Bölüm 39

15.5K 736 299
                                    

Merhaba herkese. Son bir kaç bölüm çok hareketli ve olaylı oldu.
Bakalım olaylar artacak mı yoksa durulacak mı?

Bölümü beğenirseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Aşkla kalın.💜

ELVAN

Yüreğimdeki bu pır pır hiç geçmeyecek gibiydi. Akşam tekrar aşağıya inmemiş, duşun ardından hemen yatmıştım ama uykum sürekli yüreğimdeki bu pır pır ile kesilmişti. Şimdi farkediyorum ki bunun olmaması ya da en azından daha geç olması için, kendimi hep durdurmaya çalışmış, kendime setler çekmiş ama yine de olacakların önüne geçememiştim. Kendi kendime yaptığım itiraf sanki beynimde, varlığından bile haberdar olmadığım bir odanın üç kat kilidini kırmış, içinde beklemekte olan tüm tanımadık duyguları ortaya çıkarmıştı. Çok mutluydum.

Yataktan, belki de hayatımda ilk defa gülerek kalktım. Biraz gerinip biraz da yoga hareketleri ile vücudumu açtıktan sonra banyoya gittim.

Banyodan çıktığımda içimdeki pır pır hala devam ediyordu.

Ne yorucu şeymiş bu aşk, ne zaman kesilecek bu pır pır.

Üzerime klasik günlük kıyafetlerim olan kot ve tişörtü geçirirken, dolabımda asılı duran kıyafetlere baktım. Tarık ile görüşmek için gittiğim İstinyepark' da, sırf Tarık'tan kurtulmak için, ünlü bir mağazaya girip bir sürü kıyafet almıştım, ama bir kere bile giymemiştim. Kıyafetleri karıştırıp, üzerinde küçük çiçekleri olan beyaz şifon bir bluz ile, silah şık bir şort alarak giymeye başladım. Kendime aynada baktığımda gördüğüm görüntüyü beğenmiştim. Kıyafetler çok güzeldi ve sanırım bende de iyi durmuştu ama hiç kendim gibi hissetmiyordum. Çıkartıp ilk başta giydiğim kot ve tişörtü giydim. İşte bu, gerçek bir Elvan görüntüsüydü.

Komodinde duran telefonuma uzandım ve Betül'ü aradım. Telefonu açtığına dair ses gelince onun konuşmasına fırsat vermeden ben konuştum.

"Sizin evin adresini göndersene bana."

"Neden, ne oldu ki?" Diye cevap verdi Betül.

"Kıyafet göndereceğim sana, hediye aldım." Dedim.

"Gerçekten mi!!" Bu kadar sevinmesi normal değildi.

"Ben aşık oldum." Dedim birden bire.

Evet Elvan çok güzel yumuşak bir giriş yaptın, tebrik ederim.

"Neeeeeeee, ne dedin sen?"

"Aşık oldum."

"Kızım daha iki saniye önce kıyafet diyordun, daha onun mutluluğunu yaşayamadım, şimdi de aşık oldum diyorsun. Sen beni öldürmeye mi çalışıyorsun?" Dediğinde ne yapacağımı bilemediğimden kendimi yatağa attım.

"Offf Betül, içimde sürekli devam eden bir pır pır var. Kalp krizi geçireceğim sanki. Sen de böyle olmuş muydun? Ne zaman geçecek bu pır pır?"

"Oooo çiçeğim, sen daha dur, ben o pır pırı yıllarca çektim."

"Ama bu hiç güzel bir şey değil ki, insan ölecek gibi oluyor. Neden insanlar bu kadar aşık olmak istiyor anlamıyorum. Hiç güzel bir his değil ki."

"Senin o yaşadığın şey aşk değil zaten, aşkın getireceklerine duyduğun heyecan. Belirsizlikten o. Bir süre sonra geçtiğinde, sadece aşk kalacak, o zaman anlayacaksın, insanlar neden sürekli aşkın peşinde koşuyor."

"Offff gerizekalı! Daha da fazla heyecanlandırıyorsun beni. Kapat Allah'ın cezası. Adresini gönder bana."

Benim ona söylenmeme hep gülerdi Betül. Yine gülmeye başladığında kapatmak için telefonu kulağımdan çekmiştim ki sesini duyunca geri kulağıma dayadım.

Simurg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin