╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Джису
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Оправих се и отидох при сестра си. След като я убедих, 10 минути по-късно дойдоха гостите.
- А! Добре дошли Господи Ким.
Можех да чуя баща ми как ги приветства от прага и бързо се запътих към тях във всекидневната.- Добре заварили, г-н Парк. Радваме се да бъдем поканени във вашият дом.
- Но моля, удоволствието е изцяло мое. Моля влизайте.
В този момент всички започнаха да влизат, татко се обърна назад и ме видя.- А! Точно навреме! Млади господа, запознайте се с по-малката ми дъщеря, Джису.
И ето, че се започваше...
Отидох до тях притеснена и застанах първо пред този, който беше застанал до баща си. Той беше с тъмно син костюм. Протегнах ръка.- Ким Намджун, среден син в семейство Ким. Приятно ми е.
- Парк Джису, на мен също.
- Здравей, казвам се Ким Сокджин и съм най-големият син на семейство Ким.
Каза следващото момче застанало до него. Той бе облечен с черно сако и панталони и леко небрежно закопчана бяла риза.- Хах, Парк Джису,средно дете, но по-малката дъщеря в семейство Парк. Приятно ми е.
- На мен също.
- Аз съм Ким Техьонг, бях чувал само за вашата красота,но днес се убедих сам..
Тези думи накараха сърцето ми да ускори пулсът си. Техьонг беше неимоверно красив. Русата му средно дълга коса, бледата му кожа и този златист костюм го правеха като излязал от някоя приказка. Изглеждаше сякаш се е окъпал в слънчевите лъчи.
За жалост не осъзнах, че докато разсъждавах на ум все още държах ръката му...
Той забеляза това и се засмя.- Хах, татко. Мисля, че намерих своята дългочакана годеница.
Когато чух това бях ужасно щастлива и не можех да скрия щастието си. Татко също.
- Ами радвам се, че нещата вече потръгват.
Каза г-н Ким, но... Намджун не изглеждаше особено радостен от това, което се случи.- Да, така е. Нека седнем.
Каза татко и всички се отправихме към големият ни диван.- Джису, ела да седнеш до мен.
Погледна ме Техьонг с такава радост в очите.- Да
Седнах до него и баща ми започна да говори.- Е, радвам се че нещата започнаха вече да се случват, но нямам търпение да ви покажа и другата си дъщеря. А...Джису, къде е Т/И?
- Ами, в стаята си е татко. Оправя се. Днес прекара цялата сутрин да приготвя закуските.
- Да приготвя?
Внезапно Сокджин започна да проявява интерес.- Да. Моята онни е много мил, трудолюбив и добронамерен човек.
- Джису, иди я извикай да слиза.
Каза татко, аз поклатих глава и отидох.След малко се върнах.
- Онни ще бъде тук скоро.
ESTÁS LEYENDO
My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim SeokJin и Kim Namjoon, Jeon Jungkook. ═━─────────━▒ ♡ ▒━─────────━═ Сюжет: Двете най-богати и властни фамилии в Сеул решават да се сродят, но за жало...