Bölüm 19

16.3K 797 259
                                    

Merhaba herkese. Bu bölümün sonuna bir sürpriz koydum. Bakalım beğenecek misiniz?

Ben çok eğleniyorum yazarken. Umarım siz de okurken keyif alıyorsunuzdur.

Bölümü beğenirseniz yıldıza tıklamayı unutmayın. Yorumlarınızı da çok seviyorum. Tek Tek hepsine cevap vermeye çalışıyorum.

Aşkla kalın.💜

ELVAN

İnsan, sabah sabah çikolatalı pasta yer miydi?

Cevap veriyorum, EVET!

Gözlerimi açtığımda gördüğüm çikolatalı pasta, ağzımın içerisindeki bütün damarları kabartmıştı. Daha sonradan midemin bulanma ihtimalini bile göz ardı ederek pastaya daldım. Bir yandan da Betül' ün yanımda olmasını ne kadar istediğimi fark edip hüzünlendim. Hüzünlendikçe hırslandım, pastayı bitirdim. Pişman mıydım?

ASLA!

Yok aslında biraz pişmandım. Keşke sonraya da bıraksaydım diye hayıflandım ama olan olmuştu. Bugün kendimi daha iyi hissettiğim için yataktan kalkıp banyoya geçtim. Duş aldıktan ve üzerimi değiştirdikten sonra aşağıya inmeye karar verdim.

İndiğimde beklediğim gibi herkes mutfaktaydı. Herkesten kastım tabi Sarp, Yiğit ve Esma teyze. Gülümseyerek

"Günaydın herkese." Dedim.

İlk cevap Yiğit' ten geldi.

"Aaaa, bunun nemrut suratı neden gülüyor ki sabah sabah?" diye sordu Sarp' a.

Gıcık.

Sarp cevap vermek yerine çayından içmeye devam ederken, ben tabi ki cevap verdim:

"Sensin nemrut! Tamam, sabahları, senin gibi, neşe pınarı olmuyorum ama nemrut da değilim yani. Hem.." dedim ve gidip Esma teyzeyi öptüm. Ben dahil herkes bu hareketime şaşırdı. "...teşekkür ederim Esma teyze, pasta çok güzeldi ama hepsini yedim." Diyerek üzgün surat yaptım. Esma teyze bana şaşırmış gözlerle bakarak "pasta mı?" derken Sarp sabahtan beri ilk kez konuştu. Mahcup görünüyordu.

"Ben getirdim pastayı. Gece geç gelince uyandırmadım. Komodine bıraktım." Dedi ve boğazını temizledi. Bunları söylerken rahatsız olduğu kesindi.

Yiğit her zamanki gibi benimle uğraşma fırsatını kaçırmayacaktı.

"Ahaa, yanlış kişiyi öptü.." dedi ve kocaman gülerken gözleriyle Sarp' ı işaret ediyordu.

Sarpla aynı anda "Saçmalama Yiğit!" dedik. Benimki daha tiz, onunki daha sakin çıkmıştı tabi. Esma teyze, bıyık altından gülerek çantasını aldı ve çıktı.

Sarp' ın karşısına oturduğumda bana bakıyordu. Ona baktım, neden bana baktığını anlamak için.

"Esma teyze iyi hissetmediğin söyledi dün. Daha iyi misin?" diye sordu.

"Evet." Dedim ve boş bardağımı alıp kendime çay koymak için kalktım. Sarp' a kızgın değildim ama sanırım o benim korumayı dövdüğü için hala kızgın olduğumu sanıyordu. Oysa böyle bir izlenim vermediğime emindim. Çayımı alıp yerime oturduğumda, bugün için yalnız kalacağımı ve şirkette işleri olduğunu söylediler. Ben de kendi işlerimi halletmem gerektiğini söyledim. Artık telefonumu verdikleri için telefon numaralarını, telefonuma kaydettim.

Kendileri ben gelmeden neredeyse kahvaltılarını bitirmişlerdi ama benimle oturmak için biraz uzattılar. Ben de dün gece Kemal ile yaptığım konuşmayı ve ağzımdan kaçırdıklarımı anlattım onlara. Sanırım erkek bakış açısına ihtiyacım vardı.

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin