Pratik bitiminde yemek yemiş ve biraz sonra açacağımız yayın için hazırlanmaya başlamıştık.
Canlı yayın açmayı seviyordum, Stay'lerle bu şekilde iletişimde olmak hepimizi mutlu ediyordu. Tek sorun menajer hyungun her an yanımızda olmasıydı. Kamera arkasında öylece duruyor, yorumları ve bizi kontrol ediyordu. Menajer hyungu sevmiyor değildim ancak hareketlerimizi kontrol etmesini sevmiyordum. Evet, bu onun işiydi ancak kimse kontrol edilmeyi istemezdi."Hazır mısınız çocuklar?"
Yeteri kadar dinlendiğimi düşünerek kalktım ve yayın yapacağımız odaya girdim. Diğer üyeler de toplanınca kısa bir yer planlaması yaptık ve oturduk.
"Hayır hayır, Jisung ve Chan yer değiştirir misiniz?"
Menajer hyungun isteğiyle ikisi yer değiştirmiş ve böylece Hyunjin ve Chan hyung arasında kalmıştım.
Jisung'la her zaman daha rahattım. O benim gösteremediğim bir tarafım gibiydi ve...rahattım işte. Sonuçta benden küçüktü.Sonra bir daha yer değişimleri olmuş ve en sonunda bu konuyu da bitirmiştik.
"Yayını başlatıyorum. Bir, iki, üç."
Eliyle 'okay' işareti yaptı ve geçip arkadaki sandalyeye oturduktan sonra telefonunu çıkardı. Gözlerimi ondan ayırıp kameraya çevirdim.
...
Belli bir konu üzerinde konuşunca zaman çabucak geçiyordu. Son performansımızla ilgili bir değerlendirme yapmıştık ve yirmi dakika olmuştu bile.
Sıra, Stay'ler için TMI vermeye gelmişti. Bunu konsepte kim eklemişti, bilmiyordum ama eğlenceli bir şeyler çıkarsa Stay mutlu olabilirdi."O zaman Seungmin, sıra sende."
Jisung'un yönlendirmesiyle Chan hyungun önünde oturan Seunmin ağzını açmıştı ki onu susturdular. Klasik Stray Kids, Seungmin'e acıyordum.
"Tamam, yapmayın artık."
Felix gülerek Jisung'u engellediğinde Seungmin de rahatça konuşmaya başladı.
"I.N ve ben öğle yemeğinde hamburger yedik."
İyi de az önce Jeongin de söylemişti bunu.
Herkes kahkahalara boğulunca Seungmin kalkmaya yeltenmiş ve Chan hyung onu durdurmuştu."Bunu söyledi I.N. Az önce hemde."
Hyunjin onu aydınlattığında, Chan hyung eğilmiş ve Seungmin'in kulağına bir şeyler söylemişti.
İster istemez böyle zamanlarda aklıma birçok şey geliyordu. Chan hyung herkesle çok yakındı tabiki ancak en çok Felix'e değer verdiğini görebiliyorduk. Acaba en az kimi yakın buluyordu kendine, merak ediyordum."Ah evet, pantolon aldım geçenlerde ama beğenmediğim için Chan hyunga hediye ettim. Şu an o giyiyor ve memnun."
İstemsizce yeniden güldüğümüzde sıra Chan hyunga geldi.
"Ben...geçen gün kayıt yaparken...Lee Know uyuyordu."
Şaşkın bir ifadeyle ona bakmaya devam ettim. Hatırlamıyordum. Ama sonuçta uyuduğum için kim, nerde, ne yapmış bilmemem normaldi.
"Hyung bu sıralar çok uyur oldu cidden."
Hyunjin'e dönüp şaşkın bakışlarımı devam ettirdim.
"Hyunjin de uykusunda konuşuyor", dedim kameraya dönüp ardından. Bu bir TMI sayılmazdı ama Stay'lerimiz bunu bilmeliydi.
Utangaç ifadesine bürünüp yanındaki Changbin'e yapıştı kendini saklamak için. Changbin onu ittirdiğinde Hyunjin bana, ben de Chan hyunga yaslanmıştım.
Olay çok hızlı gelişmişti ancak Felix, Seungmin ve Jisung gülmekten yarılmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banginho Stories
FanfictionBirbirinden bağımsız minchan hikayeleri. (10 ve 11. hikayeler hariç*) (2.KİTAP YAYIMDA🥳) //Tamamlanmış Hikayeler// 1.Black Swan 2.Dorm Love 3.Morbidezza 4.Omnino Mutare 5.Pandilla ~OneShot~ 6.Mélangé 7.Hopena 8.Tilfeldighet 9.Negaidīti 10.Pintas 11...