49.

280 25 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ

Гледна•Техьонг

•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯


Влязох в стаята и видях Джису да плаче тихо пред монитора на лаптопа. Бързо се затичах към нея.


- Джису! Какво има? Какво е станало? Защо плачеш?


Тръгнах да бърша сълзите ѝ с ръкава си объркан и изплашен в същото време. Ами ако онези нейни пристъпи се бяха обадили пак? Нямаше ѝ нищо в продължение на няколко дни..


- Оппа...Онни ми писа. Праща ти много поздрави. Даде ми новият си номер, за да мога да ѝ звъня.


- Това е прекрасно. А..хьонг знае ли?


- Не. Иначе няма да ѝ ползвали...


- Ясно...


- Ще ѝ отговоря на съобщението. Те, ако знаеш колко се радвам в момента!


- Радвам се. Не понасям да те гледам тъжна.


- Обичам те Те~


- И аз те обичам Джису.


Прегърнах я силно. Не исках да я пусна и за миг. Радвам се,че този проблем се разреши.


- Хей...а...чудех се...


- Какво Те?


- ...когато се оженим...ще имаме ли деца? Много обичам децата, но не съм те питала теб дали си...


- Разбира се, че съм съгласна. Аз също ги обичам много и...бих се радвала ако имаме.


Толкова е сладка. Дори се зачерви като го каза. Знам, че трябва да изчакаме до сватбата, но тя няма да е скоро, няма как да се сдържа...губя контрол над себе си и докато се усетя вече устните ми бяха плътно до нейните, целувайки я страстно.


- Ммм~ Те Те какво правиш?


- Обичам те твърде много за да го понеса Джису моля те...бъди моя..!


Тогава Джису ми отвърна, а не ми трябваше много. Искрата си я имаше. И много скоро нещата станах сериозни...

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz