~2~

4.1K 235 208
                                    

-Bang Chan-

Belki de başından beri ona karşılık vermemeliydim. Aramızdaki bu anlamsız rekabet kıyamete kadar devam edecek gibi görünüyordu. Bu beni sıkıyordu. Ancak şimdi onunla konuşup barış istesem, beni yine rezil edeceğine adım gibi emindim.

"Okuldan sonra ne yapıyoruz?"

Bakışlarım Felix'i bulduğunda dudak büzdüm. Doğrusu bu sıralar hiçbir şey yapmak gelmiyordu içimden.

"Sen diğerleriyle takılırsın. Ben eve gideceğim bugün."

Bu defa dudak büzen Felix oldu. Biliyordum, her zaman benimle daha rahattı ancak diğer arkadaşlarıyla takılmaya çabalarsa, şu sıkıcı ruh halinden kurtulacağına inanıyordum. Changbin'den ayrıldığından beri yüzü gülmüyordu ve bu beni de en az onun kadar mutsuz ediyordu.

"Geldi seninki."

Ya, evet tabii. Sınıfa girdiği andan beri uyuzluk saçmaya başlayan Minho, onu izleyen bakışlarıma ukala bir gülüşle karşılık verip yerine oturdu.
Kendini sınıfın hatta okulun popüler çocuğu falan sanıyordu ve yakışıklı olduğunu düşündüğünden burnu havada geziyordu. Ah, o kadar komikti ki...




~




Seungmin
Chan hyung, ne zamandır görüşmedik. Felix biraz rahatsız olduğunu söyledi. Akşam sana geçmiş olsun ziyareti yapacağız. Ona göre kendini ayarlarsın :)


Chan
Gelmenize gerek yok. Şimdi daha iyiyim. Yatıp dinleneceğim.


Seungmin
Hmm. Öyle diyorsan...Bu arada Hyunjin'le konuştum. Minho hyungun ağzını araması için. Bir ara seninle konuşacağını söyledi. Sanırım bir şeyler öğrenmiş.


Chan
Oh, Hyunjin'i böyle bir tehlikeye atmana şaşırdım. Gerek yoktu ama yinede sağol.

Felix'e iyi bakın.



Seungmin
Hyunjin benim için her şeyi yapar. Ben de onun için. Her neyse, Felix'i merak etme.

Sana iyi uyumalar.



Chan
Teşekkürler.





~





Minho
Doğrusu benimle konuşmak için böyle bir yola başvurmana şaşırdım. Senin bu kadar ucuz planlar yaptığını daha önce görmemiştim.


Chan
Bunu iltifat olarak aldıktan sonra söylemeliyim ki, ben de senin daha önce bu kadar aptal olduğunu görmemiştim diyebilirim.

Seninle neden konuşmak isteyeyim?



Minho
Benden iltifat almak için miydi bu ucuz plan yani?

Benimle konuşmak için herhangi bir neden aramadığını düşünüyordum.



Chan
Sana bunu düşündüren ne?



Minho
Bu konuyu konuşmak istediğimden emin değilim. Yine rezil olmak mı istiyorsun Chris?



Chan
Hayal dünyan bayağı fantastik işliyor Minho. Beni rezil edebileceğin bir durum yok ortada. Ayrıca bunu bir daha tekrarlarsan altta kalmayacağımı bil.
Hem, ailen sana saygı diye bir şey öğretmedi mi? Ben senden büyüğüm.



Minho
Hayal dünyama girmeye kapasiten yetmez senin ama hala beni tehdit ediyorsun.
Ailemle ilgili hiçbir şey bilmiyorsun da.

Benden büyük müsün(?) o zaman defol git sınıfımdan.



Chan
Ne var biliyor musun? Senden çok sıkıldım. Hem saygısız hem de boş düşünceli birisin. Bu gidişle ben seni rezil edeceğim ve yalnız kalışını keyifle izleyeceğim.

Bana emir verebileceğini de nerden çıkardın velet? Babanın sınıfı mı, sana ne.



Minho
Sana acıyorum Chris. Ama bu, devam etmeyeceğim anlamına gelmiyor. Bu okuldan ağlayarak gidene kadar seni sıkmaya devam edeceğim.

O Seungmin aptalına söyle, Hyunjin onunla oynuyor. Şu an başkasıyla sevgili hatta. Açsın artık gözünü.
Bunu da ona acıdığım için söyledim. Sakın başka taraflara çekme.




Chan
Ağlayarak mı? Gitmek mi? Başta da belirttiğim gibi Minho, hayal dünyan çok fantastik.
Ayrıca buna inanmamı beklemiyorsun herhalde. Okuldaki herkes senin ne kadar yalancı ve insanları çıkarı için kullanan bir şizofren olduğunu biliyor. Etrafındakiler de öyle.

Hyunjin senin yanında hiç olmadığı kadar Seungmin'in yanında mutlu ve rahat. Bence sen, arkadaşlık ilişkilerindeki rolünü bir gözden geçir.



Minho
Yanılıyorsun Chris, yine. Okuldaki herkes benim ne kadar mükemmel olduğumu görüyor. Ayrıca o gözlemlediğin şeye şizofreni değil popülerlik deniyor.

İnan bana, Seungmin gerçeği gözleriyle gördüğünde ona baştan söylemediğin için çok pişman olacaksın.




Chan
Seni saçmalıklarınla baş başa bırakıyorum. Umarım sen, bir gün bu yaptıklarına pişman olursun.




Minho
Hayalperest olma Chris. Üzülürsün, ki üzüleceksin de. Sen ve etrafındaki herkes.






~



Bölüm sonu!!!

Banginho StoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin