Не разбирам ...
Какво грешно правя? Може би просто и той не иска да го харесам и да се жени, както мен.- Хьонг, добре ли си? Защо не ядеш?
попита го Техьонг.- Съжалявам, но не съм гладен...
- Паят е невероятен, трябва да го опиташ.
Предложи му Сокджин, гледайки и усмихвайки ми се.- Хьонг, знаеш, че не обичам сладко.
- Т-Тогава опитай солените ми мъфини. Мисля,че ще ти допаднат...
- Благодаря, но както казах не съм гладен. Имам бизнес вечеря след като приключа тук, за това гледам да не ям.
От думите му донякъде ме заболя.
"Добре господинчо, нима ми казваш, че не искаш да пробваш храната, в която вложих душата си, да ви удовлетворя всички, защото имаш после да се тъпчеш след като се махнеш от тук ли!?"- Е, а Т/И какво обичаш да правиш през свободното си време?
Попита ме Сокджин и внезапно трябваше да се върна на земята.- Ол,ами...обичам да се разхождам навън, на чист въздух, да рисувам и понякога обичам да пея. Сещаш се, малки незначителни неща.
Засмях се леко.
- Ами ти?
- Обичам да прекарвам времето си с хората, които обичам като цяло и да им приготвям по нещо, както ти.
- Но как разбра?
- По храната. Личи си, че си вложила много чувство в нея.
Думите му ме засрамиха.
- Е, г-н Парк. Разбрах, че имате и син.
- Да, така е г-н Ким, но той не е тук в момента. Излезе навън с приятели.
- Разбирам. Щеше да е хубаво да се запознаем и с хлапето все пак.
Засмях се той.- Вероятно...
Скоро срещата на двете семейства свърши.
Семейство Ким си тръгнаха и аз започнах да разчиствам след срещата.- Прибрах се!
Радостно извика Чими.
- Как мина срещата?- Ами...не съм много сигурна...
- Как така не си?
Попита ме и седна на дивана.- Ами...мисля, че най-големият ме хареса, най-малкият беше ок с мен също, но ...държанието на средният малко ме обиди... Не само,че се държа през цялото време студено с мен, но и не си пипна храната. Имал бизнес среща после...
Казах поглеждайки към пълната чиния на масичката.- Ооо, нуна недей така. Нали големият те е харесал. Значи не трябва да се безпокоиш повече. Ще бъдеш в добри ръце.
- Така е...прав си..
- Всичко ще бъде наред.
━━── • ──━━
Да...
═━━━─── • ───━━━═
Всичко ще бъде наред...
═━─────━▒ ۞ ▒━─────━═
•
•
•
JE LEEST
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomantiekЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...