Bölüm 71

9.5K 532 181
                                    

Merhabalar. Yiğit ve Simge'yi evlendirdik. Bakalım bundan sonra neler olacak?

Bölümü beğenirseniz yıldıza tıklamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Aşkla kalın.💜

ELVAN

Kapım hızla açıldı.

"Yine dalmışsın. Kapıyı tıklatıp duruyorum, duymuyorsun." diye söylenerek içeri girdi Sarp. Yanıma gelip kafama bir öpücük kondurdu ve geçip koltuğa oturdu. Beş dakika kadar sessizce beni izledi. Sonra telefonu alıp Merve'yi aradı.

"Merve, Elvan Hanımın odasına bir çay getirir misin? Bari beklerken çay içeyim, kafası yine bir yere takılmış, konuşmuyor." diyip kapattı.

Bir kaç dakika sonra elinde çayla Merve girdi. Sarp'a çayı uzatırken

"Elvan Hanımın bilgisayar başında transa geçmesine biz bile alıştık Sarp Bey." diyerek güldü. Sarp da tabi.

"Alışamıyorum Merve. Bu duvar gibi haline alışamıyorum. Bak, geleli onbeş dakika oldu hala aynı yüz ifadesiyle aynı noktaya bakıyor, kim bilir ne oluyor orada." diyerek ekranı işaret etti.

"Buldum!" diye yerimden fırladım. Koşarak Sarp'ı yanağından öptüm.

"Valla buldum. Buldum!" Diyerek Merve'yi öptüm.

Merve beklenmedik coşkum ve tabi onu saçma bir şekilde öpmemle afalladı.

"Valla benim hatun kafayı sıyırdı Merve." dedi. Merve kıkırdadı.

Merve

"Elvan Hanım, siz de çay içer misiniz?" diye sorarken Sarp

"Bu Sebo ne zaman iyileşecek yaa? Valla Sebo yüzünden hanımefendinin yüzüne hasret kaldım." diye söyleniyordu.

"Offf Sarp, huysuzluk yapma, çocuk kırk yılda bir üşütmüş. Rahat bırak dinlensin." dedim.

"Bıraktım zaten bir hafta oldu. Yeter gelsin artık da sen de biraz nefes al."

"Bugün daha iyiydi sabah Sarp Bey, yarın sabah gelir herhalde." dedi Merve.

İkimiz birden Merve'ye döndük.

"Merve?" diye sorunca alt dudağını dişledi. Havada aşk kokusu mu vardı? Üzerine gittim.

"Sabah gördün yani Sebo'yu?"

"Ş-şey Elvan Hanım, ben... Gördüm yani ama... Şey... Sarp Bey, yanlış anlamayın..." diye kıvranıyordu. Aşk doktoru olarak ona yardım etmek boynumun borcuydu.

"Valla Merve, sen on numara bir insansın, Sebo desen, benim elim, kolum, emergency call' um (acil durumlarda aranacak kişi) bence utanacak bir şey yok, çok da güzel olur yani öyle bir şey varsa... Var mı?" diye eğildim.

Gözleri bir an Sarp'a değdi, bir an. Sarp'ı abisi gibi sevip saygı duyduğunu biliyordum, daha önce bir konuşmamızda onun için çok değerli olduğunu söylemişti, sanırım ondan çekiniyordu.

Biraz daha destek, hadi bakalım..

"Patrona bakma, patron romantik bir adam, aşkı destekler her türlü." dedim. Sarp'a baktım ki destek versin.

"Tabi ki gerçek aşkı her türlü destekleriz." diye konuşunca Merve gözlerini kocaman açarak kafasını kaldırdı.

"Sarp Bey! Kızarsınız diye..."

"Neden kızayım Merve, sen de Sebo da benim kardeşimsiniz." dedi Sarp.

Ahhh sevgilim, ne güzel adamsın sen...

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin