68.

263 21 4
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
      Гледна•Т/И    
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

Чаках Джимин да си дойде у дома. Дано си въобразявам тези симптоми и не е истина, но ми направи впечатление, че ядох повече днес, някак уморена съм, после пък ми прилоша и отидох да повръщам. Дано съм хванала просто някакъв грип и не е това, от което се опасявам... Намджун ме е изпратил директно вкъщи. Бях в безсъзнание, когато беше събиран багажа ми и не пих никакви хапчета..а и тук такива нямам..
Проклятие! Дано само не съм права! Трябва да проверя веднага щом получа теста от Чим.

След малко чух входната вратата да се отваря. Станах бързо и изтичах към Джимин, който държеше опаковката в ръка.

- Нуна ела и ми обясни веднага!

- Дай ми това!
Бързо го дръпнах от ръката му и изтичах на горния етаж в банята.
Трябва да се уверя истина ли е или не.

Заключих вратата. Извадих теста от кутийката, извърших процедурата и го оставих на шкафа, след което започнах да чакам. Джимин почука на вратата след няколко минути.

- Нуна..добре ли си..? Защо ме накара да ти купя тест?

- Ти как разбра, че е такъв?
Попитах го през вратата.

- Не е важно, не съм глупав! Отговори ми ти първо!

- Виж после обещавам да ти обясня, но сега моля те! Имам нужда да съм сама и да видя резултата.

- Добре...ще те чакам долу.

- Ок...
Джимин се махна от вратата и аз започнах да чакам това чудо да стане готово. Това бяха най-дългите 20 минути от живота ми.

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora