╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гладна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Не спирах да плача и да му се моля да ме остави, но той не поиска да ме чуе. Плачех вече без глас, когато той ме повдигна и обърна по корем на леглото в негова изгода. Усетих как мръсните му ръце се движат по мен и ме докосват безсрамно. Не исках да го гледам, бях без помощна. Не издържах. Ръцете му се движеха от талията ми в посока надолу, когато чух как ципът на полата ми се дърпа и след секунди тя отиде надолу от тялото ми. Махна черният ми копринен чорапогащник и тръгна да смъква бельото ми от мен.
- ...моля те...недей...
Подсмърчах и го помолих за последно. Вече не ми остана вода в тялото от толкова сълзи на веднъж. Но той и този път не ме послуша. Заби се рязко в мен и не ме изчака да свикна каквото обикновено. Беше груб и това ме болеше ужасно. Стисках чаршафите, забила лице в тях.
━━── • ──━━
Не мога...да издържа...повече...
═━━━─ • ─━━━═
Имам чувството, че си отивам...
═━━━─── • ───━━━═
Мамо...татко...Джису...Чим-ми...
═━─────━▒ ۞ ▒━─────━═
•
•
•
....╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гладна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Свърших в Т/И, беше изцеждащо, но и някак разтоварващо. Да,понякога се освобождавах от стреса така. Излязох от нея и се приготвих, но нещо ми направи впечатление...Т/И не реагираше...
Приближих се до нея.
- ...тя дали...е мъртва..?...
Побутнах я, но тя рикушира на побутването. Беше в безсъзнание. Обърнах я и проверих пулсът ѝ. Отдъхнах си. Все още имаше пулс. Облякох я на бързо, приготвих ѝ дрехите, изкарах всичко от шкафовете и рафтовете, което беше нейно и ги прибрах.
Хмм странно. Не си спомням да съм ѝ взимал този лаптоп...както и да е. Прибрах и него в куфара ѝ заедно с дрехите ѝ. Пооправих се малко и извиках Юнги да дойде веднага.
- Сър, викахте м...О БОЖЕ! ГОСПОЖА
Т/И!! Сър какво ѝ е!?- Не ми задавай въпроси Юнги. Извиках те за друго. Приготви колата, ще ти дам адресът на дома на родителите ѝ,както и багажът ѝ. Натовари го в колата, след малко я вземи и нея и я закарай там. Ясен ли съм?
- Да, господарю.
Юнги взе първо куфарите ѝ и слезе надолу. Аз слязох по стълбите с него и се разделихме в коридора. Той отиде към колата, а аз към кабинета си. Седнах за малко на дивана там и отпуснах лицето си в дланите си....ама че каша...
Какво ще правя сега...
ESTÁS LEYENDO
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...