11.

359 25 3
                                    

╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

Стоях в къщи сам и размишлявах в стаята си.
Внезапно на вратата се почука.

- Да.

- Млади господарю, възрастният господарят ви чака във своята стая. Каза, че трябва да обсъди нещо с вас.

Сега пък какво е решил баща ми. Въздъхнах шумно и се изправих от креслото си. Излязох в коридора и почуках на вратата на баща ми.

- Кой е?

- Аз съм, Намджун.

- Влез.

Поех си дълбоко набързо въздух и отворих вратата. Какво пък му е скимнало на стареца този път...

- Бързо влизай какво се влачиш. Сядай тук!

- Искал си да говорим. Какво има?

- Кога най-сетне ще се ожениш?

- Пак тази тема...

- Слушай. Ти си младо, красиво, умно, събрано момче. Редно е да се ожениш за някое момиче, с което да се допълвате.

- Тоест някоя мърла?

- Не. Тоест някоя като Т/И.

- Татко, виж...оценявам всичко, което прсвиш, оценявам желанието ти да ме накараш да се оженя. Оценявам и факта, че ми даваш съвети, но първо - знаеш, че не искам все още и второ, че не си падам по такива срамежливи лимонки като нея.

- Добре нека направим така. Знаеш, че и тримата ще получите процент от богатството ми поравно на три, но! ако вземеш Т/И, вместо брат си и се ожениш за нея...ще съм склонен да пипна и пак ще изравня процентите ,което ще рече 50/50.
50% за теб и по 25% на останалите ти двама братя. Не си ли заслужава. Помисли.

В този момент се замислих над офертата...

- Вместо 33, ще ти дам 50. Е?...Имаме ли сделка?

- Ще си помисля над това което ми предлагаш...но ми дай малко време, за да ти отговоря със сигурност...

Старецът се засмя и ме погледна. Знаеше много добре какво прави и какво ще причини на синовете си...

Върнах се в стаята си и погледнах към прозореца.

Съжалявам Сокджин...но Техьонг ми е като роден брат...



My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin