ще остана тук още 3 дни..

- Моля?! Няма ли да се приберем довечера??

- Така възнамерявах, но плановете ми се промениха. Но ти можеш да се прибереш.

- И да те оставя тук сама?! Няма начин!

- Джимини, няма да съм сама. Юнги е тук също..

- Не! Ще остана тук с теб! Все пак да 3 дни, нали?

- Е,добре тогава.

time•••♡•••skip

Минаха два дни откакто сме тук с Джимин.
Всичко за сега изглежда нормално и спокойни с една малка разлика... Намджун. От както все пак приех да му дам пробен период за тези 3 дни той започна да се държи различно с мен. Не знам дали е поредната му игра, но...
Бърках яденето да не загори на котлона, когато...!!!
Внезапно усетих две ръце да ме обгръщат в прегръдка в гръб.

- Хей, какво правиш? Мирише вкусно.

- Н-Намджум!?!

Бързо се обърнах, за да срещна неочаквано чифт устни по врата си.

- Махни се от мен веднага! Защо си станал изобщо?! Не биваше да ставаш!

- Днес се чувствам много по-добре. Пък и ми омръзна да стоя в леглото си напълно сам. Поне да имах компания там..

- Стига, все още не си се оправил. Нека не стоим толкова близо..

- Но ми липсваш..забравил съм какво е чувството да те прегръщам.

Хватката на прегръдката му се затегна и вече не можех да мърдам. Беше ме притиснал плътно до гърдите му. Бяхме толкова близо един до друг, че можех да чуя и усетя пулсът му. Биеше силно, но после се успокои и започна да бие някак.. различно .

- Ей!!!

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora