120.

253 17 1
                                    

Слязох долу и се засякох с Юнги в кухнята

- Добър вечер. Станала си. Наспа ли се?

- До някъде..да. Благодаря за чая.

- Няма защо, вечерята скоро ще стане готова и ще те извикам.

Аз му кимнах и излязох, но във всекидневната се засякох пък с Намджун...гадост..точно това не исках..

- Т/И? Вече си будна? Как си? Аз..

- ..добре съм..
Прекъснах го.
- Не се притеснявай...

- Е..ще вечеряш с мен нали..?
Кимнах му и излязох навън за въздух.
После вечеряхме и отново се разделихме към стаите си нагоре. Нещата продължиха да се връщат към нормалното за нас...трябва да издържа само още няколко седмици, както каза Джису. После не искам да виждам този мъж никога повече..

Минаха 3 дни и поканите дойдоха един обяд. Юнги ми даде плика, аз го отворих и вътре видях прекрасна покана. Напълно в стила на Джису. Навсякъде имаше златни орнаменти и беше красиво написана. Остават само още две седмици..

- Какво става скъпа? Какво четеш?
Внезапно чух Намджун зад себе си. С всеки изминал ден се превръща в друг човек и направо не мога да го позная понякога..защо..
- Това поканите ли са?

- Да.

- Къде е моята?

- Обща е и за двамата. Все пак се водим господин и госпожа Ким.

- Е, прекрасно. Та къде ще е сватбата им?

- Мм, процедурата ще се състои в кметството, но после ще продължим празненството в някакъв хотел. Резервирали са зала там. Цялото нещо ще започне някъде към 6 и ще приключи в 9 часът вечерта.

- Е, добре тогава. Няма да пропуснем хубавия повод, нали?

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora