~89~

606 79 99
                                    

Texting
(Jisung&Chan)


Han(başbelası)
Lan hani sevmiyordun Minho'yu? O yorumlar ne? Hayran hayran, hatta aşık aşık yorumlar!



CB97akamyMoneyy
Ne aşkı be abartma. İyi ki bir şey öğrendin. Bu yüzden söylemiyordum işte sana.



Han(başbelası)
Şaka gibisin hyung. Ben senin donunun rengini bile biliyorum. Bunu da bilmeliydim.



CB97akamyMoneyy
Garip şeyler söyleme🙄


Han(başbelası)
Her neyse. Bari şimdi söyle. Minho'ya karşı bir şey hissediyor musun? Ciddi bir şey? Bunu da saklama benden. Zaten illaki öğrenirim.



CB97akamyMoneyy
Bilmiyorum Jisung. Söz, öğrenince ilk sana söyleyeceğim bu sefer.



Han(başbelası)
Hmm. İyi madem. Gidip bugünkü programınızı izleyeceğim. Bakayım nasıl editlemeler yapılmış. Saçma sapansa bir daha katılmayız.




CB97akamyMoneyy
Tamam. Ben stüdyodayım.




Texting
(Hyunjin&Minho)


Dramalama
Bir daha o programdan gelen hiçbir teklifi kabul etmeyeceğiz.



MrKnoweverything
Ne? Neden? Bilmediğim noldu?



Dramalama
Sizi yakınlaştırmak için her şeyi yaptı sunucu. Saçma sapan oyunlar da dahil. Rahatsız olmuşsundur diye düşünmüştüm.



MrKnoweverything
Oh evet. Doğru bir daha katılmayalım.


Dramalama
Minho hyung🤨bana doğruyu söyle. Programı izledim, gayet kendin gibiydin. Hiç zorlanmamışsın bile ona yaklaşmakta.



MrKnoweverything
Ne dememi bekliyorsun Hyunjin?



Dramalama
Cb97'dan hoşlandın mı? Bunu sormaya çalışıyordum.



MrKnoweverything
Yok öyle bir şey. Ne yapsaydım, herkes bizi izlerken sahte gülücükler mi atsaydım? Tabiki doğal olacaktım.


Dramalama
Neyse tamam. Ama böyle bir şey olursa bana söyle. Herkesten önce ben bilmeliyim ki senin için bir şeyler yapabileyim, tamam mı?



MrKnoweverything
Tamam drama queen. Byee!




Texting
(Felix&Chan)



ChannieHyungiee
Kesinlikle duydu adımı biliyor musun. Sorup soruşturması ondan.



Yongb*k
Ne yapmayı planlıyorsun peki?




ChannieHyungiee
Ne yapabilirim ki? Beynim durdu. Hiçbir şey düşünemiyorum. Her an yakalanacakmışım gibi hissediyorum. Kim bilir benimle kaç ay dalga geçer.




Banginho StoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin