63.

287 21 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

На сутринта се събудих от светлината в стаята. Слънчевите лъчи огряха навсякъде равномерно и аз отворих очи. Атмосферата беше различна. Бях си у дома. Най-сетне се наспах като хората и се чувствах бодра. Станах от леглото, направих си сутрешната гимнастика, преоблякох се, оправих се и слязох долу, но беше страшно тихо. Часът вече отиваше към обяд.

- Чудно къде ли е Чими...Джимин-ах-ах! Тук ли си?

Спрях се пред вратата на стаята му и почуках.
- Вътре ли си? Може ли да вляза?
Мълчание. Нямаше отговор. Реших да отворя все пак и да надзърна в стаята в случай, че спи дълбоко и не ме чува.
- Джимин-ах?...
Стаята беше празна.
- Хах...странно...снощи нали беше тук...
Затворих вратата и слязох долу, но скоро осъзнах, че съм напълно сама...
Отидох и си взех телефона, да звънна на Чим. Странно е, че няма никаква бележка поне оставена да ми каже, че излиза.

- Ало?

- Къде си?

- Извинявай, нуна. Излязох да се видя с приятел. Виждам, че ти си будна вече. Скоро се връщам, обещавам.

- Добре...но..поне да ми беше оставил една бележка. На какво прилича това?! Изкарах си акъла да те търся!

- Съжалявам, нуна пак...просто сутринта бързах и изключих напълно, а когато се сетих не исках да ти звъня и да те будя. Обещавам от следващият път ще ти сложа поне една бележка на хладилника. Ок?

- Хубаво....я стой! От колко време си навън!?

- Ъм..от около два часа ...

- Джимин-ах, що за излизане е това с този приятел? Да не си на среща с някое момиче или си ѝ на гости?

Не издържах и реших да се пошегувам. Игривият ми тон се усети и Джимин се разсмя от другата страна.

- Няма нищо подобно! Нуна! Ти знаеш, че не съм такъв!

- Знам, знам...но знам и че си голям любовен магнит Парк Джимин!

Избухнах в смях.

- Много смешно. Днес Джункук се върна за през ваканцията от обмена си в Япония, за това стоим толкова време навън да си говорим. От колко време не сме се виждали все пак...Скоро се връщам, хайде до после. Изгледай някой филм и тъкмо ще си дойда.

- Хах, добре. Ще те чакам. До после.

- Anyong~

My CEO husband: Cold Love [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora