~90~

606 78 118
                                    

Texting
(Felix&Changbin)


Mymymy
Sana güvenmiştim.
Bir şey yapmayacağım demiştin.
O haberi yapmalarını sen istedin değil mi Changbin hyung???
Bunu nasıl yaparsın?



Changbin😍
Neyden bahsediyorsun anlamıyorum Lix. Ne haberi, ne oldu?


Mymymy
Bana yalan söyleme. Son konuşmamızın ardından naver sitesinde sevgili olduğumuza dair haberler çıktı. Üstelik samimi fotoğrafımız bile vardı.
Neden yaptın??? Nasıl bir duruma düşeceğimi hiç düşünmedin mi?



Changbin😍
Naver'daki haberi diyorsun. Evet, ben verdim haberi. Fotoğraf uzaktan çekilmişti ama onun benle bir alakası yok. Muhtemelen dispatch çekmiştir. Ne olmuş yani? Şirketin bunun da üstünü örtemiyor mu?


Mymymy
Sana inanamıyorum😠
Kore'nin en bilinen haber sitesinden bahsediyoruz! Nasıl ört bas edebilirler bu haberi? PD'nim menajer hyunga çok kızacak, o da gelip bana kızacak. Her şey berbat oldu. Bir daha seninle görüşmeme izin vermeyecekler. Bana nefes bile aldırmayacaklar. Changbin bunları nasıl düşünmezsin?



Changbin😍
Felix, meleğim lütfen sakin ol. Bana güven tamam mı? Bu dediklerinin hiçbiri olmayacak. Onlar da artık kabul etmek zorunda kalacaklar bu ilişkiyi. Her şey çok daha güzel olacak. Sakinleş ve gelecek güzel haberleri bekle tamam mı?

Görüldü.




Texting
(Hyunjin&Jisung)



JisunGhan
Sokacağım böyle işe! Adam resmen saygısızlık yaptı! Hem bize hem artistlerimize. Sakın bana buna rağmen o adamla anlaşacağını söyleme🙄



HyunjinHwang_
Bu sefer haklısın Jisung. Asla o adamla anlaşmam. Zaten tipinden belliydi saygısız olduğu.




JisunGhan
Heh, aynen.
Dikkat ettim de biz giderek iyi anlaşmaya başladık ha, ne dersin😉



HyunjinHwang_
Kendini de o sapık düşüncelerini de benden uzak tut Jisung. Seninle sadece iş için birlikte olabilirim.



JisunGhan
Tamam ben de illa aşk olsun kafasında değilim zaten. Akşam sizin şirkete geleceğim, beni ağırlarsın odanda😏



HyunjinHwang_
🤯
Beni hayrete düşürüyorsun cidden😧



JisunGhan
Çekici bir yanım vardır doğru. Gelirken çikolatalı pasta da alacağım biraz eğleniriz😚

Görüldü.




Texting
(Minho&Chan)



LeeKnowoffical
Naver'da çıkan haberi gördün mü?


offical_CB97
Hmhm. Felix söylemişti bana zaten ama böyle bir haberle ortaya çıkmasını beklemiyordum.


LeeKnowoffical
Changbin'i tanıyorum, bu iş onun başının altından çıktı kesin. O çok uzun zamandır Felix'i bekliyor. İlişkilerini gizlemek hiç istemiyordu. Son zamanlarda bundan çok yakınıyordu bana.



Banginho StoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin